Wysokie ćisnienie w węzach m43 318i
-
- Bywalec forum
- Posty: 26
- Rejestracja: 15 lis 18, 12:59
- BMW: E46
- Rok produkcji: 1998
- Państwo: Polska
- Województwo: podkarpackie
- Miasto: Frysztak
- VIN: JJ33105
Witam
Poszła mi uszczelka pod głowicą i robi wysokie ciśnienie w węzach
umówiłem się juz do mechanika na wymianę jednak dopiero za 2 tyg mi to zrobi
a muszę codziennie autem śmigać do roboty i moje pytanie jest takie czy jak założę
automatyczny odpowietrznik w miejsce tego co jest oryginalnie to czy będzie to przez chwile działać ?
Poszła mi uszczelka pod głowicą i robi wysokie ciśnienie w węzach
umówiłem się juz do mechanika na wymianę jednak dopiero za 2 tyg mi to zrobi
a muszę codziennie autem śmigać do roboty i moje pytanie jest takie czy jak założę
automatyczny odpowietrznik w miejsce tego co jest oryginalnie to czy będzie to przez chwile działać ?
- tomx
- Bywalec forum
- Posty: 274
- Rejestracja: 15 paź 18, 8:22
- BMW: E46
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Gliwice
Układ będzie się zapowietrzał jeśli dasz coś co będzie mogło się otwierać przy większym ciśnieniu. Rozwiązania chłodzenia silników w BMW są cholernie głupie, musi to działać w układzie zamkniętym bo inaczej chłodzenie po prostu nie spełnia swojego zadania. Jak masz dużą nieszczelność i pójdzie wysokie ciśnienie w układ, to w końcu wypierdzieli jakiś łącznik albo piźnie najsłabszy element układu. W E46 najczęściej pękają zbiorniczki wyrównawcze, więc kolejny koszt. Inna rzecz, że jak będziesz tak dalej jeździł, to powietrze stopniowo będzie zajmować miejsce płynu a na gorącym silniku nie zauważysz różnicy - stopniowo padnie grzanie środka, silnik będzie niedogrzewany, a jak ilość płynu już będzie mniejsza, to w końcu przegrzejesz silnik, wykrzywisz głowicę i narobisz więcej szkód. Potem też odpowietrzanie takiego układu to mozolna robota.
-
- Przyjaciel forum
- Posty: 3248
- Rejestracja: 8 kwie 12, 0:18
- BMW: E90
- Rok produkcji: 2006
- Państwo: Polska
- Województwo: łódzkie
- Miasto: ŁÓDŹ
Jak Ty chcesz jeździć 2tyg z walnięta głowicą to chyba nie lubisz tego auta .Żeby to wszystko działało musi być ciśnienie i wysoką temperatura robocza sięgającą ponad 100 stopni , więc żadne kombinacje z odpowietrznikami nie wchodzą w grę.
- Grzechu16
- Bywalec forum
- Posty: 521
- Rejestracja: 29 lis 12, 21:37
- BMW: E46 318i [m43] 118KM
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: Kraków/Czechowice-Dziedzice
Wszystkie uszczelki, które są ruszane podczas demontażu (ja nie wymieniałem od wydechu), dodatkowo warto wymienić plastikowe króćce od wody szczególnie ten z tyłu silnika (u mnie rozsypał się w rękach) + ja osobiście wymieniłem przy okazji uszczelniacze zaworowe bo koszt nieduży.
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 2 Odpowiedzi
- 3820 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: oliee0
-
- 30 Odpowiedzi
- 11101 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Seba97e46
-
- 12 Odpowiedzi
- 6255 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: mariusz1987to
-
- 0 Odpowiedzi
- 1266 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: mariuszBMW
-
- 11 Odpowiedzi
- 10545 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Jerrry
-
- 7 Odpowiedzi
- 7092 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 4 Odpowiedzi
- 6169 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 1 Odpowiedzi
- 793 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 11 Odpowiedzi
- 7027 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: scghost
-
- 15 Odpowiedzi
- 4602 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: kafcio13