Strona 2 z 4

Re: Wymiana pompy wspomagania Z LF20 na LF30

: 5 kwie 15, 16:28
autor: lapa
dwoogeee pisze:Czy pompa LF-30 była montowana tylko w tym okresie 04/2001-09/2002?? Tak mi wychodzi z realoem.pl

Ja pompę wspomagania kupiłem za 450 zł. jakąś włoską (zamiennik), ale koleś zapewniał mnie, że bardzo dobra i faktycznie już 70k chodzi :)
chyba nie do konca bo ja mam 06/2000 i mam fabrycznie LF-30

Re: Wymiana pompy wspomagania Z LF20 na LF30

: 6 kwie 15, 21:18
autor: Miłosz
Wg mnie cięzko sie wstrzelić co kto dokładniej ma ... Może głupi przykład ale ostatnio kupowałem spinki listwy do drzwi w aso i typ po vin upierał się że są takie a nie inne...jak zdjąłem listwe okazało się że muszę znowu jechać do nich i wymienić.
Najlepiej fizycznie sprawdzić. Na pompie jest napisane jaki to model.

Re: Wymiana pompy wspomagania Z LF20 na LF30

: 18 kwie 15, 0:35
autor: kamikadze3
Witam dołącze się do tematu mam taki problem z mocowaniem pompy luk lf 30 (e46 323) zakupiona pompa ma inne mocowanie od mojej tez lf 30 i zapieczone sruby tak ze nie da rady odkrecic i sie zastanawiam czy jesli nie przykrece tylnego mocowania to czy stanie sie bieda bo pompa na tych dwoch dlugich srubach trzyma sie solidnie

Re: Wymiana pompy wspomagania Z LF20 na LF30

: 4 cze 15, 21:05
autor: pawelwoj
Miałem pompę LF-20, strasznie wyła, po wymontowaniu miała spory luz na trzpieniu.
Kupiłem polecaną pompę od Escorta, numer się zgadzał, wygląda identycznie jak w pierwszym poście o montażu.
Niestety ja nie jestem zadowolny. Gdy auto jest na luzie, pompa czasami bardzo słabo działa, przy wyższych obrotach trochę lepiej, pompa ma czasami przy szybkim kręceniu w miejscu takie "trzaski" (duży opór, duży opór, nagle mały przez chwilę, potem dalej normalnie).
Może ktoś potrafi rozpoznać objawy? Jak nie to pozostanie zamontować nową pompę.

Re: Wymiana pompy wspomagania Z LF20 na LF30

: 5 cze 15, 11:04
autor: Miłosz
Jak w 1szym poście jest mowa o wymianie na LF30 a nie pompe z escorta. U mnie rozwiązanie działa do dzisiaj. Chciałeś przyoszczędzić i wyszło.

Re: Wymiana pompy wspomagania Z LF20 na LF30

: 5 cze 15, 13:31
autor: pawelwoj
Chodziło mi o pierwszy post o montażu pompy z Escorta, zamontowana bardziej w formie sprawdzenia jak to będzie się sprawować, eksperymentu i w sumie nie polecam, może u mnie trefny egzemplarz, ale bez szału się to sprawuje. Pompa chodzi ciężko, nie nadąża przy szybkim kręceniu.
Zamówiona nowa pompa :)

Re: Wymiana pompy wspomagania Z LF20 na LF30

: 5 cze 15, 14:38
autor: Miłosz
Osobiście nie testowałem takiej pompki, możliwe że dorwałeś jakąś już wysłużoną stad te problemy. LF20 niestety kosztuje ponad 1000 zł a w używce jest nie do kupienia.

Re: Wymiana pompy wspomagania Z LF20 na LF30

: 5 cze 15, 18:05
autor: pawelwoj
U mnie wpada zamiennik lf-20 firmy SKV.
U znajomego w rajdówce jest zamontowana od dłuższego czasu, spisuje się podobno bardzo dobrze, przetestowana w ciężkich warunkach :)

Re: Wymiana pompy wspomagania Z LF20 na LF30

: 11 cze 15, 9:37
autor: WąskaLampa
Mam pytanie do ludzi, którzy zmienili LF-20 na LF-30. U mnie na LF-30 kierownica kręci się trochę ciężej niż na starej pompie.
To normalne ze względu na różnicę ciśnienia? U Was też jest odczuwalna różnica?

Re: Wymiana pompy wspomagania Z LF20 na LF30

: 11 cze 15, 16:33
autor: Miłosz
Szczerze mówiąc nie zgłębiałem się aż tak w to jak się kręci. Pamiętam za to jak się (nie)kręciło jak się ten trzpień ukręcił :D Z tego co pamiętam to po zmianie na lf30 powinno się lżej kręcić.

©2024 phpBB SEO by Inveo