Zmiana zawieszenia

Regulamin forum
Zanim coś napiszesz, zapoznaj się z krótkim regulaminem działu nadwozie.
adamusiek
Moderator
Posty: 3767
Rejestracja: 6 sty 12, 14:01
BMW: E83
Rok produkcji: 2005
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto:

#11

Post autor: adamusiek »

pro kit jest jeden ;) możesz śmiało zakładać
MisiuRider
Bywalec forum
Posty: 46
Rejestracja: 28 mar 14, 10:42
BMW: 320d M-Pakiet
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: rudaslaska

#12

Post autor: MisiuRider »

Teraz musze znalezc jakies fotki jak takie polaczenie wyglada na aucie. Czy siedzi tak jak chce.
Obrazek
mariryb
Specjalista
Posty: 5238
Rejestracja: 9 kwie 11, 9:07
BMW: 330ci 535d
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Radom Wieniawa

#13

Post autor: mariryb »

Daleko nie musisz szukać jak wygląda pro kit.

adamusiek pisze:
MisiuRider pisze:Masz dokładnie Sachs Adventage i Eibach Pro Kit ?
tak
http://e46forum.pl/viewtopic.php?t=10931
Felgi tak jak dziewczyny - co najmniej 18-tki
MisiuRider
Bywalec forum
Posty: 46
Rejestracja: 28 mar 14, 10:42
BMW: 320d M-Pakiet
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: rudaslaska

#14

Post autor: MisiuRider »

Dzieki za linka.

Adam tam ma felgi 18' ja mam 17' także powinienem miec jeszcze większy prześwit tak? Bo za dużego prześwitu to tam u niego nie widać o ile w ogole jest ?

Krzysiek669 jesteś pewny że to że mam sportowe dostosowanie zawieszenia nie przeszkadza? To czym to się w zasadzie różni od normalnego zawieszenia?

Zadaje tyle pytań, bo jak już kupie eibachy a jak auto pójdzie za nisko to już nie będzie wyjścia, także wole za wczasu sie upewnić co i jak, żeby później nie było płaczu. Musze mieć lekki prześwit między oponą a nadkolem w mojej beemce i już :) tak jak jest teraz nie podoba mi sie :)
Obrazek
Awatar użytkownika
xlc
Bywalec forum
Posty: 1168
Rejestracja: 3 maja 10, 15:50
BMW: e46 320d(M47)
Rok produkcji: 1999
Państwo: Holandia/Polska
Województwo: ---
Miasto: Maassluis/Radzionków

#15

Post autor: xlc »

Jesli dobrze pamietam w e46 z napedem na tyl sa 3 opcje zawieszenia:
-seria (komfortowo i dość wysoko)
-sportowe dostosowanie podwozia (niżej ale komfortowo).Jesli dobrze pamietam zestaw składa sie z seryjnych amorow i nizszych twardszych sprezyn (lub odwrotnie :D ).
-m pakiet (twardsze amory + nizsze,twardsze sprezyny)
Jezeli ty masz u siebie gwint to zadnej z powyzszych opcji nie masz u siebie siłą rzeczy :) Więc teraz wszystko zalezy od Ciebie co tak naprawde chcesz miec u siebie w aucie .Jesli chodzi o zawias m-pakietowy to wiekszosc osob chwali charakterystyke tego zawiasu natomiast i tak czesto wymieniaja sprezyny gdyz dla wiekszosci obnizenie 20/10mm wzgledem serii jest troszke za małe.Takie osoby najczesciej stosują PRO KITa ktory teoretycznie powinien dac obnizenie 30/20 wzgledem serii lub troszke rzadziej SPORT LINE ( 50/30) lub ewentualnie sprezyny H&R o podobnym obnizeniu.Ostatnio pare osob z forum stosowało kompletne sportowe zawieszenie firmy AP m.in forumowicz Primo (jeśli dobrze pamietam).Pamietaj ze przy roznych silnikach mogą byc małe roznice z obnizeniu auta.
Chcesz zobaczyć moją e46 kliknij fotkę ;)
Obrazek
https://e46forum.pl/re-re-320d-by-xlc-19-end-of-story-3376
MisiuRider
Bywalec forum
Posty: 46
Rejestracja: 28 mar 14, 10:42
BMW: 320d M-Pakiet
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: rudaslaska

#16

Post autor: MisiuRider »

Wiem, ze teraz nie ma zadnego zawieszania z tego co napisałeś, bo mam gwint.
Pisałem o sportowym dostosowaniu podwozia, żeby po prostu każdy kto będzie pisał w tym temacie wiedział jak auto wyjechało z fabryki.
Ale jak moge wsadzic bez problemu sachs advantage i pro kit to gicio ;)
Obrazek
Awatar użytkownika
Krzysiek669
Moderator
Posty: 3314
Rejestracja: 9 lip 11, 18:45
BMW: było E46 320d, E91 318d, jest E46 325i
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Lubin

#17

Post autor: Krzysiek669 »

Kod 226A - sportowe dostosowanie podwozia to: niższe sprężyny, twardsze amorki i grubsze stabilizatory

Pamiętaj o jednym, obniżenia jakie podają producenci czyli np. pro kit -30/-20 to jest to od serii, u Ciebie seryjnie już było obniżone zawieszenie czyli ok -20/-10 więc jeśli byś do tego założył same springi pro kit to nieznacznie auto poszłoby w dół, jednak u Ciebie siedzi gwint więc różnica będzie zauważalna i auto pójdzie w górę :D
Awatar użytkownika
xlc
Bywalec forum
Posty: 1168
Rejestracja: 3 maja 10, 15:50
BMW: e46 320d(M47)
Rok produkcji: 1999
Państwo: Holandia/Polska
Województwo: ---
Miasto: Maassluis/Radzionków

#18

Post autor: xlc »

Krzysiek dzięki za uzupełnienie i sprostowanie mojej wczesniejszej wypowiedzi ;)
Chcesz zobaczyć moją e46 kliknij fotkę ;)
Obrazek
https://e46forum.pl/re-re-320d-by-xlc-19-end-of-story-3376
MisiuRider
Bywalec forum
Posty: 46
Rejestracja: 28 mar 14, 10:42
BMW: 320d M-Pakiet
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: rudaslaska

#19

Post autor: MisiuRider »

mariryb pisze:
MisiuRider pisze:Właśnie, że nie chce tak nisko jak teraz mam tzn. z przodu może zostać, ale tył zdecydowanie wyżej tak żeby był lekki prześwit między kołem a nadkolem.
Jesli masz gwint to na początek spróbuj podkręcić tył do góry. Obadaj jakiej firmy, jak dobrej może warto zostawić.

Z przodu mam TAT, a z tyłu FK Street

Znacie jakies dobre sklepy internetowe gdzie można kupić np. same amory fk street jak by mi sie wylał ? Bo jakoś znaleźć nie moge
Obrazek
zielaq
Bywalec forum
Posty: 55
Rejestracja: 19 lis 14, 19:47
BMW: 323ci
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Jaworzno
VIN: ez68266

#20

Post autor: zielaq »

Z przodu mam TAT, a z tyłu FK Street

Znacie jakies dobre sklepy internetowe gdzie można kupić np. same amory fk street jak by mi sie wylał ? Bo jakoś znaleźć nie moge

Dostępne są tylko kpl przód/tył razem ze springami.


Zawsze możesz oddać do regeneracji jeśli są rozkręcane ( z tego co mi wiadomo to około 200 zł /szt )
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Zawieszenie”