wymiana uszczelki podstawy filtra N42B20
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 10346
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
Nie 15nm przypadkiem?
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
- piotrek1474
- Bywalec forum
- Posty: 1731
- Rejestracja: 15 sie 13, 20:53
- BMW: 318I N42 143KM
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: ---
- Miasto: Wrocław PL Stuttgart DE
Nakrętkę filtra przykręca się z siła 25Nm. Chociaż ja dokręcam na „wyczucie”
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 10346
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
Wydaje mi się, że na mojej na nasadkę 36 jest 15nm, tu jak widać sporo więcej, to już nie taka mała wartość.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
- piotrek1474
- Bywalec forum
- Posty: 1731
- Rejestracja: 15 sie 13, 20:53
- BMW: 318I N42 143KM
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: ---
- Miasto: Wrocław PL Stuttgart DE
Ja mam na tej nakrętce plastikowej od filtra oleju najtłoczniej 25Nm. U mnie ta nakrętka jest większa niż np. W M43.
-
- Bywalec forum
- Posty: 13
- Rejestracja: 23 gru 17, 18:51
- BMW: e46 318i
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: Olkusz
Powracam do tematu.
Zmieniłem mechanika, okazało się że wyciek faktycznie był z chłodnicy oleju. Ale chłopak trochę pooglądał, stwierdził że w oleju jest woda bo majonez pod korkiem i na bagnecie. Ale że nie chciał od razu brać się za uszczelkę pod głowicą wymienił chłodnicę oleju. Zalał nowym olejem (stwierdził, że zalejemy go orlenem synt. 5w40, bo jeśli to faktycznie głowica to nie ma sensu droższego lać). całość z filtrem i uszczelkami 600 zł :/
Następnego dnia postanowiłem auto nieco przegonić, bo generalnie krótkie trasy nim robiłem i dlatego ten majonez jakoś mnie nie dziwił.
Po przejażdżce okazało się, że wywaliło mi nieco oleju spod korka wlewu, a jak go całkiem odkręciłem to poleciała para pod ciśnieniem jak z chłodnicy! Płynu chłodniczego nie ubyło, nie ma w nim też oleju. Znowu go trochę przegoniłem i sytuacja już się nie powtórzyła ( zamarznięta odma?)
Dzisiaj to już całkiem oszalałem. Po rozgrzaniu silnika zaczęła mi migać kontrolka od oleju na wolnych obrotach, w międzyczasie zaświecił się "check" i "eml", raz świecą obie, raz pojedynczo....
A o tym, że auto chodzi jak diesel to nie wiem czy pisałem?
błagam nie pytajcie skąd mam to auto i jak je kupiłem.
Zmieniłem mechanika, okazało się że wyciek faktycznie był z chłodnicy oleju. Ale chłopak trochę pooglądał, stwierdził że w oleju jest woda bo majonez pod korkiem i na bagnecie. Ale że nie chciał od razu brać się za uszczelkę pod głowicą wymienił chłodnicę oleju. Zalał nowym olejem (stwierdził, że zalejemy go orlenem synt. 5w40, bo jeśli to faktycznie głowica to nie ma sensu droższego lać). całość z filtrem i uszczelkami 600 zł :/
Następnego dnia postanowiłem auto nieco przegonić, bo generalnie krótkie trasy nim robiłem i dlatego ten majonez jakoś mnie nie dziwił.
Po przejażdżce okazało się, że wywaliło mi nieco oleju spod korka wlewu, a jak go całkiem odkręciłem to poleciała para pod ciśnieniem jak z chłodnicy! Płynu chłodniczego nie ubyło, nie ma w nim też oleju. Znowu go trochę przegoniłem i sytuacja już się nie powtórzyła ( zamarznięta odma?)
Dzisiaj to już całkiem oszalałem. Po rozgrzaniu silnika zaczęła mi migać kontrolka od oleju na wolnych obrotach, w międzyczasie zaświecił się "check" i "eml", raz świecą obie, raz pojedynczo....
A o tym, że auto chodzi jak diesel to nie wiem czy pisałem?
błagam nie pytajcie skąd mam to auto i jak je kupiłem.
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 10346
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
Na 99% masz zatkane przewody oraz samą odmę tą mazią.
Zwracam honor, jednak 25nmmaniek21112 pisze:Wydaje mi się, że na mojej na nasadkę 36 jest 15nm, tu jak widać sporo więcej, to już nie taka mała wartość.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
- Palec11
- Przyjaciel forum
- Posty: 1944
- Rejestracja: 15 kwie 16, 9:34
- BMW: e46
- Państwo: Polska
- Województwo: lubelskie
- Miasto:
neonez pisze:Powracam do tematu.
Zmieniłem mechanika, okazało się że wyciek faktycznie był z chłodnicy oleju. Ale chłopak trochę pooglądał, stwierdził że w oleju jest woda bo majonez pod korkiem i na bagnecie. Ale że nie chciał od razu brać się za uszczelkę pod głowicą wymienił chłodnicę oleju. Zalał nowym olejem (stwierdził, że zalejemy go orlenem synt. 5w40, bo jeśli to faktycznie głowica to nie ma sensu droższego lać). całość z filtrem i uszczelkami 600 zł :/
Następnego dnia postanowiłem auto nieco przegonić, bo generalnie krótkie trasy nim robiłem i dlatego ten majonez jakoś mnie nie dziwił.
Po przejażdżce okazało się, że wywaliło mi nieco oleju spod korka wlewu, a jak go całkiem odkręciłem to poleciała para pod ciśnieniem jak z chłodnicy! Płynu chłodniczego nie ubyło, nie ma w nim też oleju. Znowu go trochę przegoniłem i sytuacja już się nie powtórzyła ( zamarznięta odma?)
Dzisiaj to już całkiem oszalałem. Po rozgrzaniu silnika zaczęła mi migać kontrolka od oleju na wolnych obrotach, w międzyczasie zaświecił się "check" i "eml", raz świecą obie, raz pojedynczo....
A o tym, że auto chodzi jak diesel to nie wiem czy pisałem?
błagam nie pytajcie skąd mam to auto i jak je kupiłem.
Ciężki temat jak wywaliło olej spod korka to pewnie odma ... Ale też miałem przypadek podobny do twojego gdzie była to uszczelkap od głowicą... Zrobić test co 2 trzeba
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 18 Odpowiedzi
- 2679 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Przemqtm
-
- 44 Odpowiedzi
- 77509 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Jan5
-
- 4 Odpowiedzi
- 1408 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: FAZI87
-
- 14 Odpowiedzi
- 5538 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: mackowski777
-
- 3 Odpowiedzi
- 1594 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 6 Odpowiedzi
- 2720 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Palec11
-
- 3 Odpowiedzi
- 13951 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Miłosz
-
- 1 Odpowiedzi
- 1910 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: medoff
-
- 11 Odpowiedzi
- 9509 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: marjusz