Wymiana przednich amortyzatorów
Regulamin forum
Zanim coś napiszesz, zapoznaj się z krótkim regulaminem działu nadwozie.
Zanim coś napiszesz, zapoznaj się z krótkim regulaminem działu nadwozie.
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 5 kwie 17, 18:55
- BMW: E46 320i 2,2 Bp
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: zachodniopomorskie
- Miasto: Gryfino
Witam wszystkich, mam pytanko. Przymierzam się do wymiany amortyzatorów i czy ktos może mi powiedzieć czy wystarczy odkręcić dwie śruby przy zwrotnicy i 3 przy kielichu i opuszczę wahacz na tyle żeby wyciągać kolumnę bez problemu? Gdzieś wyczytałem że powinno się udać ale jak dostanę potwierdzenie od kogoś ogarniętego w temacie to będę wiedział czy mogę się za to zabrać. Czy takimi dwoma ściągaczami z Allegro ścisnę sprężynę? Czy lepiej wyciągnąć kolumny i jechac do warsztatu?
Bo w audi tylne sprężyny kiedyś ściskałem. Ale gdzie tylne w audi do przednich w BMW... i gdyby ktoś był ogarnięty i po Vin sprawdził czy moje zawieszenie to seria PB23097 pozdro
Bo w audi tylne sprężyny kiedyś ściskałem. Ale gdzie tylne w audi do przednich w BMW... i gdyby ktoś był ogarnięty i po Vin sprawdził czy moje zawieszenie to seria PB23097 pozdro
- Dobrodziej_1983
- Moderator
- Posty: 5048
- Rejestracja: 24 mar 14, 16:36
- BMW: E39 525i
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: pomorskie
- Miasto: Gdansk
- VIN: PK82840
- Płeć:
Trzeba, łącznik stabilizatora..
Było: 318d+ m47n supertouring.
Jest: Mercedes ML 500
Jest: Mercedes ML 500
- Grzechu16
- Bywalec forum
- Posty: 521
- Rejestracja: 29 lis 12, 21:37
- BMW: E46 318i [m43] 118KM
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: Kraków/Czechowice-Dziedzice
A tak racja oczywiście po drodze są łączniki stabilizatora. Tak czy inaczej wydaje mi się, że koledze bardziej chodziło o to, czy jakichś elementów typu wahacz, drążki nie trzeba demontować, żeby opuścić dostatecznie nisko zwrotnicę. A jeszcze co do pytania o ściągacze do sprężyn - takimi najprostszymi ściągaczami ściśniesz sprężynę bez problemu.
-
- Przyjaciel forum
- Posty: 3248
- Rejestracja: 8 kwie 12, 0:18
- BMW: E90
- Rok produkcji: 2006
- Państwo: Polska
- Województwo: łódzkie
- Miasto: ŁÓDŹ
Co nie zmienia faktu że przy wykorzystywaniu takiej chińszczyzny (też takie mam ) trzeba niesamowicie uważać żeby nie zostać niechcący kaleką ,ją ze swojej strony jeszcze zabezpieczalem springi takimi elastycznymi ale strasznie mocnymi taśmami do mocowania towarów na europaletach .
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 5 kwie 17, 18:55
- BMW: E46 320i 2,2 Bp
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: zachodniopomorskie
- Miasto: Gryfino
Dokładnie, chodziło mi o bardziej pracochłonne elementy niż łącznik :)właśnie takie ściągacze mam jak na zdjęciu i tak trochę się ich obawiam ale może jakoś pomału się uda. w środę będę z tym walczył. Dzięki za wskazówki. Chyba że ktoś ma coś do dodania
-
- Bywalec forum
- Posty: 40
- Rejestracja: 12 sie 15, 18:25
- BMW: 318CI coupe, 330CI coupe
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: krk
Może się okazać że łączniki będą bardziej czasochłonne niż cała reszta razem wzięta:) Zalej
wd40 dzień wcześniej , i przy okazji jak już będziesz miał amory wyjęte kuknij czy łożyska nie liczą kulek w poduszkach:)
wd40 dzień wcześniej , i przy okazji jak już będziesz miał amory wyjęte kuknij czy łożyska nie liczą kulek w poduszkach:)
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 5 kwie 17, 18:55
- BMW: E46 320i 2,2 Bp
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: zachodniopomorskie
- Miasto: Gryfino
Łączniki mam nowe więc nie powinno być problemu. Wieczorem w środę dam znać czy się udało chyba że któryś ze ściągaczy sprężyn zawiedzie. I ja będę liczył zęby
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 5 kwie 17, 18:55
- BMW: E46 320i 2,2 Bp
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: zachodniopomorskie
- Miasto: Gryfino
Tak jak pisaliście amortyzatory wychodzą bez problem.u udało się je zmienić ale z tymi ściągaczami to dosłownie na styk. Wszystko pięknie całkiem inne auto. Z tym że na dziurawej drodze dalej coś puka. Nie tak jak wcześniej ale dalej coś jest nie tak. Stuki są takie jak by to był łącznik stabilizatora. A są one nowe tak jak gumy na stabilizatorze. Bylem na stacji i diagnosta mówi że z przodu wszystko ok
-
- Przyjaciel forum
- Posty: 3248
- Rejestracja: 8 kwie 12, 0:18
- BMW: E90
- Rok produkcji: 2006
- Państwo: Polska
- Województwo: łódzkie
- Miasto: ŁÓDŹ
Może poduszki amortyzatorów sprawdzałeś w jakim są stanie przy wymianie amorków?
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 4 Odpowiedzi
- 1978 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Bodzio76
-
- 4 Odpowiedzi
- 1098 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 14 Odpowiedzi
- 5287 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: HQ-Automotive
-
- 2 Odpowiedzi
- 2307 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Tomy
-
- 3 Odpowiedzi
- 2116 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: adamusiek
-
- 5 Odpowiedzi
- 1596 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: kostek1212
-
- 7 Odpowiedzi
- 2589 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: kijeek
-
- 11 Odpowiedzi
- 3855 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: WKRENTEK77
-
- 3 Odpowiedzi
- 1942 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 2 Odpowiedzi
- 1283 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112