zawieszenie sportowe

Wszystko związane z podkręcaniem mechaniki E46
paweldarek2
Bywalec forum
Posty: 29
Rejestracja: 19 lut 10, 22:06
BMW: BMW E 46
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: lubuskie
Miasto: Zielona Góra

#1

Post autor: paweldarek2 »

witam podpowie ktos jakie zawieszenie wsadzis do E46 sedan jaka firma i ile obniżyc ?
paweldarek2
Bywalec forum
Posty: 29
Rejestracja: 19 lut 10, 22:06
BMW: BMW E 46
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: lubuskie
Miasto: Zielona Góra

#2

Post autor: paweldarek2 »

a wiec tak drogi kolego wymienic chce kpl. spreżynki razem z amorkami wiec jak to zrobic aby jazda sie poprawiła był efekt wizualny i zebym nietarł o droge chociasz z tą drogą to juz z góry wiem cos za cos ;-)
Michael
Bywalec forum
Posty: 10
Rejestracja: 4 kwie 10, 12:40
BMW: Poszukuje :)
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto:

#3

Post autor: Michael »

Hr całe kompletne zawieszenie np -40 albo weitec same springi i do tego dobrac amory bilstein najlepsze rozwiazania
manxcat
Bywalec forum
Posty: 32
Rejestracja: 17 lut 11, 16:49
BMW: 328Ci,635CSI,535iSport
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Jaworzno

#4

Post autor: manxcat »

paweldarek2 pisze:witam podpowie ktos jakie zawieszenie wsadzis do E46 sedan jaka firma i ile obniżyc ?
Ponawiam pytanie tyle ze interesuje mnie gwintowane zawieszenie
Czy ktos z forumowiczów posiada ?? i jak to wyglada cenowo bo widzialem opcji jest wiele wiec czy trzeba kupowac to najdrozsze , czy moze ktos posiada cos nie drogiego i take jest zadowolony
WHY FOR MAN ?? - Why Not ;)
MikeR
Bywalec forum
Posty: 116
Rejestracja: 24 lut 11, 22:08
BMW: E46
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdynia
Lokalizacja: Gdynia

#5

Post autor: MikeR »

Z gwintów nie zakładaj nic poniżej 2000zł.
Jak masz mniej kasy to załóż jak koledzy piszą dobre sprężyny i amortyzatory.
mariryb
Specjalista
Posty: 5238
Rejestracja: 9 kwie 11, 9:07
BMW: 330ci 535d
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Radom Wieniawa

#6

Post autor: mariryb »

Witam. Od niedawna mam e46 318i. Zanim zacznę coś zmieniać w zawieszeniu najpierw chciałem się zorientować jaka wysokość powinna być seryjnie. Nie wiem czy ktoś wcześniej czegoś nie zmieniał.
Ktoś się orientuje ile w serii jest od środka piasty do nadkola?

ja mam przód 33cm,tył 32cm


dzieki
Felgi tak jak dziewczyny - co najmniej 18-tki
tanik
Bywalec forum
Posty: 75
Rejestracja: 8 lip 10, 13:09
BMW: 323Ci
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto: bychawa

#7

Post autor: tanik »

od ziemi do nadkola na mpakietowym miałem 65cm w serii jest ze 2cm więcej
Obrazek
mariryb
Specjalista
Posty: 5238
Rejestracja: 9 kwie 11, 9:07
BMW: 330ci 535d
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Radom Wieniawa

#8

Post autor: mariryb »

lepiej zmierzyć od środka piasty do nadkola to znika różnica profilu koła
Felgi tak jak dziewczyny - co najmniej 18-tki
Awatar użytkownika
zdeniu
Bywalec forum
Posty: 462
Rejestracja: 8 wrz 09, 22:46
BMW: 320d M47N Touring
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Słupsk
Lokalizacja: Słupsk

#9

Post autor: zdeniu »

mariryb pisze:lepiej zmierzyć od środka piasty do nadkola to znika różnica profilu koła
nie znika tylko zmniejsza się o połowę :)
dlatego najlepiej aby porównywać auta na kołach i oponach o tych samych wymiarach
Obrazek
mariryb
Specjalista
Posty: 5238
Rejestracja: 9 kwie 11, 9:07
BMW: 330ci 535d
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Radom Wieniawa

#10

Post autor: mariryb »

Chodzi mi o to, że mierząc od osi piasty do nadkola nie ma różnicy jakie jest koło założone. Na każdym kole musi wyjść ten sam wynik. A od ziemi to pomiar nie jest obiektywny.
Felgi tak jak dziewczyny - co najmniej 18-tki
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Tuning mechaniczny”