Wymiana tarcz i klocków przód.

ODPOWIEDZ
KeniT8
Bywalec forum
Posty: 58
Rejestracja: 25/03/2018, 20:50
BMW: E46
Rok produkcji: 2005
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Kielce
Kontakt:

Wymiana tarcz i klocków przód.

Post autor: KeniT8 » 06/05/2018, 19:36

ale jest bicie.. pytanie bo na zimnym jest 0.02 lewa i prawa 0.05 bicie sprawdzone dobrze tarcza dokręcona śrubami z podkładkami na krzyż po 50nm

ale czy po rozgrzaniu na tarczy nie ma bicia większego niż te co na zimnym..i może tak być..


Adam1003
Bywalec forum
Posty: 20
Rejestracja: 27/11/2017, 10:26
BMW: 5 G30
Rok produkcji: 2017
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Kleczew
Kontakt:

Post autor: Adam1003 » 06/05/2018, 20:50

Nie, nie ma takiej możliwości. Bije tylko podczas hamowania ? W jakimś zakresie prędkości ?

KeniT8
Bywalec forum
Posty: 58
Rejestracja: 25/03/2018, 20:50
BMW: E46
Rok produkcji: 2005
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Kielce
Kontakt:

Post autor: KeniT8 » 06/05/2018, 21:35

głównie bije podczas jazdy.. dodam bo już męczy mnie powtarzanie tego.. wahacze ruville wymienione 2 lata temu.Przebieg ich to około 45tys km ponoć luzów nie ma.Tuleje wahacza meyle hd tez 2 lata temu wymienione luzów nie ma.Jeden drążek kierowniczy cały wymieniony.Łącznik stabilizatora prawy.I gumy przedniego stabilizatora febi.+dwa amory ssachs nowe na przód+poduszki amorów na przód lem.Koła wyważane w 4,5 zakładach.W jednym z testem drogowym.Kupione drugie dwie fele ori bmw prosciutkie.Opony jednosezonowe dunlop bluresponse 205 55 r 16.Wyważają się idealnie,nic nie podskakuje.Piasty nowe fag na przód założone.Śruby kół nawet nowe febi kupione 10szt na przód.Koła dokręcane kluczem dynamometrycznym po 120nm/130nm i bije kur.. dalej.. Tłoczki tez około 2 lata temu wymienione.Prawy przedni jak się zaprę wcisnę ręką lewy już przyrządem ale tez dość lekko idzie.Bicie tarcz przednich..prawy przód 0.05 lewy przód 0.02. Bicie piasty 0.01
Koła wyważane w różnych dobrych zakładach.Bicie zaczyna się od 120km/h i nie zawsze.Nieraz nie ma go w ogóle a raz jest.Bicie przy hamowaniu jest wyczuwalne dopiero od 170km/h ale delikatne mrowienie kierownicy.Na starych piastach to było trzepanie.


Nie wiem co już wymienić ręce opadają.To już będzie 4 komplet tarcz na przód :(

Adam1003
Bywalec forum
Posty: 20
Rejestracja: 27/11/2017, 10:26
BMW: 5 G30
Rok produkcji: 2017
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Kleczew
Kontakt:

Post autor: Adam1003 » 06/05/2018, 21:36

Bicie występuje rozumiem już podczas samej jazdy bez hamowania tak ?

KeniT8
Bywalec forum
Posty: 58
Rejestracja: 25/03/2018, 20:50
BMW: E46
Rok produkcji: 2005
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Kielce
Kontakt:

Post autor: KeniT8 » 06/05/2018, 21:45

owszem tak :)


Awatar użytkownika
Dzidek90
Przyjaciel forum
Posty: 2975
Rejestracja: 16/11/2013, 19:13
BMW: 330d++
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Lędziny
VIN: PA25375
Kontakt:

Post autor: Dzidek90 » 06/05/2018, 21:48

KeniT8 pisze:
06/05/2018, 21:45
owszem tak :)
Jesli bicie jest bez hamowania, polecam inspekcje MAGLOWNICY ;)
U mnie było podobnie, po regeneracji maglownicy bicie ustało ;)
BMW
Dla Ciebie to trzy zwykle litery,
Dla mnie zaś silnik i koła cztery.
Jedyna marka która ma dusze,
Na inne auto juz się nie skuszę.

Adam1003
Bywalec forum
Posty: 20
Rejestracja: 27/11/2017, 10:26
BMW: 5 G30
Rok produkcji: 2017
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Kleczew
Kontakt:

Post autor: Adam1003 » 06/05/2018, 21:51

No to nie czepiaj się hamulców i nie wymieniaj ciągle tarcz ;) Szukaj gdzie indziej.

KeniT8
Bywalec forum
Posty: 58
Rejestracja: 25/03/2018, 20:50
BMW: E46
Rok produkcji: 2005
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Kielce
Kontakt:

Post autor: KeniT8 » 06/05/2018, 22:19

a spytam jeszcze czy po montazu nowych tarczi nowych klocków jak wyjeżdżam z podwórka i robię pierwsze hamowanie np z 30km/h gdy zdziera się ta farba zabezpieczająca na tarczy to trzęsie kierownicą..dopiero jak ta farba zejdzie i zrobi się z 2 hamowania z 60km/h do 0 to kierownica już nie trzepie przy hamowaniu.Nie powinno być po wyjezdzie z podwórka 0 trzepania?

Adam1003
Bywalec forum
Posty: 20
Rejestracja: 27/11/2017, 10:26
BMW: 5 G30
Rok produkcji: 2017
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Kleczew
Kontakt:

Post autor: Adam1003 » 06/05/2018, 22:23

Nie, farba zabezpieczająca zawsze będzie dawała takie uczucie ;)


ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ hamulcowy”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości