Wymiana tarcz i klocków przód.
-
- Bywalec forum
- Posty: 210
- Rejestracja: 25 mar 18, 20:50
- BMW: E46
- Rok produkcji: 2005
- Państwo: Polska
- Województwo: świętokrzyskie
- Miasto: Kielce
ale jest bicie.. pytanie bo na zimnym jest 0.02 lewa i prawa 0.05 bicie sprawdzone dobrze tarcza dokręcona śrubami z podkładkami na krzyż po 50nm
ale czy po rozgrzaniu na tarczy nie ma bicia większego niż te co na zimnym..i może tak być..
ale czy po rozgrzaniu na tarczy nie ma bicia większego niż te co na zimnym..i może tak być..
-
- Bywalec forum
- Posty: 210
- Rejestracja: 25 mar 18, 20:50
- BMW: E46
- Rok produkcji: 2005
- Państwo: Polska
- Województwo: świętokrzyskie
- Miasto: Kielce
głównie bije podczas jazdy.. dodam bo już męczy mnie powtarzanie tego.. wahacze ruville wymienione 2 lata temu.Przebieg ich to około 45tys km ponoć luzów nie ma.Tuleje wahacza meyle hd tez 2 lata temu wymienione luzów nie ma.Jeden drążek kierowniczy cały wymieniony.Łącznik stabilizatora prawy.I gumy przedniego stabilizatora febi.+dwa amory ssachs nowe na przód+poduszki amorów na przód lem.Koła wyważane w 4,5 zakładach.W jednym z testem drogowym.Kupione drugie dwie fele ori bmw prosciutkie.Opony jednosezonowe dunlop bluresponse 205 55 r 16.Wyważają się idealnie,nic nie podskakuje.Piasty nowe fag na przód założone.Śruby kół nawet nowe febi kupione 10szt na przód.Koła dokręcane kluczem dynamometrycznym po 120nm/130nm i bije kur.. dalej.. Tłoczki tez około 2 lata temu wymienione.Prawy przedni jak się zaprę wcisnę ręką lewy już przyrządem ale tez dość lekko idzie.Bicie tarcz przednich..prawy przód 0.05 lewy przód 0.02. Bicie piasty 0.01
Koła wyważane w różnych dobrych zakładach.Bicie zaczyna się od 120km/h i nie zawsze.Nieraz nie ma go w ogóle a raz jest.Bicie przy hamowaniu jest wyczuwalne dopiero od 170km/h ale delikatne mrowienie kierownicy.Na starych piastach to było trzepanie.
Nie wiem co już wymienić ręce opadają.To już będzie 4 komplet tarcz na przód
Koła wyważane w różnych dobrych zakładach.Bicie zaczyna się od 120km/h i nie zawsze.Nieraz nie ma go w ogóle a raz jest.Bicie przy hamowaniu jest wyczuwalne dopiero od 170km/h ale delikatne mrowienie kierownicy.Na starych piastach to było trzepanie.
Nie wiem co już wymienić ręce opadają.To już będzie 4 komplet tarcz na przód
- Dzidek90
- Przyjaciel forum
- Posty: 3655
- Rejestracja: 16 lis 13, 19:13
- BMW: E91 Fl
- Rok produkcji: 2011
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Lędziny
- VIN: F038885
Jesli bicie jest bez hamowania, polecam inspekcje MAGLOWNICY
U mnie było podobnie, po regeneracji maglownicy bicie ustało
BMW
Dla Ciebie to trzy zwykle litery,
Dla mnie zaś silnik i koła cztery.
Jedyna marka która ma dusze,
Na inne auto juz się nie skuszę.
Dla Ciebie to trzy zwykle litery,
Dla mnie zaś silnik i koła cztery.
Jedyna marka która ma dusze,
Na inne auto juz się nie skuszę.
-
- Bywalec forum
- Posty: 210
- Rejestracja: 25 mar 18, 20:50
- BMW: E46
- Rok produkcji: 2005
- Państwo: Polska
- Województwo: świętokrzyskie
- Miasto: Kielce
a spytam jeszcze czy po montazu nowych tarczi nowych klocków jak wyjeżdżam z podwórka i robię pierwsze hamowanie np z 30km/h gdy zdziera się ta farba zabezpieczająca na tarczy to trzęsie kierownicą..dopiero jak ta farba zejdzie i zrobi się z 2 hamowania z 60km/h do 0 to kierownica już nie trzepie przy hamowaniu.Nie powinno być po wyjezdzie z podwórka 0 trzepania?
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 90 Odpowiedzi
- 33401 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: scghost
-
- 7 Odpowiedzi
- 3164 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Mati1690
-
- 11 Odpowiedzi
- 13094 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Krzysiek669
-
- 8 Odpowiedzi
- 2845 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: lapa
-
- 29 Odpowiedzi
- 9572 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 16 Odpowiedzi
- 5232 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Dzidek90
-
- 3 Odpowiedzi
- 1656 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: scghost
-
- 4 Odpowiedzi
- 4036 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: WKRENTEK77
-
- 0 Odpowiedzi
- 1657 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: lChrumekl