Zmiana zawieszenia
Regulamin forum
Zanim coś napiszesz, zapoznaj się z krótkim regulaminem działu nadwozie.
Zanim coś napiszesz, zapoznaj się z krótkim regulaminem działu nadwozie.
-
- Bywalec forum
- Posty: 46
- Rejestracja: 28 mar 14, 10:42
- BMW: 320d M-Pakiet
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: rudaslaska
Teraz musze znalezc jakies fotki jak takie polaczenie wyglada na aucie. Czy siedzi tak jak chce.
-
- Specjalista
- Posty: 5238
- Rejestracja: 9 kwie 11, 9:07
- BMW: 330ci 535d
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Radom Wieniawa
Daleko nie musisz szukać jak wygląda pro kit.
http://e46forum.pl/viewtopic.php?t=10931adamusiek pisze:takMisiuRider pisze:Masz dokładnie Sachs Adventage i Eibach Pro Kit ?
Felgi tak jak dziewczyny - co najmniej 18-tki
-
- Bywalec forum
- Posty: 46
- Rejestracja: 28 mar 14, 10:42
- BMW: 320d M-Pakiet
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: rudaslaska
Dzieki za linka.
Adam tam ma felgi 18' ja mam 17' także powinienem miec jeszcze większy prześwit tak? Bo za dużego prześwitu to tam u niego nie widać o ile w ogole jest ?
Krzysiek669 jesteś pewny że to że mam sportowe dostosowanie zawieszenia nie przeszkadza? To czym to się w zasadzie różni od normalnego zawieszenia?
Zadaje tyle pytań, bo jak już kupie eibachy a jak auto pójdzie za nisko to już nie będzie wyjścia, także wole za wczasu sie upewnić co i jak, żeby później nie było płaczu. Musze mieć lekki prześwit między oponą a nadkolem w mojej beemce i już tak jak jest teraz nie podoba mi sie
Adam tam ma felgi 18' ja mam 17' także powinienem miec jeszcze większy prześwit tak? Bo za dużego prześwitu to tam u niego nie widać o ile w ogole jest ?
Krzysiek669 jesteś pewny że to że mam sportowe dostosowanie zawieszenia nie przeszkadza? To czym to się w zasadzie różni od normalnego zawieszenia?
Zadaje tyle pytań, bo jak już kupie eibachy a jak auto pójdzie za nisko to już nie będzie wyjścia, także wole za wczasu sie upewnić co i jak, żeby później nie było płaczu. Musze mieć lekki prześwit między oponą a nadkolem w mojej beemce i już tak jak jest teraz nie podoba mi sie
- xlc
- Bywalec forum
- Posty: 1168
- Rejestracja: 3 maja 10, 15:50
- BMW: e46 320d(M47)
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Holandia/Polska
- Województwo: ---
- Miasto: Maassluis/Radzionków
Jesli dobrze pamietam w e46 z napedem na tyl sa 3 opcje zawieszenia:
-seria (komfortowo i dość wysoko)
-sportowe dostosowanie podwozia (niżej ale komfortowo).Jesli dobrze pamietam zestaw składa sie z seryjnych amorow i nizszych twardszych sprezyn (lub odwrotnie ).
-m pakiet (twardsze amory + nizsze,twardsze sprezyny)
Jezeli ty masz u siebie gwint to zadnej z powyzszych opcji nie masz u siebie siłą rzeczy Więc teraz wszystko zalezy od Ciebie co tak naprawde chcesz miec u siebie w aucie .Jesli chodzi o zawias m-pakietowy to wiekszosc osob chwali charakterystyke tego zawiasu natomiast i tak czesto wymieniaja sprezyny gdyz dla wiekszosci obnizenie 20/10mm wzgledem serii jest troszke za małe.Takie osoby najczesciej stosują PRO KITa ktory teoretycznie powinien dac obnizenie 30/20 wzgledem serii lub troszke rzadziej SPORT LINE ( 50/30) lub ewentualnie sprezyny H&R o podobnym obnizeniu.Ostatnio pare osob z forum stosowało kompletne sportowe zawieszenie firmy AP m.in forumowicz Primo (jeśli dobrze pamietam).Pamietaj ze przy roznych silnikach mogą byc małe roznice z obnizeniu auta.
-seria (komfortowo i dość wysoko)
-sportowe dostosowanie podwozia (niżej ale komfortowo).Jesli dobrze pamietam zestaw składa sie z seryjnych amorow i nizszych twardszych sprezyn (lub odwrotnie ).
-m pakiet (twardsze amory + nizsze,twardsze sprezyny)
Jezeli ty masz u siebie gwint to zadnej z powyzszych opcji nie masz u siebie siłą rzeczy Więc teraz wszystko zalezy od Ciebie co tak naprawde chcesz miec u siebie w aucie .Jesli chodzi o zawias m-pakietowy to wiekszosc osob chwali charakterystyke tego zawiasu natomiast i tak czesto wymieniaja sprezyny gdyz dla wiekszosci obnizenie 20/10mm wzgledem serii jest troszke za małe.Takie osoby najczesciej stosują PRO KITa ktory teoretycznie powinien dac obnizenie 30/20 wzgledem serii lub troszke rzadziej SPORT LINE ( 50/30) lub ewentualnie sprezyny H&R o podobnym obnizeniu.Ostatnio pare osob z forum stosowało kompletne sportowe zawieszenie firmy AP m.in forumowicz Primo (jeśli dobrze pamietam).Pamietaj ze przy roznych silnikach mogą byc małe roznice z obnizeniu auta.
-
- Bywalec forum
- Posty: 46
- Rejestracja: 28 mar 14, 10:42
- BMW: 320d M-Pakiet
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: rudaslaska
Wiem, ze teraz nie ma zadnego zawieszania z tego co napisałeś, bo mam gwint.
Pisałem o sportowym dostosowaniu podwozia, żeby po prostu każdy kto będzie pisał w tym temacie wiedział jak auto wyjechało z fabryki.
Ale jak moge wsadzic bez problemu sachs advantage i pro kit to gicio
Pisałem o sportowym dostosowaniu podwozia, żeby po prostu każdy kto będzie pisał w tym temacie wiedział jak auto wyjechało z fabryki.
Ale jak moge wsadzic bez problemu sachs advantage i pro kit to gicio
- Krzysiek669
- Moderator
- Posty: 3314
- Rejestracja: 9 lip 11, 18:45
- BMW: było E46 320d, E91 318d, jest E46 325i
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Lubin
Kod 226A - sportowe dostosowanie podwozia to: niższe sprężyny, twardsze amorki i grubsze stabilizatory
Pamiętaj o jednym, obniżenia jakie podają producenci czyli np. pro kit -30/-20 to jest to od serii, u Ciebie seryjnie już było obniżone zawieszenie czyli ok -20/-10 więc jeśli byś do tego założył same springi pro kit to nieznacznie auto poszłoby w dół, jednak u Ciebie siedzi gwint więc różnica będzie zauważalna i auto pójdzie w górę
Pamiętaj o jednym, obniżenia jakie podają producenci czyli np. pro kit -30/-20 to jest to od serii, u Ciebie seryjnie już było obniżone zawieszenie czyli ok -20/-10 więc jeśli byś do tego założył same springi pro kit to nieznacznie auto poszłoby w dół, jednak u Ciebie siedzi gwint więc różnica będzie zauważalna i auto pójdzie w górę
-
- Bywalec forum
- Posty: 46
- Rejestracja: 28 mar 14, 10:42
- BMW: 320d M-Pakiet
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: rudaslaska
mariryb pisze:Jesli masz gwint to na początek spróbuj podkręcić tył do góry. Obadaj jakiej firmy, jak dobrej może warto zostawić.MisiuRider pisze:Właśnie, że nie chce tak nisko jak teraz mam tzn. z przodu może zostać, ale tył zdecydowanie wyżej tak żeby był lekki prześwit między kołem a nadkolem.
Z przodu mam TAT, a z tyłu FK Street
Znacie jakies dobre sklepy internetowe gdzie można kupić np. same amory fk street jak by mi sie wylał ? Bo jakoś znaleźć nie moge
-
- Bywalec forum
- Posty: 55
- Rejestracja: 19 lis 14, 19:47
- BMW: 323ci
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Jaworzno
- VIN: ez68266
Z przodu mam TAT, a z tyłu FK Street
Znacie jakies dobre sklepy internetowe gdzie można kupić np. same amory fk street jak by mi sie wylał ? Bo jakoś znaleźć nie moge
Dostępne są tylko kpl przód/tył razem ze springami.
Zawsze możesz oddać do regeneracji jeśli są rozkręcane ( z tego co mi wiadomo to około 200 zł /szt )
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 5 Odpowiedzi
- 2186 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Arczi
-
- 25 Odpowiedzi
- 8639 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: bmw_e46_alban
-
- 0 Odpowiedzi
- 1185 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: krzysztofbalowski
-
- 3 Odpowiedzi
- 1273 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: adamusiek
-
- 0 Odpowiedzi
- 1812 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: bmw_newbie
-
- 2 Odpowiedzi
- 1251 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: polus
-
- 10 Odpowiedzi
- 5875 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Tomos
-
- 3 Odpowiedzi
- 2510 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: zibi_j1
-
- 6 Odpowiedzi
- 2269 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: karolo_k
-
- 3 Odpowiedzi
- 359 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: w0jta5