Znaczne ubytki oleju co może być powodem ?

dejvi23
Posty: 5
Rejestracja: 24 sty 18, 14:09
BMW: BMW e46 318i 143km
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: kraków
VIN: fz59019

#1

Post autor: dejvi23 »

Witam
pisze z pytaniem ponieważ ostantim czasem dość czesto znika mi olej robie dość duzo kilometrów bo około 2k mesiecznie i srednio na taka ilosc kilometorw musialem wlać litr oleju dodam ze pod spodem nie ma żadnych plam oleju ani z pod uszczelek tez nie widac wiec moze doradzicie co moze byc problemem ?
318i 143km benzyna + LPG 178k udokumentowanego przebiegu po książce oraz vinie.
Ostatnio zmieniony 25 lut 18, 15:18 przez dejvi23, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10302
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#2

Post autor: maniek21112 »

Pewnie klasycznie uszczelniacze zaworowe, rozgrzej silnik, zostaw na wolnych obrotach 10 minut i potem dodaj gazu, jak będzie kopcił to uszczelniacze.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
adamusiek
Moderator
Posty: 3767
Rejestracja: 6 sty 12, 14:01
BMW: E83
Rok produkcji: 2005
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto:

#3

Post autor: adamusiek »

zmień tytuł na zgodny z regulaminem
Awatar użytkownika
Palec11
Przyjaciel forum
Posty: 1944
Rejestracja: 15 kwie 16, 9:34
BMW: e46
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto:

#4

Post autor: Palec11 »

adamusiek pisze:zmień tytuł na zgodny z regulaminem

I tak jak maniek napisał zapewne winne są uszczelniacze zaworowe zrób to co CI powiedział i będziesz wiedział ... Sprawdź też nie kopci Ci cały czas bo wtedy mogą to być pierścienie ale w N42 widziałem tylko raz żeby gośc miał pierścienie do roboty a tych silników widziałem już sporo ;)
Awatar użytkownika
Jarando
Moderator
Posty: 2164
Rejestracja: 14 lip 15, 18:15
BMW: G31 530d xDrive
Rok produkcji: 2017
Państwo: Irlandia-Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Mallow-Żywiec
Płeć:

#5

Post autor: Jarando »

To teraz jak już masz jakiś trop, zmień tytuł wątku na zgodny z regulaminem albo temat poleci do kosza.

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
Jeśli masz przepiękną żonę, odlotową kochankę, super brykę,
nie masz kłopotów z urzędem podatkowym i prokuratorem,
a gdy wychodzisz na ulicę świeci słońce i wszyscy się do Ciebie uśmiechają...
Narkotykom powiedz NIE!
Adaśko
Bywalec forum
Posty: 244
Rejestracja: 16 gru 13, 19:23
BMW: 325 CI
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: opolskie
Miasto: Strzelce Opolskie

#6

Post autor: Adaśko »

Palec11 pisze:
adamusiek pisze:zmień tytuł na zgodny z regulaminem

I tak jak maniek napisał zapewne winne są uszczelniacze zaworowe zrób to co CI powiedział i będziesz wiedział ... Sprawdź też nie kopci Ci cały czas bo wtedy mogą to być pierścienie ale w N42 widziałem tylko raz żeby gośc miał pierścienie do roboty a tych silników widziałem już sporo ;)
Moim zdaniem robić całość tylko to kosztowna robota.

Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „LPG”