Adam1003 pisze:Nie radziłbym tego robić tak jak ten koleś na filmiku, za takie coś powinien być dożywotni zakaz wykonywania zawodu. Jeszcze wrzucają to do sieci wprowadzając w błąd nie znających się na rzeczy ludzi.
Co takiego zlego zrobil ten typ bo nie rozumiem oburzenia? Bo wcisnal tloczek gdy calosc byla jeszcze zmaontowana?maniek21112 pisze:Niezły patent z tym śrubokrętem nie odkręcaj korka tylko odpowietrznik jak Adam1003 napisał, później po wymianie uzupełnij płyn. Zapomniałem napisać o oczyszczeniu całej tarczy (z dwóch stron) zmywaczem do tarcz hamulcowych, ponieważ są pokryte warstwą antykorozyjną.
Skoro dla niego dozywotni zakaz wykonywania zawodu, to w takim razie dla kierowcy ktory przyjezdza z 2mm progami na tarczy odbierac prawojazdy?
To nie opel czy inne audi gdzie tloczek jest wkrecany, wystarczy go normalnie wcisnac jak na filmie. Tez nie wiem po co odkrecac odpowietrznik czy zbiorniczek - plyn cofa sie normlanie do ukladu, nie trzeba wykonywac zadnych dodatkowych czynnosci.
Przy zmianie tarcz i klockow demontuje zacisk w calosci z jarzmem, sciagam tylko blaszke. Klocek normalnie daje sie zamontowac.