Wymiana tarcz i klocków przód.
-
- Przyjaciel forum
- Posty: 3248
- Rejestracja: 8 kwie 12, 0:18
- BMW: E90
- Rok produkcji: 2006
- Państwo: Polska
- Województwo: łódzkie
- Miasto: ŁÓDŹ
Z tym płynem to prawda warto wycisnąć syf z końcówki układu ,ale z tym pomiarem to lekka przesada w warunkach domowych.Nikt nie będzie kupował czujnika statywu tyko po to żeby go użyć raz na jakiś tam długi czas . Nie sądzę żeby nawet mechanik wymieniając tarcze na nowe sprawdzał bicie ,no chyba że ktoś przyjedzie właśnie z tym problemem .
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 10346
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
Przecież zestaw do tego to mniej niż 100,- na alledrogo a u przyjaciół ze skośnymi oczami jakieś 60,-
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
- scghost
- Bywalec forum
- Posty: 7218
- Rejestracja: 11 kwie 15, 22:18
- BMW: 320i
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: Krakow
- VIN: CF26066
- Lokalizacja: Kraków
czujniki bicia od chinola maja conajmniej dyskusyjną precyzje, jak by ktos mial takiego uzywac
to rownie dobrze moze go w ogole nie uzywac
to rownie dobrze moze go w ogole nie uzywac
-
- Przyjaciel forum
- Posty: 3248
- Rejestracja: 8 kwie 12, 0:18
- BMW: E90
- Rok produkcji: 2006
- Państwo: Polska
- Województwo: łódzkie
- Miasto: ŁÓDŹ
Wiecie co to już lepiej zainwestować w klucz dynamometryczny bo ten to przynajmniej przyda się dwa razy w roku a nawet częściej jak wypadnie jakaś awaria gdzie będzie trzeba coś precyzyjne dokręcić .
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 10346
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
Mam polski i od chinola, oba działają tak samo a trochę się znam na przyrządzach pomiarowych, ponieważ jestem po mechanice i budowie maszyn, na dodatek zarządzałem produkcją niewielkiego zakładu zajmującego się obróbką skrawaniem, więc swoje w życiu pomierzyłem
Klucz dynamometryczny jak najbardziej warto mieć
Ogólnie problem bicia tarcz jest dość powszechny w e46, ale szczególnie przy ciężkich silnikach (przede wszystkim 3.0d). Jak Palec11 nie wyczuwa wibracji podczas hamowania a wymienia tarcze ze względu na zużycie to może pominąć pomiar, oczywiście trzeba pamiętać o zrobieniu lustra z piasty
Klucz dynamometryczny jak najbardziej warto mieć
Ogólnie problem bicia tarcz jest dość powszechny w e46, ale szczególnie przy ciężkich silnikach (przede wszystkim 3.0d). Jak Palec11 nie wyczuwa wibracji podczas hamowania a wymienia tarcze ze względu na zużycie to może pominąć pomiar, oczywiście trzeba pamiętać o zrobieniu lustra z piasty
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
- scghost
- Bywalec forum
- Posty: 7218
- Rejestracja: 11 kwie 15, 22:18
- BMW: 320i
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: Krakow
- VIN: CF26066
- Lokalizacja: Kraków
zgadzam siemaniek21112 pisze: Ogólnie problem bicia tarcz jest dość powszechny w e46, ale szczególnie przy ciężkich silnikach (przede wszystkim 3.0d). Jak Palec11 nie wyczuwa wibracji podczas hamowania a wymienia tarcze ze względu na zużycie to może pominąć pomiar, oczywiście trzeba pamiętać o zrobieniu lustra z piasty
-
- Przyjaciel forum
- Posty: 3248
- Rejestracja: 8 kwie 12, 0:18
- BMW: E90
- Rok produkcji: 2006
- Państwo: Polska
- Województwo: łódzkie
- Miasto: ŁÓDŹ
Może poprzestańmy na tym że nie wyczuwa wibracji i wymienia że względu na zużycie bo jeszcze się okaże że będzie musiał dokupić stół traserski a to już trochę kosztuje
-
- Bywalec forum
- Posty: 67
- Rejestracja: 27 lis 17, 10:26
- BMW: 5 G30
- Rok produkcji: 2017
- Państwo: Polska
- Województwo: wielkopolskie
- Miasto: Kleczew
Płyn jest silnie higroskopijny i właśnie tam gdzie są największe wahania temperatury jego stan jest najgorszy. Pobierz próbkę z zacisku i pobierz próbkę ze zbiorniczka, zmierz temp wrzenia i będziesz wiedział o czym mówięmaniek21112 pisze:Z pomiarem bicia masz oczywiście rację, zapomniałem o tym napisać a to ważne chyba spałem jeszcze dlaczego syf ma być w układzie? Nie raz wyjmowałem tłoczek i było czysto.
Tak jest, porządek musi być
-
- Bywalec forum
- Posty: 67
- Rejestracja: 27 lis 17, 10:26
- BMW: 5 G30
- Rok produkcji: 2017
- Państwo: Polska
- Województwo: wielkopolskie
- Miasto: Kleczew
Nie nazywałbym kogoś takiego mechanikiem To jest podstawowa czynność podczas wymiany.WKRENTEK77 pisze:Z tym płynem to prawda warto wycisnąć syf z końcówki układu ,ale z tym pomiarem to lekka przesada w warunkach domowych.Nikt nie będzie kupował czujnika statywu tyko po to żeby go użyć raz na jakiś tam długi czas . Nie sądzę żeby nawet mechanik wymieniając tarcze na nowe sprawdzał bicie ,no chyba że ktoś przyjedzie właśnie z tym problemem .
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 10346
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
Ale Palec11 nie jest mechanikiem to masz to bicie czy nie? Czy może już zmieniłeś a my się produkujemy
Uwierzę Ci na słowo i będę pozbywał się tego najgorszego płynuAdam1003 pisze:Płyn jest silnie higroskopijny i właśnie tam gdzie są największe wahania temperatury jego stan jest najgorszy. Pobierz próbkę z zacisku i pobierz próbkę ze zbiorniczka, zmierz temp wrzenia i będziesz wiedział o czym mówię
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 90 Odpowiedzi
- 33783 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: scghost
-
- 7 Odpowiedzi
- 3182 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Mati1690
-
- 11 Odpowiedzi
- 13287 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Krzysiek669
-
- 8 Odpowiedzi
- 2856 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: lapa
-
- 29 Odpowiedzi
- 9862 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 16 Odpowiedzi
- 5323 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Dzidek90
-
- 3 Odpowiedzi
- 1662 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: scghost
-
- 4 Odpowiedzi
- 4058 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: WKRENTEK77
-
- 0 Odpowiedzi
- 1664 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: lChrumekl