Zaspawane nakretki od poloski ;d

robberto111
Bywalec forum
Posty: 11
Rejestracja: 29/04/2018, 0:13
BMW: 328i
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: W-wa
Kontakt:

Zaspawane nakretki od poloski ;d

Post autor: robberto111 » 18/11/2018, 18:44

Broder pisze:
18/11/2018, 17:58
Cale zycie robilem to zle... wypisuje sie :D
Jak masz checi to wez mnie oswiec ;p.


Awatar użytkownika
Broder
Specjalista
Posty: 1274
Rejestracja: 03/10/2014, 23:28
BMW: E36 M3 Sedan / E46 Touring Supercharged
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wroclaw
Gadu-Gadu: 6650001
VIN: EX93017
Kontakt:

Post autor: Broder » 18/11/2018, 18:51

https://youtu.be/0ly4rQgt6L0
tutaj znany jutuber ci wytlumaczy :D
Jedno z jego wazniejszych zdan w filmie - "jezeli nie jestes pewien tego co robisz, udaj sie do mechanika" :lol:
Obrazek

Awatar użytkownika
Dzidek90
Przyjaciel forum
Posty: 3171
Rejestracja: 16/11/2013, 19:13
BMW: 330d++
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Lędziny
VIN: PA25375
Kontakt:

Post autor: Dzidek90 » 18/11/2018, 18:59

Broder pisze:
18/11/2018, 18:51
https://youtu.be/0ly4rQgt6L0
tutaj znany jutuber ci wytlumaczy :D
Jedno z jego wazniejszych zdan w filmie - "jezeli nie jestes pewien tego co robisz, udaj sie do mechanika" :lol:
Bardzo dobrze dopowiedziane :D
:Bravo: :good:
BMW
Dla Ciebie to trzy zwykle litery,
Dla mnie zaś silnik i koła cztery.
Jedyna marka która ma dusze,
Na inne auto juz się nie skuszę.

Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 3430
Rejestracja: 06/09/2017, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps/433nm 328ia sedan M52TU28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica/Wrocław
Kontakt:

Post autor: maniek21112 » 18/11/2018, 19:17

Faktycznie ciężko było to zrozumieć i odebrałem "to" w ten sposób, że ręczny to osobny problem %) całe szczęście, że tu zajrzałem, ponieważ mam w planach przednie hamulce to przy okazji zrobię swap'a na m62tub44 :Yahoo!:
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT pomoc w oględzinach Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
Mój czarnuch 328ia

robberto111
Bywalec forum
Posty: 11
Rejestracja: 29/04/2018, 0:13
BMW: 328i
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: W-wa
Kontakt:

Post autor: robberto111 » 18/11/2018, 20:20

Chlopaki zwracam honor ;) ;p.
No dobra ale oslonke ta co do niej sa bodajze szczeki przytwierdzone to bez odkrecenia nakretki sie nie da? ;d.

Maniek to z takim swapem sie troche wykosztujesz ;/ ;p


Awatar użytkownika
Dzidek90
Przyjaciel forum
Posty: 3171
Rejestracja: 16/11/2013, 19:13
BMW: 330d++
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Lędziny
VIN: PA25375
Kontakt:

Post autor: Dzidek90 » 18/11/2018, 20:27

Jeśli się nie mylę to żeby tarcze kotwiczna (osłonkę) wymienic musisz zrzucić łożysko i piastę ;)
BMW
Dla Ciebie to trzy zwykle litery,
Dla mnie zaś silnik i koła cztery.
Jedyna marka która ma dusze,
Na inne auto juz się nie skuszę.

robberto111
Bywalec forum
Posty: 11
Rejestracja: 29/04/2018, 0:13
BMW: 328i
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: W-wa
Kontakt:

Post autor: robberto111 » 18/11/2018, 20:53

Dzidek90 pisze:
18/11/2018, 20:27
Jeśli się nie mylę to żeby tarcze kotwiczna (osłonkę) wymienic musisz zrzucić łożysko i piastę ;)
A zeby piaste zrzucic to ta cholerna nakretne trzeba odkrecic a tu wlasnie ktos zaspawal i nawet nwm w jakim celu? ;D

Awatar użytkownika
Dzidek90
Przyjaciel forum
Posty: 3171
Rejestracja: 16/11/2013, 19:13
BMW: 330d++
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Lędziny
VIN: PA25375
Kontakt:

Post autor: Dzidek90 » 18/11/2018, 21:25

robberto111 pisze:
18/11/2018, 20:53
Dzidek90 pisze:
18/11/2018, 20:27
Jeśli się nie mylę to żeby tarcze kotwiczna (osłonkę) wymienic musisz zrzucić łożysko i piastę ;)
A zeby piaste zrzucic to ta cholerna nakretne trzeba odkrecic a tu wlasnie ktos zaspawal i nawet nwm w jakim celu? ;D
Mnie nie pytaj ;)
To Twoje auto :lol:
BMW
Dla Ciebie to trzy zwykle litery,
Dla mnie zaś silnik i koła cztery.
Jedyna marka która ma dusze,
Na inne auto juz się nie skuszę.

mariryb
Specjalista
Posty: 5735
Rejestracja: 09/04/2011, 9:07
BMW: 330ci, 320i
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Radom/ Wieniawa
Kontakt:

Post autor: mariryb » 18/11/2018, 21:27

Ktoś wyjmowal kiedyś, zbił gwinty i nie mógł przekręcić. Aby nie wymieniać zespawal.
Felgi tak jak dziewczyny - co najmniej 18-tki

Doposażanie E46 - klimatronik, klima, fotochrom , BC, el szyby tył....

Awatar użytkownika
Broder
Specjalista
Posty: 1274
Rejestracja: 03/10/2014, 23:28
BMW: E36 M3 Sedan / E46 Touring Supercharged
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wroclaw
Gadu-Gadu: 6650001
VIN: EX93017
Kontakt:

Post autor: Broder » 18/11/2018, 21:30

pewnie juz wczesniej ktos demontowal polos, nie dal nowej nakretki a zabezpieczenie sie ujeb.. to prewencyjnie zaspawal :P
Przecinak, mlotek i scinaj, ewentualnie zeszlifuj spaw. No chyba ze polecial po calym obwodzie to tylko wymiana wahacza z polosia ;)
Pokaz foto, lubie takie drut-mody

Edit bo mnie mariryb ubiegl ;) moze byc tez tak jak pisze, ale ja chyba bym nie zaryzykowal zakladac polos bez gwintu. Nawet do auta na handel bo to juz hardkor ;)
Obrazek


ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ napędowy”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości