Znaczne ubytki oleju co może być powodem ?

ODPOWIEDZ
dejvi23
Posty: 5
Rejestracja: 24/01/2018, 14:09
BMW: BMW e46 318i 143km
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: kraków
VIN: fz59019
Kontakt:

Znaczne ubytki oleju co może być powodem ?

Post autor: dejvi23 » 24/02/2018, 11:25

Witam
pisze z pytaniem ponieważ ostantim czasem dość czesto znika mi olej robie dość duzo kilometrów bo około 2k mesiecznie i srednio na taka ilosc kilometorw musialem wlać litr oleju dodam ze pod spodem nie ma żadnych plam oleju ani z pod uszczelek tez nie widac wiec moze doradzicie co moze byc problemem ?
318i 143km benzyna + LPG 178k udokumentowanego przebiegu po książce oraz vinie.
Ostatnio zmieniony 25/02/2018, 15:18 przez dejvi23, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
maniek21112
Bywalec forum
Posty: 1934
Rejestracja: 06/09/2017, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps/433nm 328ia sedan M52TU28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica/Wrocław
Kontakt:

Post autor: maniek21112 » 24/02/2018, 11:38

Pewnie klasycznie uszczelniacze zaworowe, rozgrzej silnik, zostaw na wolnych obrotach 10 minut i potem dodaj gazu, jak będzie kopcił to uszczelniacze.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT pomoc w oględzinach Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
Mój czarnuch 328ia

Awatar użytkownika
adamusiek
Moderator
Posty: 3729
Rejestracja: 06/01/2012, 14:01
BMW: E83
Rok produkcji: 2005
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto:
Kontakt:

Post autor: adamusiek » 24/02/2018, 12:05

zmień tytuł na zgodny z regulaminem
Obrazek

Awatar użytkownika
Palec11
Przyjaciel forum
Posty: 1507
Rejestracja: 15/04/2016, 9:34
BMW: e46
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto:
Kontakt:

Post autor: Palec11 » 24/02/2018, 13:06

adamusiek pisze:zmień tytuł na zgodny z regulaminem

I tak jak maniek napisał zapewne winne są uszczelniacze zaworowe zrób to co CI powiedział i będziesz wiedział ... Sprawdź też nie kopci Ci cały czas bo wtedy mogą to być pierścienie ale w N42 widziałem tylko raz żeby gośc miał pierścienie do roboty a tych silników widziałem już sporo ;)

Awatar użytkownika
Jarando
Moderator
Posty: 1892
Rejestracja: 14/07/2015, 18:15
BMW: E60 520D LCI
Rok produkcji: 2008
Państwo: Irlandia-Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Mallow-Żywiec
Gadu-Gadu: 5877066
Kontakt:

Post autor: Jarando » 25/02/2018, 11:24

To teraz jak już masz jakiś trop, zmień tytuł wątku na zgodny z regulaminem albo temat poleci do kosza.

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
Jeśli masz przepiękną żonę, odlotową kochankę, super brykę,
nie masz kłopotów z urzędem podatkowym i prokuratorem,
a gdy wychodzisz na ulicę świeci słońce i wszyscy się do Ciebie uśmiechają...
Narkotykom powiedz NIE!


Adaśko
Bywalec forum
Posty: 240
Rejestracja: 16/12/2013, 19:23
BMW: 325 CI
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: opolskie
Miasto: Strzelce Opolskie
Kontakt:

Post autor: Adaśko » 02/03/2018, 7:03

Palec11 pisze:
adamusiek pisze:zmień tytuł na zgodny z regulaminem

I tak jak maniek napisał zapewne winne są uszczelniacze zaworowe zrób to co CI powiedział i będziesz wiedział ... Sprawdź też nie kopci Ci cały czas bo wtedy mogą to być pierścienie ale w N42 widziałem tylko raz żeby gośc miał pierścienie do roboty a tych silników widziałem już sporo ;)
Moim zdaniem robić całość tylko to kosztowna robota.

Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka


ODPOWIEDZ

Wróć do „LPG”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość