tylne tuleje wahaczy przód

Regulamin forum
Zanim coś napiszesz, zapoznaj się z krótkim regulaminem działu nadwozie.
Awatar użytkownika
D3jw
Bywalec forum
Posty: 391
Rejestracja: 17/02/2017, 20:36
BMW: e46 318i
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto:
Kontakt:

tylne tuleje wahaczy przód

Post autor: D3jw » 24/07/2018, 11:37

Ja też jeżdżę na poliuretanach, kupiłem za namową Krzyśka kilka miesięcy temu - zero problemów. Początkowo obawiałem się trochę o wahacze ale siedzą jeszcze oryginalne więc prędzej czy później i tak będą wymagały wymiany.. jak na razie przejechałem jakieś 5kkm i zero jakichkolwiek luzów, zarówno na sworzniach jak i tulejach poli.. :wink:

a febi i innych tańszych nie polecam, znajomy kupił do 330d za ok. 150 zł gotowe motylki Febiego i po 20kkm już mają luzy, prawa strona jest jeszcze w miarę, a w lewym koło lata jak u mnie przy 15 letnich tulejach :lol:


Awatar użytkownika
maniek21112
Bywalec forum
Posty: 2833
Rejestracja: 06/09/2017, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps/433nm 328ia sedan M52TU28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica/Wrocław
Kontakt:

Post autor: maniek21112 » 24/07/2018, 12:07

Ta lewa febi to jakaś podejrzana, ponieważ u mnie też była w o wiele gorszym stanie niż prawa. Poliuretany są w kuszącej cenie, może następnym razem wypróbuję.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT pomoc w oględzinach Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
Mój czarnuch 328ia

Bemben
Bywalec forum
Posty: 55
Rejestracja: 17/10/2013, 7:46
BMW: 330Ci
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: J-w
Gadu-Gadu: 3200179
VIN: jt66708
Kontakt:

Post autor: Bemben » 24/07/2018, 14:41

Kup sobi poli, bedziesz zadowolony.

Awatar użytkownika
Samniewiemkto
Bywalec forum
Posty: 712
Rejestracja: 29/03/2016, 11:04
BMW: 330i
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Rybnik
Kontakt:

Post autor: Samniewiemkto » 24/07/2018, 19:33

Polecam żółte Poli (twardsze od czerwonych). Po 20kkm są u mnie jak nowe( połowa na 18")

Analogowy13
Bywalec forum
Posty: 409
Rejestracja: 04/09/2016, 13:47
BMW: 318i
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warka
Kontakt:

Post autor: Analogowy13 » 24/07/2018, 22:02

Samniewiemkto pisze:
24/07/2018, 19:33
Polecam żółte Poli (twardsze od czerwonych). Po 20kkm są u mnie jak nowe( połowa na 18")
Według tego co producent podaje to ten materiał się nie ugniata , nie rozpada i nie działają na niego oleje itp. więc twardość tu nie decyduje o trwałości . Ze swojej strony pragnę dodać że żółte to masz na myśli 85Sh nie nadają się do cywilnej jazdy ( jedynie w gumach stabilizatora ) brat ma żółte 85 i zawias pracuje zbyt sztywno na nasze warunki , a to właśnie zawieszenie powinno amortyzować dołki a nie buda . Ja do tylnych tulei polecam o twardości zbliżonej do OEM czyli 75Sh
" W życiu piękne są chwile i tyle ... "
Obrazek


Bemben
Bywalec forum
Posty: 55
Rejestracja: 17/10/2013, 7:46
BMW: 330Ci
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: J-w
Gadu-Gadu: 3200179
VIN: jt66708
Kontakt:

Post autor: Bemben » 25/07/2018, 11:39

Srodek 85 (zolte), a strona zewnetrzna 75 (czerwone)

kamil91
Bywalec forum
Posty: 89
Rejestracja: 25/01/2016, 12:33
BMW: E46 316i n42b18
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto:
Kontakt:

Post autor: kamil91 » 25/07/2018, 12:46

Witam. Gdyby ktoś był zainteresowany to mam do sprzedania tylne tuleje przednich wahaczy LEMFÖRDER 26589 01, oczywiście 2szt.
Nowe, nie używane kupione w częścidobmw. Po prostu sprzedałem auto a tuleje zostały zanim zdążyłem je założyć. Mam dowód zakupu, który mogę dołączyć gdyby ktoś się zdecydował.

3gary
Bywalec forum
Posty: 126
Rejestracja: 13/10/2017, 18:11
BMW: E46 touring M54B25
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: 3gary » 26/07/2018, 13:53

I jeszcze pytanko, jak widzę na zdjęciach czy filmach z wymian, ludzie zdejmują osłony pod silnikiem i skrzynią do tego, ale dostęp chyba jest i bez tego nie?

Awatar użytkownika
maniek21112
Bywalec forum
Posty: 2833
Rejestracja: 06/09/2017, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps/433nm 328ia sedan M52TU28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica/Wrocław
Kontakt:

Post autor: maniek21112 » 26/07/2018, 14:04

Nie wiem jak dokładnie wygląda to w n42, ale ja u siebie osłonę sciągałem oraz wspornik na 4 śruby (zasłania jedną ze śrub tulei), ale Ty go raczej nie masz.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT pomoc w oględzinach Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
Mój czarnuch 328ia

3gary
Bywalec forum
Posty: 126
Rejestracja: 13/10/2017, 18:11
BMW: E46 touring M54B25
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: 3gary » 26/07/2018, 14:06

U mnie to tak wygląda, jak myślisz?
https://www.flickr.com/photos/wmliu/3329241017/in/photostream/

Edit:
Znalazłem w końcu film z taką osłoną jak ja mam, łysy mówi że trzeba :D Silnik mi na łeb nie spadnie? :lol:
https://www.youtube.com/watch?v=aR4UPFbjgnI


ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość