Witam wszystkich. jaki rozmiar opon do felg 18 8.5j et35

Wszystko co związane z ogumieniem i felunkiem
losfingeros
Bywalec forum
Posty: 73
Rejestracja: 27 paź 15, 11:51
BMW: 330i
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wroclaw

#11

Post autor: losfingeros »

Samniewiemkto pisze:255/35, jest moim zdaniem bez sensu nawet w 330i, bo bym nigdy nie wykorzystał nawet 60 % potencjału tej opony
Coś naginasz prawdę :P potencjał wykorzystuje w 100%.
Moje 330i z 255/35 na tyle 8.5" boksuje na pierwszym i drugim biegu, nie wspominając o lepszej przyczepności na zakrętach.
Opony nówki, na używkach to drift prawie non stop
:guma:
kamyk28
Bywalec forum
Posty: 93
Rejestracja: 12 lis 15, 10:26
BMW: E46 coupe 2.8
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa

#12

Post autor: kamyk28 »

Nie wiadomo komu wierzyć....
lukaszlol1990

#13

Post autor: lukaszlol1990 »

Ja mam felgi 18 i taka konfiguracje:
Wszystkie felgi 8,5J
Przód : 225/40
Tył: 255/35

Zdjęcie przodu

Obrazek

Wnioski ;
Opony z tylu zakrywają ładnie rant, z przodu jest naciąg dość spory i ranty mam już porysowane.
Znawcy mówiący ze opona 255 nie wykorzystuje jej potencjału to muszę zasmucić . Mam 2.5i i na drugim biegu ciągnie bez problemu bokiem. Wiec bez przesady, zaraz powiecie ze auto z miejsca nie ruszy bo opona za szeroka ;)
Ogólnie sam się zastanawiam czy na przód nie założyć 245/40 żeby rant zasłonić, naciąg dość spoko wyglada ale szkoda rantów. I ogólnie 255 to optymalna szerokość dla 8,5J .
Ogólnie felga z przodu powinna być 7.5j i tył 8.5j , ale tez mam 8.5J wszystkie cztery .
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 17 sie 20, 20:53 przez lukaszlol1990, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10302
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#14

Post autor: maniek21112 »

Z tyłu powinieneś mieć 255/35/18, teraz masz spore różnice w średnicy kół.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
lukaszlol1990

#15

Post autor: lukaszlol1990 »

maniek21112 pisze: 17 sie 20, 12:35 Z tyłu powinieneś mieć 255/35/18, teraz masz spore różnice w średnicy kół.
Zgadza się, jest 35, już poprawiłem . Ogólnie duży naciąg przód, myślałem nad tym żeby założyć 235 ale może być za szeroka jak na przód, po prostu felga za szeroka . Jak z tylu jest 8.5 to z przodu powinna do opony 225 być 7.5 cala. Ale wszystkie są 8.5 niestety .
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10302
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#16

Post autor: maniek21112 »

Może go już trochę nosić po koleinach.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
lukaszlol1990

#17

Post autor: lukaszlol1990 »

maniek21112 pisze: 18 sie 20, 20:49 Może go już trochę nosić po koleinach.
Ja tak mam i nic mnie nie nosi, tak zaleca producent z tym
Ze jak się wkłada na seryjne zawieszenie to jest dziwny efekt. Trzeba usztywnić trochę i zaczyna się to auto kleić . Sam będę zakładać eibach pro kit sprężyny i pomyśle nad lepszymi amortyzatorami. Taka konfiguracja jest przeznaczona do 330i gdzie zawieszenie ma inna charakterystykę, jak się wrzuca jak ja na przykład do 2.5i 99r to trzeba trochę razem z kołami zawieszenie usprawnić.
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10302
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#18

Post autor: maniek21112 »

lukaszlol1990 pisze: 17 sie 20, 20:55 myślałem nad tym żeby założyć 235 ale może być za szeroka jak na przód, po prostu felga za szeroka .
maniek21112 pisze: 18 sie 20, 20:49 Może go już trochę nosić po koleinach.
Mam dwie e46 i co nieco wiem o tym modelu.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
lukaszlol1990

#19

Post autor: lukaszlol1990 »

maniek21112 pisze: 19 sie 20, 20:47 Mam dwie e46 i co nieco wiem o tym modelu.
No jasne z tym ze ja mam taka konfiguracje i mnie nie nosi . Może powodem noszenia mogą być amortyzatory które nie spełniają swojej funkcji, są zużyte . Przy szerokim kapciu właśnie ten efekt noszenia jest bardziej wyczuwalny . Ja tam polecam. Na tył szerokie kapcie, w ogóle inaczej auto się zachowuje na drodze . Na 205 które miałem to się jeździć nie dało.
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10302
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#20

Post autor: maniek21112 »

Ja pie.....pisałeś o chęci założenia 235, nawet zacytowałem a Ty dalej piszesz, że jeździsz na takiej oponie, brak słów.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Koła, czyli felgi i opony”