Wymiana tarcz i klocków przód.

WKRENTEK77
Przyjaciel forum
Posty: 3248
Rejestracja: 8 kwie 12, 0:18
BMW: E90
Rok produkcji: 2006
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: ŁÓDŹ

#21

Post autor: WKRENTEK77 »

Adam1003 pisze:
Nie nazywałbym kogoś takiego mechanikiem :P To jest podstawowa czynność podczas wymiany.
Chciałbym żeby tak było ,ale najczęściej jest tak że składa się wszystko do kupy ,kręcisz tarczą sprawdzając czy nie ma za dużego tarcia jazda próbna i do widzenia następny proszę . :)
Awatar użytkownika
scghost
Bywalec forum
Posty: 7206
Rejestracja: 11 kwie 15, 22:18
BMW: 320i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Krakow
VIN: CF26066
Lokalizacja: Kraków

#22

Post autor: scghost »

czyli to samo co mozna sobie samemu zrobic
Obrazek
Moja zabawka :)
Moje youtuby -> -=klik=-
Okresy wymian i przeglądów -> >klik<
Adam1003
Bywalec forum
Posty: 67
Rejestracja: 27 lis 17, 10:26
BMW: 5 G30
Rok produkcji: 2017
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Kleczew

#23

Post autor: Adam1003 »

WKRENTEK77 pisze:
Adam1003 pisze:
Nie nazywałbym kogoś takiego mechanikiem :P To jest podstawowa czynność podczas wymiany.
Chciałbym żeby tak było ,ale najczęściej jest tak że składa się wszystko do kupy ,kręcisz tarczą sprawdzając czy nie ma za dużego tarcia jazda próbna i do widzenia następny proszę . :)
Taak a potem wraca taki do "mechanika" i rozmowa wygląda tak:
- Panie, przejechałem 1500 km i bije mi kierownicą przy hamowaniu
- Ło Panie, na pewno żeś wjechał w kałużę a w ogóle to sprzedali Ci podróbki

No i pyk na reklamację :D
Awatar użytkownika
Palec11
Przyjaciel forum
Posty: 1944
Rejestracja: 15 kwie 16, 9:34
BMW: e46
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto:

#24

Post autor: Palec11 »

Panowie nie mam żadnego bicia chce to wymienić bo już jest zużyte. Do tego mechanika u mnie jest na niskim poziomie i bawię się w to bardziej hobbystyczne i przy okazji parę $$ idzie zaoszczędzić na mechaniki. Co najlepiej użyć żeby wyczyścić piaste?
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10306
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#25

Post autor: maniek21112 »

Szczotka druciana na trzpieniu do wiertarki.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Awatar użytkownika
Palec11
Przyjaciel forum
Posty: 1944
Rejestracja: 15 kwie 16, 9:34
BMW: e46
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto:

#26

Post autor: Palec11 »

Chce to wymienić tak jak ten koleś na tym filmiku.
https://youtu.be/5Vyx0IfQ_fw

Czego tu nie pokazali A powinienem zrobić?

Szczotka druciana i czyszczenie piasty 100%
Jak gość wciska ten tloczek srubokretem to mam otworzyc zbiorniczek płynu hamulcowego ? Czy jak?
Adam1003
Bywalec forum
Posty: 67
Rejestracja: 27 lis 17, 10:26
BMW: 5 G30
Rok produkcji: 2017
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Kleczew

#27

Post autor: Adam1003 »

Palec11 pisze:Chce to wymienić tak jak ten koleś na tym filmiku.


Czego tu nie pokazali A powinienem zrobić?

Szczotka druciana i czyszczenie piasty 100%
Jak gość wciska ten tloczek srubokretem to mam otworzyc zbiorniczek płynu hamulcowego ? Czy jak?
Nie radziłbym tego robić tak jak ten koleś na filmiku, za takie coś powinien być dożywotni zakaz wykonywania zawodu. Jeszcze wrzucają to do sieci wprowadzając w błąd nie znających się na rzeczy ludzi.
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10306
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#28

Post autor: maniek21112 »

Niezły patent z tym śrubokrętem :shock: nie odkręcaj korka tylko odpowietrznik jak Adam1003 napisał, później po wymianie uzupełnij płyn. Zapomniałem napisać o oczyszczeniu całej tarczy (z dwóch stron) zmywaczem do tarcz hamulcowych, ponieważ są pokryte warstwą antykorozyjną.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Adam1003
Bywalec forum
Posty: 67
Rejestracja: 27 lis 17, 10:26
BMW: 5 G30
Rok produkcji: 2017
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Kleczew

#29

Post autor: Adam1003 »

Aktualnie większość markowych tarcz posiada powłokę antykorozyjną i już nie trzeba ich odtłuszczać tak jak kiedyś miało to miejsce w przypadku tarcz, które były natłuszczane w celu zabezpieczenia przed korozją podczas magazynowania ;)
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10306
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#30

Post autor: maniek21112 »

Popatrz a ja tyle zmywacza marnuję :lol:
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Układ hamulcowy”