Zamiana łopatek przy kierownicy

Awatar użytkownika
Foinix
Bywalec forum
Posty: 100
Rejestracja: 16/03/2017, 14:26
BMW: E36 ///M3 3.2 & E46 Clubsport
Rok produkcji: 1996
Państwo: Szwecja
Województwo: ---
Miasto: Osby
VIN: EW36561
Kontakt:

Zamiana łopatek przy kierownicy

Post autor: Foinix » 19/12/2017, 14:39

Jakby ktoś zmieniał kierę na tą od M3 to trzeba dołożyć trzy oporniki żeby to dzialało, bo jest różnica w sygnale w SMG z M3


Obrazek
Obrazek
Obrazek
Nie znam stylu jazdy który nie jest ryzykowny. Każdy z nas musi się poprawiać. Każdy kierowca ma swój limit, mój limit jest troszkę dalej niż innych.
ś.p. Ayrton Senna da Silva


Moje E46 M Clubsport


Awatar użytkownika
MARC
Administrator
Posty: 5479
Rejestracja: 12/07/2011, 15:25
BMW: Search
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: KRAKOW
Gadu-Gadu: 4317162
Lokalizacja: K/R/A/K/Ó/W
Kontakt:

Post autor: MARC » 19/12/2017, 16:19

Fajnie że to ogarnąłeś i podzieliłeś się pracą, ale...
Mogłeś to "ładniej" zrobić, dać koszulki termokurczliwe itp...

pepo1000
Bywalec forum
Posty: 79
Rejestracja: 26/07/2017, 1:39
BMW: 325CI
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Szczecin
VIN: JW04285
Kontakt:

Post autor: pepo1000 » 20/12/2017, 0:46

Foinix pisze:Jakby ktoś zmieniał kierę na tą od M3 to trzeba dołożyć trzy oporniki żeby to dzialało, bo jest różnica w sygnale w SMG z M3


Obrazek
Obrazek
Obrazek
Widzę że mnie uprzedziłeś, zgodzę się z Marc że są to rzeczy których nie widać ale w głębi serca bolą. Pochwal się jak wygląda efekt końcowy i jak wrażenia z jazdy ?
Bo Mam Wyj****e :) :pb98: :Yahoo!: :guma: :pb98:

Awatar użytkownika
Foinix
Bywalec forum
Posty: 100
Rejestracja: 16/03/2017, 14:26
BMW: E36 ///M3 3.2 & E46 Clubsport
Rok produkcji: 1996
Państwo: Szwecja
Województwo: ---
Miasto: Osby
VIN: EW36561
Kontakt:

Post autor: Foinix » 20/12/2017, 9:16

ale ja jeszcze nie zmieniałem u siebie... :)

dopiero się przygotowuje do tego więc zebrałem info, zdjęcia pochodzą z zagranicznego forum :)

więc masz jeszcze szanse mnie wyprzedzić pepo :D
Nie znam stylu jazdy który nie jest ryzykowny. Każdy z nas musi się poprawiać. Każdy kierowca ma swój limit, mój limit jest troszkę dalej niż innych.
ś.p. Ayrton Senna da Silva


Moje E46 M Clubsport

Awatar użytkownika
MARC
Administrator
Posty: 5479
Rejestracja: 12/07/2011, 15:25
BMW: Search
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: KRAKOW
Gadu-Gadu: 4317162
Lokalizacja: K/R/A/K/Ó/W
Kontakt:

Post autor: MARC » 20/12/2017, 12:59

Pamiętaj że wykorzystywanie zdjęć innych bez ich pozowlenia może nieść za sobą konsekwencje, które wcale nie muszą być miłe.
Kto jak kto, ale Ty powinieneś o tym wiedzieć ; )
To tak czysto informacyjnie...


maxmx
Bywalec forum
Posty: 13
Rejestracja: 31/03/2015, 8:36
BMW: 330Ci e46
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto:
Kontakt:

Post autor: maxmx » 05/06/2018, 9:28

A mam takie pytanie... czy da sie zamontować same łopatki z m3 do zwykłej kiery z łopatkami ssg?

Awatar użytkownika
Foinix
Bywalec forum
Posty: 100
Rejestracja: 16/03/2017, 14:26
BMW: E36 ///M3 3.2 & E46 Clubsport
Rok produkcji: 1996
Państwo: Szwecja
Województwo: ---
Miasto: Osby
VIN: EW36561
Kontakt:

Post autor: Foinix » 01/07/2018, 22:46

maxmx pisze:
05/06/2018, 9:28
A mam takie pytanie... czy da sie zamontować same łopatki z m3 do zwykłej kiery z łopatkami ssg?
nie da się, jest zupełnie inne mocowanie
Nie znam stylu jazdy który nie jest ryzykowny. Każdy z nas musi się poprawiać. Każdy kierowca ma swój limit, mój limit jest troszkę dalej niż innych.
ś.p. Ayrton Senna da Silva


Moje E46 M Clubsport


ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ napędowy”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości