ZAMIENNIKI ZAWIESZENIA-OPINIE

Regulamin forum
Zanim coś napiszesz, zapoznaj się z krótkim regulaminem działu nadwozie.
Awatar użytkownika
MARC
Administrator
Posty: 5472
Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
BMW: Search
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: KRAKOW
Lokalizacja: KRAKÓW

#61

Post autor: MARC »

Frost pisze:Jak jeździsz dużo, auta nie sprzedajesz to nie ma co kupować chińszczyzny. Bierz Lemfordera.
Popieram aczkolwiek odbiegacie od tematu wątku.

W tym temacie chodzi o OPINIE na temat zamienników ;)
danielo6666
Bywalec forum
Posty: 392
Rejestracja: 30 gru 10, 16:43
BMW: e46 318i 143KM
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: mielec

#62

Post autor: danielo6666 »

Jasna sprawa a jeszcze mam jedno pytanie odnośnie poduszek pod silnik gdyż 1.5 roku temu wymieniłem jedna bo była zerwana i kupiłem zamiennik ale widzę że to badziewie bo na biegu jałowym czuć delikatne wibracje wewnątrz kabiny
Pytanie jest takie czy wymienić tylko tą jedną poduszkę na oryg lemfordera czy lepiej obydwie? Druga jasna sprawa jest dobra i tez lemfordera
TomekZG1
Bywalec forum
Posty: 63
Rejestracja: 20 lut 13, 22:50
BMW: E46
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: lubuskie
Miasto: Zielona Góra

#63

Post autor: TomekZG1 »

To i ja mam pytanie,

Mam oryginalne wahacze, znalazłem na forum diy jak wymienić w nich sworznie krótkie które i tak najszybciej się wybijają, jaka jest trwałość tej wymiany? Jaki sworzeń najlepiej kupić? Bo uważam że to i tak lepsze niż kupowanie najtańszych zamienników.
Awatar użytkownika
Grzechu16
Bywalec forum
Posty: 521
Rejestracja: 29 lis 12, 21:37
BMW: E46 318i [m43] 118KM
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Kraków/Czechowice-Dziedzice

#64

Post autor: Grzechu16 »

W tym temacie jest poruszana wymiana sworzni w wahaczu: http://e46forum.pl/viewtopic.php?f=50&t=13889 . 90% sworzni na allegro są firmy Meyle HD.
Frost
Bywalec forum
Posty: 841
Rejestracja: 16 wrz 12, 19:55
BMW: 320d m47
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Tychy

#65

Post autor: Frost »

Wymiana ma sens jak masz aktualnie wahacze ori, Lemforder lub MeyleHD. Przy MeyleHD jest opcja wymiany sworzni bez rzeźby ale to pewnie wiesz, przy innych trzeba rzeźbić. Co do samej trudności wymiany to się nie wypowiadam, bo nie robiłem samemu. Co do trwałości to myślę, że pojeździ tyle co na dobry zamiennik. Sworznie najpewniej chyba brać MeyleHD. Zobacz do Silesia Parts, mają sklep internetowy gdzie mają wybór samych sworzni.
Persil
Bywalec forum
Posty: 1025
Rejestracja: 15 gru 10, 16:25
BMW: Volvo S60 2.5T AWD
Rok produkcji: 2007
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Zabrze
Lokalizacja: Dzielnica mordów i gwałtów ...

#66

Post autor: Persil »

Mialem tuleje wachacza przedniego melye HD ledwo rok strzymaly Zabrzanskie drogi , teraz mysle nad poliruetan czerwony zamiast nich , co myslicie o tym ? Mozliwy samemu montaz czy nie ?

Wysłane z mojego GT-N7105 za pomocą Tapatalk 2
Było E46 320d M47 Cobra 11 :cry:
Jest Volvo S60 2.5T AWD 260km 419nm :twisted:
Frost
Bywalec forum
Posty: 841
Rejestracja: 16 wrz 12, 19:55
BMW: 320d m47
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Tychy

#67

Post autor: Frost »

Dobrze mieć prasę do takich rzeczy. Bez tego ciężko. Chcesz podam Ci namiar na gościa w Żorach któremu takie rzeczy niestraszne.
Awatar użytkownika
Grzechu16
Bywalec forum
Posty: 521
Rejestracja: 29 lis 12, 21:37
BMW: E46 318i [m43] 118KM
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Kraków/Czechowice-Dziedzice

#68

Post autor: Grzechu16 »

Frost pisze:Przy MeyleHD jest opcja wymiany sworzni bez rzeźby ale to pewnie wiesz, przy innych trzeba rzeźbić.
Na czym polega "rzeźba"? Pytam, gdyż zastanawiam się nad wymianą samych sworzni.
Frost pisze:Dobrze mieć prasę do takich rzeczy. Bez tego ciężko.
Chodzi o wymianę sworzni czy tulei? Jeżeli tulei to przecież wystarczy odkręcić dwie śrubki, zbić starą tuleję i wcisnąć nową - chwila roboty.
Frost
Bywalec forum
Posty: 841
Rejestracja: 16 wrz 12, 19:55
BMW: 320d m47
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Tychy

#69

Post autor: Frost »

No przy wahaczach trzeba trochę się napocić. Wszystko w DIY jest opisane. Trzeba bodajże ten "kapsel" od spodu zrzucić. Prasa ofc potrzebna i jakieś zdolności manualne. Co do tuleji, to nie wiem czy to tak chwila roboty, może Ci się to elegancko ułożyć, a może bardzo ciasno wchodzić i tego tak nie wbijesz.
TomekZG1
Bywalec forum
Posty: 63
Rejestracja: 20 lut 13, 22:50
BMW: E46
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: lubuskie
Miasto: Zielona Góra

#70

Post autor: TomekZG1 »

Frost pisze:Wymiana ma sens jak masz aktualnie wahacze ori, Lemforder lub MeyleHD. Przy MeyleHD jest opcja wymiany sworzni bez rzeźby ale to pewnie wiesz, przy innych trzeba rzeźbić. Co do samej trudności wymiany to się nie wypowiadam, bo nie robiłem samemu. Co do trwałości to myślę, że pojeździ tyle co na dobry zamiennik. Sworznie najpewniej chyba brać MeyleHD. Zobacz do Silesia Parts, mają sklep internetowy gdzie mają wybór samych sworzni.
Mam właśnie wahacze ori lemforder, więc zastanawiam się nad wymianą tego krótkiego sworznia, a pewnie przy okazji wymienię tuleje tylną, pojadę jeszcze na szarpaki żeby się upewnić, koszt jest dużo mniejszy a w dodatku zostaje oryginalny wahacz, co do sworzni meyle hd jest mi znane i miałem w poprzednim e36 więc pewnie w tą stronę pójdę. Oczywiście prasa jest więc z tym nie będzie problemu.


A jeszcze proszę o opinię osobę która u siebie to robiła i jak to się zachowywało, wszystko było ok?
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Zawieszenie”