Zrób to sam!
-
- Bywalec forum
- Posty: 3626
- Rejestracja: 17 paź 09, 13:10
- BMW: E91 325d
- Rok produkcji: 2008
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Lubin
- VIN: a546854
- Lokalizacja: Lubin
- GUMMISS
- Przyjaciel forum
- Posty: 4029
- Rejestracja: 8 wrz 10, 18:56
- BMW: 318i Touring
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Miasto: brodnica
- Lokalizacja: Kawki
- Płeć:
OGLĄDAŁEM już dawno temu. Wielki szacun dla konstruktora, wykonać tyle maleńkich elementów to trzeba mieć cierpliwość i dokładność i wiedzę....
W komentarzach jest napisane że "polak to i tak by go na gaz przerobił" a ten silniczek jest zasilany sprężonym powietrzem, więc gazem w czystej postaci i był zrobiony żeby udowodnić że taki mikroskopijny silnik może działać
PS. Gdyby zmontować do tego maleńki automat sterowany elektronicznie to będzie można zbudować model 750 z własnym napędem
[youtube]WbqQ0tUtX3U[/youtube]
W komentarzach jest napisane że "polak to i tak by go na gaz przerobił" a ten silniczek jest zasilany sprężonym powietrzem, więc gazem w czystej postaci i był zrobiony żeby udowodnić że taki mikroskopijny silnik może działać
PS. Gdyby zmontować do tego maleńki automat sterowany elektronicznie to będzie można zbudować model 750 z własnym napędem
[youtube]WbqQ0tUtX3U[/youtube]
Bo Możemy Więcej...
L W G
L W G