Wymiana kierownicy E46 a akcja serwisowa poduszki powietrznej
: 24 sty 18, 9:36
Napisałem do aso w moim mieście że w innych miastach nie robią problemu z wymianą poduszek nawet jak przebieg się nie zgadza i że chodzi w końcu o bezpieczeństwo i nie bez powodu aso zorganizowało akcje techniczną.Dodałem jeszcze wymieniany był u mnie moduł konfortu i że na nim własnie jest przebieg 64 tysiące. I że nie mam ochoty jechać z lublina do warszawy na taką wymianę to mi odpisali.
"Szanowny Panie,
Skieruję Pańską informację do centrali BMW w Polsce. Jesteśmy Autoryzowanym Dealerem BMW i możemy realizować rozliczenia napraw gwarancyjnych zgodnie z przepisami BWM AG w tym zakresie.
Niestety modyfikacje w samochodzie, zwłaszcza w zakresie autentyczności przebiegu generują ryzyku odmowy zapłaty za naprawę przez BMW AG, w takiej sytuacji roszczenie płatności musielibyśmy skierować do Pana, a w sytuacji ryzyka odmowy zapłaty taką naprawę moglibyśmy zrealizować jedynie na zasadzie przedpłaty na ewentualność odmowy płatności przez BMW AG.
Jeśli uzyskam odpowiedź z BMW Polska co możemy zrobić w tej sprawie, skontaktuję się z Panem drogą mailową."
I dziś dostałem kolejnego E-maila:
"Witam
BMW wyraziło akceptację na wymianę poduszki w Pana samochodzie w ramach akcji technicznej.
Skontaktujemy się z Panem w celu uzgodnienia terminu wizyty."
Więc poduszkę wymienią
"Szanowny Panie,
Skieruję Pańską informację do centrali BMW w Polsce. Jesteśmy Autoryzowanym Dealerem BMW i możemy realizować rozliczenia napraw gwarancyjnych zgodnie z przepisami BWM AG w tym zakresie.
Niestety modyfikacje w samochodzie, zwłaszcza w zakresie autentyczności przebiegu generują ryzyku odmowy zapłaty za naprawę przez BMW AG, w takiej sytuacji roszczenie płatności musielibyśmy skierować do Pana, a w sytuacji ryzyka odmowy zapłaty taką naprawę moglibyśmy zrealizować jedynie na zasadzie przedpłaty na ewentualność odmowy płatności przez BMW AG.
Jeśli uzyskam odpowiedź z BMW Polska co możemy zrobić w tej sprawie, skontaktuję się z Panem drogą mailową."
I dziś dostałem kolejnego E-maila:
"Witam
BMW wyraziło akceptację na wymianę poduszki w Pana samochodzie w ramach akcji technicznej.
Skontaktujemy się z Panem w celu uzgodnienia terminu wizyty."
Więc poduszkę wymienią