Blokady rozrządu n42b18

Robkoo
Bywalec forum
Posty: 11
Rejestracja: 04/08/2018, 23:21
BMW: e46
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Bytom
Kontakt:

Blokady rozrządu n42b18

Post autor: Robkoo » 10/08/2018, 12:29



Awatar użytkownika
Broder
Specjalista
Posty: 1158
Rejestracja: 03/10/2014, 23:28
BMW: E36 M3 Sedan / E46 Touring Supercharged
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wroclaw
Gadu-Gadu: 6650001
VIN: EX93017
Kontakt:

Post autor: Broder » 10/08/2018, 12:48

Jak tylko rozrzad to wystarczy ci ten za 200 (sa nawet takie same za 138pln), czy dobrze ustawi, tego nie wiem ;)
Ta drozsza ma podstawe i blokady pod walek mimosrodowy, tego do rozrzadu nie potrzebujesz
Ja szukalbym blokad firmy ASTA, ale wydaje mi sie ze obecnie ciezko o oryginal. Ostatnio zmaowilismy blokady ASTA na warsztat, a przyszly noname...
https://allegro.pl/blokada-rozrzadu-bmw-n42-n46-n46t-1-8-2-0-i7356000009.html
Obrazek

Robkoo
Bywalec forum
Posty: 11
Rejestracja: 04/08/2018, 23:21
BMW: e46
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Bytom
Kontakt:

Post autor: Robkoo » 10/08/2018, 17:04

a czy tymi tanimi blokadami ustawię wałki wyrównujące, ktoś pisał na forum, że trzeba je ustawić i zablokować, żeby silnikiem nie telepało po odpaleniu ?

Awatar użytkownika
Broder
Specjalista
Posty: 1158
Rejestracja: 03/10/2014, 23:28
BMW: E36 M3 Sedan / E46 Touring Supercharged
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wroclaw
Gadu-Gadu: 6650001
VIN: EX93017
Kontakt:

Post autor: Broder » 10/08/2018, 17:36

walki balansujace (jesli bedziesz sciagal miske olejowa) ustawisz suwmiarka, poziomicą czy innym płaskownikiem
Obrazek
Obrazek

Robkoo
Bywalec forum
Posty: 11
Rejestracja: 04/08/2018, 23:21
BMW: e46
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Bytom
Kontakt:

Post autor: Robkoo » 10/08/2018, 20:17

muszę ściągać miskę, wtedy to będzie wszystko ustawione, jak się należy ?


Awatar użytkownika
Broder
Specjalista
Posty: 1158
Rejestracja: 03/10/2014, 23:28
BMW: E36 M3 Sedan / E46 Touring Supercharged
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wroclaw
Gadu-Gadu: 6650001
VIN: EX93017
Kontakt:

Post autor: Broder » 10/08/2018, 21:10

Jesli potrafisz dostac sie do pompy oleju bez sciagania miski to nie, nie musisz.
A na serio to z kazdym kolejnym twoim pytaniem obawiam sie co raz bardziej ze ten rozrzad nie bedzie dobrze ustawiony ;)
Poszukaj procedure wymiany w necie
Obrazek

Robkoo
Bywalec forum
Posty: 11
Rejestracja: 04/08/2018, 23:21
BMW: e46
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Bytom
Kontakt:

Post autor: Robkoo » 10/08/2018, 22:03

nie chodziło mi o to, czy muszę ściągać miskę, żeby dostać się do wałków, bo to oczywiste ;) tylko rozumiem ,że ustawienie wałków, to obowiązek i nie było pytania ;)

Robkoo
Bywalec forum
Posty: 11
Rejestracja: 04/08/2018, 23:21
BMW: e46
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Bytom
Kontakt:

Post autor: Robkoo » 10/08/2018, 22:06

procedurę wymiany mam, jedyne obawy mam, jak to jest ze wstępnym napięciem łańcucha. Zakładam nowy rozrząd i vanosy, bo chce je wymienić, ustawiam na blokady, wtedy wkręcam ten napinacz z zestawu blokad i kontroluje ustawienie, robiąc obroty wałem ? Jak jest w porzadku, to wykręcam i wkręcam nowy napinacz ?

Awatar użytkownika
rafał18
Specjalista
Posty: 1663
Rejestracja: 05/04/2014, 17:58
BMW: e46 touring 2.0d
Rok produkcji: 99
Państwo: Islandia
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: kef
Kontakt:

Post autor: rafał18 » 10/08/2018, 22:22

Nie musisz sciagac miski zeby to blokowac.
Kupowalem blokady z allegro sata czy cos takiego i wszystko sie udało bez problemu
Chip tuning. Egr, dpf, sondy off, LC, popcorn, wyłączenie zmiennej fazy, dawka rozruchowa i inne :twisted:

Awatar użytkownika
Broder
Specjalista
Posty: 1158
Rejestracja: 03/10/2014, 23:28
BMW: E36 M3 Sedan / E46 Touring Supercharged
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wroclaw
Gadu-Gadu: 6650001
VIN: EX93017
Kontakt:

Post autor: Broder » 10/08/2018, 22:27

Tak. Konieczne jest wkrecenie tego napinacza z blokad do skontrowania srub na vanosach, na zwyklym napinaczu po prostu lyzwa go scisnie przy dokrecaniu i jest mozliwosc przestawienia lancucha.
Co do walkow to raczej zalecane jest ich ustawienie zeby nie bylo wiekszych wibracji. Nie mają znaczenia do rozrzadu, ale na balans tak.
Obrazek


ODPOWIEDZ

Wróć do „Benzyna”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości