Wysoki przód, prośba

Regulamin forum
Zanim coś napiszesz, zapoznaj się z krótkim regulaminem działu nadwozie.
Niki0028
Bywalec forum
Posty: 56
Rejestracja: 1 maja 14, 14:01
BMW: 318i
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Sopot
VIN: JJ37564

#1

Post autor: Niki0028 »

Witam panowie mam problem, bunie kopiłem 3 lata temu na fabrycznym zawieszeniu amorek( 31311096849 ) zaraz po zakupie przeszedłem na eibach pro-kit. Auto fajnie siadło wszystko było cacy. Niestety stan drogi dojazdowej do domu wymusił na mnie powrót do seryjnej zawieszki ( 2 razy uszkodzona micha ). Zakupiłem nowe amorki Sachsa założyłem stare springi na których kopiłem auto i krew mnie zalewa jak na to patrzę, straszna koza, jak patrzę na zdjęcia zaraz po kupnie to tak wysoko nie stała. I prośba do posiadaczy M43 w sedanie aby zmierzyć ile wychodzi od dołu amor poza piastę, bo może nie wszedł do końca. W moim przypadku jest to 5,5 centymetra. Jak jest u was??? z góry dziękuję za fatygę
Obrazek
Niki0028
Bywalec forum
Posty: 56
Rejestracja: 1 maja 14, 14:01
BMW: 318i
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Sopot
VIN: JJ37564

#2

Post autor: Niki0028 »

Poza zwrotnicę a nie piastę
Obrazek
mariryb
Specjalista
Posty: 5238
Rejestracja: 9 kwie 11, 9:07
BMW: 330ci 535d
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Radom Wieniawa

#3

Post autor: mariryb »

Jak kupiłeś stala nizej bo były pewnie amortyzatory zużyte.
Felgi tak jak dziewczyny - co najmniej 18-tki
Niki0028
Bywalec forum
Posty: 56
Rejestracja: 1 maja 14, 14:01
BMW: 318i
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Sopot
VIN: JJ37564

#4

Post autor: Niki0028 »

W to za bardzo nie wierzę, przecież amortyzator wciśniesz ręko do samego końca. Jak by było jak piszesz to pod własnym ciężarem wcisnąłbyś na 1-2 centymetry
Obrazek
mariryb
Specjalista
Posty: 5238
Rejestracja: 9 kwie 11, 9:07
BMW: 330ci 535d
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Radom Wieniawa

#5

Post autor: mariryb »

Kiedyś jak zmieniłem amortyzatory i odboje na stare sprężyny podniósł się ponad 1cm i przestałem uderzać o chopki bo nie dobijalo mi.
Na pro kitach miałeś stare czy nowe amory ?

Jaką masz osłonę pod silnikiem, cała aluminiową czy taki trójkąt który nic nie oslania?

Edit
Jak masz 318i to pewnie tą gownianą osłonę. Jakbyś chciał to mam taką prawdziwą osłonę.
Felgi tak jak dziewczyny - co najmniej 18-tki
Niki0028
Bywalec forum
Posty: 56
Rejestracja: 1 maja 14, 14:01
BMW: 318i
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Sopot
VIN: JJ37564

#6

Post autor: Niki0028 »

Osłonę mam z jakiegoś abs-u, na pewno nie jest metalowa. A pro po amorków to załóż nowe amorki bez sprężyny i idę o zakład że masa auta wciśnie je do końca
Obrazek
Niki0028
Bywalec forum
Posty: 56
Rejestracja: 1 maja 14, 14:01
BMW: 318i
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Sopot
VIN: JJ37564

#7

Post autor: Niki0028 »

Będziesz filozofował czy zmierzysz mi ile wystają??? ;-)
Obrazek
mariryb
Specjalista
Posty: 5238
Rejestracja: 9 kwie 11, 9:07
BMW: 330ci 535d
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Radom Wieniawa

#8

Post autor: mariryb »

Z abs to jest przednia część osłony. Pod tym masz pewnie taki metalowy trójkąt z rurki która nic nie daje.
W r6 jest oslana aluminiowa, pełna, oslaniajaca cały silnik.
Niki0028 pisze: Będziesz filozofował
Nie filozofię tylko to oparte faktami.

Niki0028 pisze: Będziesz filozofował
Nie - bo leżę na plaży ;)
jak nie zapomnę to mogę w środę bo mam na wierzchu całe zawieszenie.
Felgi tak jak dziewczyny - co najmniej 18-tki
Niki0028
Bywalec forum
Posty: 56
Rejestracja: 1 maja 14, 14:01
BMW: 318i
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Sopot
VIN: JJ37564

#9

Post autor: Niki0028 »

Dokładnie tak jak piszesz trójkąt z rurek. Do środy to ja nie wytrzymam
Obrazek
mariryb
Specjalista
Posty: 5238
Rejestracja: 9 kwie 11, 9:07
BMW: 330ci 535d
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Radom Wieniawa

#10

Post autor: mariryb »

To te rurki to nic nie chronią . Też miałem i rozwalizlem na kamieniu. Aluminiową jest pewna i osłabia cała miskę.
A jakie miałeś amory skóry na prokicie? Nawet jak nie siada bardziej to na każdym dołku dobijalo Cię o kilka cm więcej niz na dobrych.
Ja jeździłem ponad 100tys na zawodzie niższym niz profit i nie miałem problemów.
Felgi tak jak dziewczyny - co najmniej 18-tki
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Zawieszenie”