ZAMIENNIKI ZAWIESZENIA-OPINIE

Regulamin forum
Zanim coś napiszesz, zapoznaj się z krótkim regulaminem działu nadwozie.
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10340
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#131

Post autor: maniek21112 »

Po mojemu reklama..na bkp też coś podobnego napisał.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
WKRENTEK77
Przyjaciel forum
Posty: 3248
Rejestracja: 8 kwie 12, 0:18
BMW: E90
Rok produkcji: 2006
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: ŁÓDŹ

#132

Post autor: WKRENTEK77 »

Też o tym pomyślałem ale mówię może faktycznie znalazł się ktoś komu trafiły się graty Mastera z jakiejś lepszej partii ,ale to zbyt piękne by było ...
Reijo
Bywalec forum
Posty: 17
Rejestracja: 10 lut 18, 12:04
BMW: e46 318i Touring
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Gorlice

#133

Post autor: Reijo »

Ja mam pytanko nieco innej natury, ale bezpośrednio związane z zawieszeniem. Mianowicie idzie wiosna, trzeba pomyśleć nad jakimiś kołami do mojego wozu. I tutaj pojawiają się pytania, wątpliwości.

Zastanawiam się nad tym jaki rozmiar felg powinienem kupić. 17'' czy może jednak 18''? I tutaj wkraczamy w zawias, który obecnie jest seryjny. Pytanie dotyczy tego, jak bardzo słabo/głupio będzie wyglądała 18'' calowa felga przy zawiasie w serii i czy ewentualnie 17'' nie będzie lepszym wyborem przy braku ingerencji w zawieszenie. Myślałem nad Eibach Pro Kit, ale to w połączeniu z wydatkiem na felgi będzie dosyć spory koszt jednorazowy - chociażby przy tym 18''.

Ma ktoś może foto poglądowe turasa na 18'' z zawieszeniem seryjnym, 17'' z zawieszeniem seryjnym no i przykładowo z zestawem pro kit? Chciał bym sobie to +/- porównać.
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10340
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#134

Post autor: maniek21112 »

Tu masz mojego turasa na prokit (tylko przód, tył seria - lesjofors) i 17 calach s73, przód dystans 16mm na stronę a tył 20mm na stronę. Poszukam później na kompie i może znajdę na zwykłym zawieszeniu.
Sorry za jakość, ale taki telefon..
Obrazek
Obrazek
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Reijo
Bywalec forum
Posty: 17
Rejestracja: 10 lut 18, 12:04
BMW: e46 318i Touring
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Gorlice

#135

Post autor: Reijo »

Dzięki - tył w serii nie wygląda źle. Kluczem jest dobra kombinacja ET + dystans jeśli tego wymaga sytuacja. W przodzie będę musiał coś pokombinować - zwłaszcza jak wlecą 18. Byłbym wdzięczny jeśli ktoś z tutaj obecnych wrzucił jeszcze turasa na 18" i zawiasem w serii. Prawdopodobnie prędzej czy później lekkie obniżenie z serii pójdzie.
WKRENTEK77
Przyjaciel forum
Posty: 3248
Rejestracja: 8 kwie 12, 0:18
BMW: E90
Rok produkcji: 2006
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: ŁÓDŹ

#136

Post autor: WKRENTEK77 »

Reijo pisze: Dzięki - tył w serii nie wygląda źle. Kluczem jest dobra kombinacja ET + dystans jeśli tego wymaga sytuacja. W przodzie będę musiał coś pokombinować - zwłaszcza jak wlecą 18. Byłbym wdzięczny jeśli ktoś z tutaj obecnych wrzucił jeszcze turasa na 18" i zawiasem w serii. Prawdopodobnie prędzej czy później lekkie obniżenie z serii pójdzie.
Panie kolego temacik jest założony po to żeby wymieniać się doświadczeniami związanymi z zawieszeniem i jego zamiennikami a nie rozważaniami na temat jaki rodzaj felg wrzucić z jakim et itd.itd.
Są odpowiednie tematy gdzie można pogadać na ten temat http://e46forum.pl/kola-czyli-felgi-i-opony-90/ albo tu jak chcesz zobaczyć jak auto będzie wyglądać na danych felgach obniżone lub nie http://e46forum.pl/vt-czyli-virtual-tuning-10714-640. 8) :szukaj:
Miłosz
Specjalista
Posty: 3184
Rejestracja: 30 gru 13, 18:47
BMW: Lexus is 220d
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdansk

#137

Post autor: Miłosz »

Auta już nie mam, ale rozmawiałem ostatnio z kolegą co kupił moją kupete i wahacze NTY które jeszcze ja montowałem wytrzymay 70 tys km, a dokładniej jeden się lekko wyrobił drugi się trzyma, ale w tych pieniądzach mamy cały komplet gdzie tyle kosztuje jeden mahle. Wg mnie warto ;)
Mój --- > lexus is 220d
D3jw
Bywalec forum
Posty: 886
Rejestracja: 17 lut 17, 20:36
BMW: E46 3xxi
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto: LBL

#138

Post autor: D3jw »

Ja miałem problem z biciem na kierownicy, zrezygnowałem z poliuretanów w tulejach wahaczy i kupiłem całe tuleje NTY. Diagnoza oczywiście błędna, bo bicie spowodowane wyrobionym sworzniem. Tuleje zostawiłem, wahacze wymieniłem na meyle i..

Żeby nie skłamać to zrobiłem na nich mniej niż 10k km i dalej są sztywne, zero luzów. Dla porównania znajomy kupił tuleje febiego i rozleciały się mu po 8 tysiącach.

Myślę że jak za tą kasę to tragedii nie ma, sprawia wrażenie całkiem dobrego zamiennika.
yapis
Bywalec forum
Posty: 16
Rejestracja: 30 wrz 14, 10:31
BMW: E46 320D 180KM
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wroclaw

#139

Post autor: yapis »

dangersexy pisze: 26 cze 16, 21:54 Odradzam kupno wahaczy firmy Rouville do e46. W internecie i na forach widzialem dosc dobre opinie o tym zamienniku, co mnie bardzo zdziwilo. Pod koniec sierpnia 2014 wymienilem jedynie prawy przedni wahacz z zepsutego oryginalu na Rouville. W kwietniu 2016 czulem duże stuki podczas jazdy po wybojach wiec wybralem sie do mechanika. Okazalo sie, że oba przednie wahacze kwalifikuja sie do wymiany, przy czym prawy był w GORSZYM stanie. Wniosek jest wiec prosty. Dwunastoletni oryginal, ma sie lepiej niż półtoraroczy wahacz Rouville. W okresie od sierpnia 2014 do kwietnia 2016 przejechalem 40 tys km. Okolo 200 metrów drogi do drogi gównej spod mojego mieszkania jest wykonane jest z płyt betonowych, dość koślawych. Fakt wahacz mial sie prawo spartolić ale nie w takim tempie. Uwazam wiec, że zamiast kupowac Rouville za okolo 300 zl z hakiem lepiej dolozyc stówkę i kupic lemfordera np na aso-bmw.pl Tym razem zamowilem dwa lemfordery i wszystkie pozostale tuleje na przod i tyl tez z tej firmy.
Też odradzam kupno tych wahaczy, po roku do wymiany a zrobiłem ok 15kkm także bez rewelacji, lemfordery też miałem poprzednio i wytrzymały 2 lata przy przejechaniu ok 30kkm. Widać loteria to jest przy wahaczach i niektórym wytrzymają dłużej, a innym krócej.
82badyl
Bywalec forum
Posty: 24
Rejestracja: 7 maja 19, 8:02
BMW: bmw e46 compact 316ti rok 2002
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Śrem

#140

Post autor: 82badyl »

Witam, szukam zestawu zawieszenia przód ➕ tarcze i klocki... Mechanik mi odradza tanie zamienniki do tego modelu auta i suma sumarum poleca FEBI... Czy możecie Panowie polecić jakiegoś dobrego sprzedawcę na forum?
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Zawieszenie”