Zaspawane nakretki od poloski ;d

robberto111
Bywalec forum
Posty: 11
Rejestracja: 29 kwie 18, 0:13
BMW: 328i
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: W-wa

#11

Post autor: robberto111 »

Broder pisze: 18 lis 18, 17:58 Cale zycie robilem to zle... wypisuje sie :D
Jak masz checi to wez mnie oswiec ;p.
Awatar użytkownika
Broder
Specjalista
Posty: 2090
Rejestracja: 3 paź 14, 23:28
BMW: E36 M3 E46 330D 410KM 850Nm
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wroclaw
VIN: EX93017

#12

Post autor: Broder »

https://youtu.be/0ly4rQgt6L0
tutaj znany jutuber ci wytlumaczy :D
Jedno z jego wazniejszych zdan w filmie - "jezeli nie jestes pewien tego co robisz, udaj sie do mechanika" :lol:
Obrazek
Awatar użytkownika
Dzidek90
Przyjaciel forum
Posty: 3655
Rejestracja: 16 lis 13, 19:13
BMW: E91 Fl
Rok produkcji: 2011
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Lędziny
VIN: F038885

#13

Post autor: Dzidek90 »

Broder pisze: 18 lis 18, 18:51 https://youtu.be/0ly4rQgt6L0
tutaj znany jutuber ci wytlumaczy :D
Jedno z jego wazniejszych zdan w filmie - "jezeli nie jestes pewien tego co robisz, udaj sie do mechanika" :lol:
Bardzo dobrze dopowiedziane :D
:Bravo: :good:
BMW
Dla Ciebie to trzy zwykle litery,
Dla mnie zaś silnik i koła cztery.
Jedyna marka która ma dusze,
Na inne auto juz się nie skuszę.
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10310
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#14

Post autor: maniek21112 »

Faktycznie ciężko było to zrozumieć i odebrałem "to" w ten sposób, że ręczny to osobny problem %) całe szczęście, że tu zajrzałem, ponieważ mam w planach przednie hamulce to przy okazji zrobię swap'a na m62tub44 :Yahoo!:
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
robberto111
Bywalec forum
Posty: 11
Rejestracja: 29 kwie 18, 0:13
BMW: 328i
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: W-wa

#15

Post autor: robberto111 »

Chlopaki zwracam honor ;) ;p.
No dobra ale oslonke ta co do niej sa bodajze szczeki przytwierdzone to bez odkrecenia nakretki sie nie da? ;d.

Maniek to z takim swapem sie troche wykosztujesz ;/ ;p
Awatar użytkownika
Dzidek90
Przyjaciel forum
Posty: 3655
Rejestracja: 16 lis 13, 19:13
BMW: E91 Fl
Rok produkcji: 2011
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Lędziny
VIN: F038885

#16

Post autor: Dzidek90 »

Jeśli się nie mylę to żeby tarcze kotwiczna (osłonkę) wymienic musisz zrzucić łożysko i piastę ;)
BMW
Dla Ciebie to trzy zwykle litery,
Dla mnie zaś silnik i koła cztery.
Jedyna marka która ma dusze,
Na inne auto juz się nie skuszę.
robberto111
Bywalec forum
Posty: 11
Rejestracja: 29 kwie 18, 0:13
BMW: 328i
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: W-wa

#17

Post autor: robberto111 »

Dzidek90 pisze: 18 lis 18, 20:27 Jeśli się nie mylę to żeby tarcze kotwiczna (osłonkę) wymienic musisz zrzucić łożysko i piastę ;)
A zeby piaste zrzucic to ta cholerna nakretne trzeba odkrecic a tu wlasnie ktos zaspawal i nawet nwm w jakim celu? ;D
Awatar użytkownika
Dzidek90
Przyjaciel forum
Posty: 3655
Rejestracja: 16 lis 13, 19:13
BMW: E91 Fl
Rok produkcji: 2011
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Lędziny
VIN: F038885

#18

Post autor: Dzidek90 »

robberto111 pisze: 18 lis 18, 20:53
Dzidek90 pisze: 18 lis 18, 20:27 Jeśli się nie mylę to żeby tarcze kotwiczna (osłonkę) wymienic musisz zrzucić łożysko i piastę ;)
A zeby piaste zrzucic to ta cholerna nakretne trzeba odkrecic a tu wlasnie ktos zaspawal i nawet nwm w jakim celu? ;D
Mnie nie pytaj ;)
To Twoje auto :lol:
BMW
Dla Ciebie to trzy zwykle litery,
Dla mnie zaś silnik i koła cztery.
Jedyna marka która ma dusze,
Na inne auto juz się nie skuszę.
mariryb
Specjalista
Posty: 5238
Rejestracja: 9 kwie 11, 9:07
BMW: 330ci 535d
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Radom Wieniawa

#19

Post autor: mariryb »

Ktoś wyjmowal kiedyś, zbił gwinty i nie mógł przekręcić. Aby nie wymieniać zespawal.
Felgi tak jak dziewczyny - co najmniej 18-tki
Awatar użytkownika
Broder
Specjalista
Posty: 2090
Rejestracja: 3 paź 14, 23:28
BMW: E36 M3 E46 330D 410KM 850Nm
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wroclaw
VIN: EX93017

#20

Post autor: Broder »

pewnie juz wczesniej ktos demontowal polos, nie dal nowej nakretki a zabezpieczenie sie ujeb.. to prewencyjnie zaspawal :P
Przecinak, mlotek i scinaj, ewentualnie zeszlifuj spaw. No chyba ze polecial po calym obwodzie to tylko wymiana wahacza z polosia ;)
Pokaz foto, lubie takie drut-mody

Edit bo mnie mariryb ubiegl ;) moze byc tez tak jak pisze, ale ja chyba bym nie zaryzykowal zakladac polos bez gwintu. Nawet do auta na handel bo to juz hardkor ;)
Obrazek
Napisz odpowiedź

Wróć do „Układ napędowy”