Urwana śruba w zwrotnicy mocująca amortyzator ...

Regulamin forum
Zanim coś napiszesz, zapoznaj się z krótkim regulaminem działu nadwozie.
rajax
Bywalec forum
Posty: 70
Rejestracja: 06/03/2014, 15:02
BMW: E46 Coupe 318 Ci N42
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Kontakt:

Urwana śruba w zwrotnicy mocująca amortyzator ...

Post autor: rajax » 09/05/2018, 14:54

No to mi juz troche druciarstwem podchodzi, ale moge nie miec wyjscia ...


Awatar użytkownika
WKRENTEK77
Przyjaciel forum
Posty: 3145
Rejestracja: 08/04/2012, 0:18
BMW: E46 M43
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: ŁÓDŹ
Kontakt:

Post autor: WKRENTEK77 » 09/05/2018, 15:07

Wyjście masz i to bez druciarstwa wystarczy kupić używkę ,chyba lepiej jak stosować jakieś kombinacje.

Awatar użytkownika
maniek21112
Bywalec forum
Posty: 2347
Rejestracja: 06/09/2017, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps/433nm 328ia sedan M52TU28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica/Wrocław
Kontakt:

Post autor: maniek21112 » 09/05/2018, 16:13

To z założenia na starcie było jakby nie patrzeć druciarstwo, więc nie wiem co bardziej druciarskiego w doszlifowaniu sobie podkładek :roll: chcesz jak powinno być to wymień zwrotnicę.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT pomoc w oględzinach Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
Mój czarnuch 328ia

rajax
Bywalec forum
Posty: 70
Rejestracja: 06/03/2014, 15:02
BMW: E46 Coupe 318 Ci N42
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Kontakt:

Post autor: rajax » 13/05/2018, 0:03

Jako że druciarstwem się brzydzę, spędziłem trochę życia przy tym gównie.
Wystającą śrubę na przelocie, naciąłem pod płaski wkrętak. Potem poszedł palnik i zaczęło iść wkrętakiem i żabą. Gdybym był bardziej cierpliwy i grzał na bieżąco to by się wykręciło. Jako że była 2.00 w nocy, zmęczenie i piwo sie kończyło, kręciłem jak już nawet zwrotnica ostygła. Efekt, urwało się to co trzymało wkrętak.
Następnego dnia poszły wiertła, aż do 9,5 mm. Następnie zawiozłem do dobrego ślusarza, który przegwintował otwór (12x1,5) i zwrotnica uratowana.
Można jeszcze zatrzymać się z rozwiercaniem np. na rozmiarze wiertła np. 6 mm i próbować wykrętakami. Ja nie miałem i nie chciałem inwestować w porządne wykrętaki, bo nie zarobią na siebie.
Śrubę z drugiej strony od razu potraktowałem palnikiem, wyszła palona kilka razy i ten sposób od razu polecam.
Swoja drogą to strasznie gówniany pomysł inż z BMW na takie rozwiązanie. Zdecydowanie fabrycznie śruba przelotowa ułatwiła by temat.

Awatar użytkownika
maniek21112
Bywalec forum
Posty: 2347
Rejestracja: 06/09/2017, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps/433nm 328ia sedan M52TU28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica/Wrocław
Kontakt:

Post autor: maniek21112 » 13/05/2018, 6:33

Brawo za wytrwałość :beer:
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT pomoc w oględzinach Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
Mój czarnuch 328ia


pawlo2404
Przyjaciel forum
Posty: 1426
Rejestracja: 18/01/2013, 8:12
BMW: Bmw e46 330i
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Kobylka
VIN: Km66970
Kontakt:

Post autor: pawlo2404 » 13/05/2018, 17:54

Sprawa jest prosta i skuteczna,pod warunkiem że masz palnik i spawarkę.Przecinasz śrubę po studiu,gwint jest tylko z jednej strony.Przyspawujesz druga śrubę do ukreconej ,grzejesz palnikiem i po robocie wszystko działa jak w oryginale.


ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość