Zamiennik błotnika czy orginał?
Regulamin forum
Zanim coś napiszesz, zapoznaj się z krótkim regulaminem działu nadwozie.
Zanim coś napiszesz, zapoznaj się z krótkim regulaminem działu nadwozie.
-
- Bywalec forum
- Posty: 273
- Rejestracja: 5 lip 15, 13:12
- BMW: E46 318i N42B20
- Rok produkcji: 0
- Państwo: Polska
- Województwo: podkarpackie
- Miasto: Stalowa Wola
Nie ma możliwości kupna błotnika używanego bez rdzy, nie pogiętego na wszystkie strony, więc muszę coś kupić. Ceny w Warszawie za naprawę błotnika z lakierowaniem śpiewają mi po 900 - 1000 zł więc odpada. Pytanie czy ktoś ma zamiennik i jak to pasuje? Czy rdza szybko wylazi? Czy kolor się zgadza na takim zamienniku?
Już nawet w okolicy szukam kogoś kto zrobi ładnie taki błotnik... ciężko kogoś kto jak uslyszy jaki to model i ze rdza jest w postaci purchli dosyć małej to konczą rozmowę...
Już nawet w okolicy szukam kogoś kto zrobi ładnie taki błotnik... ciężko kogoś kto jak uslyszy jaki to model i ze rdza jest w postaci purchli dosyć małej to konczą rozmowę...
- Dzidek90
- Przyjaciel forum
- Posty: 3655
- Rejestracja: 16 lis 13, 19:13
- BMW: E91 Fl
- Rok produkcji: 2011
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Lędziny
- VIN: F038885
U mnie przez mały purchelek na błotniku, wyleciał dziura przez szerokość rantu na blotniku.
Jeśli chodzi o nowe zamienniki słyszałem że ciężko je spasować, jakby były lekko pomniejszone i one nie są w kolorze, tylko w czarnym podkładzie.
Używki odpuść bo kupisz "zdrowy" a po roku będziesz miał to samo co teraz
Jeśli chodzi o nowe zamienniki słyszałem że ciężko je spasować, jakby były lekko pomniejszone i one nie są w kolorze, tylko w czarnym podkładzie.
Używki odpuść bo kupisz "zdrowy" a po roku będziesz miał to samo co teraz
BMW
Dla Ciebie to trzy zwykle litery,
Dla mnie zaś silnik i koła cztery.
Jedyna marka która ma dusze,
Na inne auto juz się nie skuszę.
Dla Ciebie to trzy zwykle litery,
Dla mnie zaś silnik i koła cztery.
Jedyna marka która ma dusze,
Na inne auto juz się nie skuszę.
- Dzidek90
- Przyjaciel forum
- Posty: 3655
- Rejestracja: 16 lis 13, 19:13
- BMW: E91 Fl
- Rok produkcji: 2011
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Lędziny
- VIN: F038885
U mnie był taki wniosek że zabezpieczyl mi znajomy rdzę jakims środkiem a na dziury polozyl włókno szklanym
Gdybym ja miał wybierać na Twoim miejscu to bym kupił używkę, dał do piaskowania żeby zobaczyć co jest pod lakierem, od wewnątrz dobrze zabezpieczył i pomalował w kolor
Taka impreza drożej by wyszła no ale wiedział byś na czym stoisz.
Albo kupić nowy zamiennik, zeszlifować podkład , zabezpieczyć od wewnątrz a na zewnątrz jakiś dobry podkład i malowanie w kolor.
Gdybym ja miał wybierać na Twoim miejscu to bym kupił używkę, dał do piaskowania żeby zobaczyć co jest pod lakierem, od wewnątrz dobrze zabezpieczył i pomalował w kolor
Taka impreza drożej by wyszła no ale wiedział byś na czym stoisz.
Albo kupić nowy zamiennik, zeszlifować podkład , zabezpieczyć od wewnątrz a na zewnątrz jakiś dobry podkład i malowanie w kolor.
BMW
Dla Ciebie to trzy zwykle litery,
Dla mnie zaś silnik i koła cztery.
Jedyna marka która ma dusze,
Na inne auto juz się nie skuszę.
Dla Ciebie to trzy zwykle litery,
Dla mnie zaś silnik i koła cztery.
Jedyna marka która ma dusze,
Na inne auto juz się nie skuszę.
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 24 sty 18, 16:15
- BMW: e46 2.0d m47
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Częstochowa/Chorzów
Zamienniki do jakiego auta by nie były czy to do Bmw czy VW nigdy nie leżą tak jak oryginał Panowie,przynajmniej mi się takie szczęście nigdy nie zdarzyło.To jest ich największy minus ale plus jest taki że to jednak nowa blacha.Nowy zamiennik jest zawsze pomalowany na czarno ale jest to podkład mający zabezpieczyć cześć przed korozją na stanie magazanowym i tylko tyle.Zawsze bezwzględnie trzeba go dokładnie usunąć-jak macie lakiernika który na to maluje to robi ogromny błąd.
Całość się zdziera i na gołą blachę najlepiej położyć podkład epoksydowy-i tu wystarczy zrobić tak żeby prysnąć z obu stron i nie trzeba się potem martwić o to co się dzieje od wewnątrz albo ile to wytrzyma.Dopiero potem na taki podkład pod bazę czy pod akryl daje się podkład akrylowy po stronie która będzie malowana w kolor.Chcąc już zrobić na całkiem na cacy to jeszcze przed montażem stronę wewnętrzną można psiknąć fluidolem żeby woda nie zagrzewała tam miejsca i tyle.
Jeśli chodzi o używkę to jak jest ładna to zrobić tak samo.
Jeśli chodzi o trwałość to chyba i zamiennik i orginał zrobione w taki sposób wytrzymają podobnie.Tu wiekszą role odgrywa pasowanie i wybór należy do każdego właściciela.
Jeśli chodzi o spawanie łatek itd. to już samo w sobie osłabia trwałość materiału(wysoka. temperatura) i jeśli ktoś planuje trzymać samochód dłużej jak dwa może trzy lata to musi mieć na uwadze że łatanie to rozwiązanie tymczasowe a koszty malowania elementu takie same.
Kolega wyżej pisał że ma zaklejone włóknem-dłużej to wytrzyma jak nikt w to nie będzie walił jak wspawana łata.
Sorry za poemat ale z moich przynajmniej doświadczeń tak to wygląda i żeby nie było nikomu nie bronię twierdzić że jest inaczej niż mówię
Nowego to jasne że nie kupisz nie pogiętego, bez nalotu rdzy np. w miejscu ryśniętym itd. ale kupując używkę wysyłkowo też nie masz pewności że dojdzie taki jak go wyślą,lub czy też nie ma śladów magazynowania.Niestety zdjęcia a real to nie zawsze to samo...
I nie wiem jeszcze czy masz garaż albo możliwości ale jeśli tak to za 1000zł które Ci śpiewają - masz dwa pistolety do malowania, przewody (i to Ci już zostaje)i materiał.Kwestia tylko kompresora.
Pomalowanie błotnika to nie jest czarna magia i idzie to zrobić przy odrobinie chęci samemu i to z bardzo dobrym efektem.Tylko trzeba mieć gdzie.
Bo jak czytam że ktoś śpiewa 1000zł za błotnik to litości.Wierzę w to że są tu tacy co ich na to stać ale kasę zawsze mozna wydać na coś innego.
Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
Całość się zdziera i na gołą blachę najlepiej położyć podkład epoksydowy-i tu wystarczy zrobić tak żeby prysnąć z obu stron i nie trzeba się potem martwić o to co się dzieje od wewnątrz albo ile to wytrzyma.Dopiero potem na taki podkład pod bazę czy pod akryl daje się podkład akrylowy po stronie która będzie malowana w kolor.Chcąc już zrobić na całkiem na cacy to jeszcze przed montażem stronę wewnętrzną można psiknąć fluidolem żeby woda nie zagrzewała tam miejsca i tyle.
Jeśli chodzi o używkę to jak jest ładna to zrobić tak samo.
Jeśli chodzi o trwałość to chyba i zamiennik i orginał zrobione w taki sposób wytrzymają podobnie.Tu wiekszą role odgrywa pasowanie i wybór należy do każdego właściciela.
Jeśli chodzi o spawanie łatek itd. to już samo w sobie osłabia trwałość materiału(wysoka. temperatura) i jeśli ktoś planuje trzymać samochód dłużej jak dwa może trzy lata to musi mieć na uwadze że łatanie to rozwiązanie tymczasowe a koszty malowania elementu takie same.
Kolega wyżej pisał że ma zaklejone włóknem-dłużej to wytrzyma jak nikt w to nie będzie walił jak wspawana łata.
Sorry za poemat ale z moich przynajmniej doświadczeń tak to wygląda i żeby nie było nikomu nie bronię twierdzić że jest inaczej niż mówię
Nowego to jasne że nie kupisz nie pogiętego, bez nalotu rdzy np. w miejscu ryśniętym itd. ale kupując używkę wysyłkowo też nie masz pewności że dojdzie taki jak go wyślą,lub czy też nie ma śladów magazynowania.Niestety zdjęcia a real to nie zawsze to samo...
I nie wiem jeszcze czy masz garaż albo możliwości ale jeśli tak to za 1000zł które Ci śpiewają - masz dwa pistolety do malowania, przewody (i to Ci już zostaje)i materiał.Kwestia tylko kompresora.
Pomalowanie błotnika to nie jest czarna magia i idzie to zrobić przy odrobinie chęci samemu i to z bardzo dobrym efektem.Tylko trzeba mieć gdzie.
Bo jak czytam że ktoś śpiewa 1000zł za błotnik to litości.Wierzę w to że są tu tacy co ich na to stać ale kasę zawsze mozna wydać na coś innego.
Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
- Grzechu16
- Bywalec forum
- Posty: 521
- Rejestracja: 29 lis 12, 21:37
- BMW: E46 318i [m43] 118KM
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: Kraków/Czechowice-Dziedzice
Co sądzicie o tak zabezpieczonych błotnikach od wewnątrz? Wydaje mi się to dobrym rozwiązaniem. Oczywiście podesłałbym klapkę wlewu paliwa, żeby kolor został odpowiednio dobrany. Cena wydaje się atrakcyjna. http://allegro.pl/show_item.php?item=7199357990
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 24 cze 18, 19:49
- BMW: e46
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: pomorskie
- Miasto: Lebork
- VIN: JL48498
Wtiam ja również przyłączam sie do tego tematu w sprawie zamienników otóz moje dwa przednie błotniki od dawna pokochała "Rudzia " z własnego doświadczenia wiem że nie warto inwestwoać w tani zamiennik ponieważ taki posiadam od strony pasażera i problem polega wiadomo- spasowanie a nie wygląda to ciekawie jeśli ktoś czepia się szczegółów , zaś trafić na zdrowy błotnik do e46 to jak szukanie igły w stogu siana .. ja sam poszukuje od dłuzszego czasu błotników (komplet) i jestem już przychylny bardziej do zamiennika mając te świadomość że nie zje go rdza przez najbliższe lata lecz mankamentem będzie to platfusowe" spasowanie" dlatego mam pytanie do forumowiczów czy ktoś zakupił zamiennik b.dobrej jakości i może podać nazwe firmy produkującej takie zamienniki proszę o sugestie i pozdrawiam ))
- yeti
- Bywalec forum
- Posty: 247
- Rejestracja: 10 sty 18, 19:22
- BMW: 320
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Polska
- Województwo: wielkopolskie
- Miasto: swarzędz
dobrze ze nie wiedziałem jak szukałem dobre oryginału że takie są prawie nie osiągalne i kupiłem w kolorze, co prawda lekko porysany ale nie ma na nim rdzy,
ba nawet odcieniem się nie różni, przy mega przyjrzeniu sie może lekko.
ba nawet odcieniem się nie różni, przy mega przyjrzeniu sie może lekko.
-
- Bywalec forum
- Posty: 43
- Rejestracja: 17 lut 18, 11:36
- BMW: e46
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Ciechanów
- VIN: M54B25
Ja tam bym kupił dobry zamiennik( by pasował bez rzeźby) i go zakonserwował przed założeniem. Zrobiliśmy tak znajomemu z 3 lata temu i do dzisiaj tam nie widać rdzy.
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 10346
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
Fajnie jakbyś podał co to za zamiennik był
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 12 Odpowiedzi
- 6947 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: kawbandos
-
- 0 Odpowiedzi
- 883 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: slawoo
-
- 5 Odpowiedzi
- 4523 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: dindon123
-
- 3 Odpowiedzi
- 3158 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: scghost
-
- 2 Odpowiedzi
- 5572 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: AZRAEL
-
- 1 Odpowiedzi
- 1103 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 4 Odpowiedzi
- 1629 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 10 Odpowiedzi
- 3809 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: pixma
-
- 5 Odpowiedzi
- 7219 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: tomx