FK AK STREET - zaw.gwintowane

W tym temacie wstawiamy WŁASNE OPINIE o danym zawieszeniu np TA,MTS,KW,AP,K-SPORT...
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
xlc
Bywalec forum
Posty: 1173
Rejestracja: 03/05/2010, 15:50
BMW: e46 320d(M47)
Rok produkcji: 1999
Państwo: Holandia/Polska
Województwo: ---
Miasto: Maassluis/Radzionków
Gadu-Gadu: 9444464
Kontakt:

FK AK STREET - zaw.gwintowane

Post autor: xlc » 09/03/2013, 13:31

Troszke oficjalnych informacji :
FK AK Street to "wyższa generacja" FK AK o podwyższonej jakości i przeznaczeniu na ulicę do agresywniejszej jazdy na co dzień. Zawieszenie jest wykonane ze stali chromowo-krzemowej dodatkowo ocynkowane w celu lepszej ochrony przed korozją. Dość łagodne zestrojenie i obniżenia zazwyczaj w okolicach 30-100mm za niewygórowaną cenę czynią z AK Street konkurencyjny dla pozostałych firm produkt. Szkoda jedynie, że zarówno FK AK Street jak i FK AK nie mają w komplecie osłon na tłoczyska, które czasem trudno dokupić i dopasować, a bez nich łatwo o utratę gwarancji...
Jak to wygląda w praktyce ? Szczerze przyznam że przed zakupem tyle się naczytałem o gwintach że miałem duże wątpliwości czy to faktycznie jest dobre rozwiązanie dla mnie ale...gwint faktycznie raczej nie należy do grupy bardzo sztywnych zawieszeń,do "betonu" napewno jeszcze troche brakuje zresztą kumpel ktory rowniez posiadał u siebie jakiś gwint sam stwiedził że mój lepszy jest do codziennego użytku...zawieszenie dość dobrze wybiera dziury ale niestety jak to jest w przypadku TA występuje efekt ping ponga czyli podskakiwanie auta jak sie wjedzie w jakas sporą nierówność na drodze ale tłumacze to sobie zestrojeniem zawieszenia bo nie jest ani miękkie ani też sztywne.Jak narazie dobrze mi sie na nim jeździ.W przypadku regulacji/gwintu jak narazie nic złego się nie dzieje.
Minusy - Po kilku tyś. km zaczęły się dziać dziwne rzeczy tj. hałas ( po wilgotnych dniach ) spowodowany jak sądze przez odboje.Stuki w zawieszeniu slyszalne głównie przy jeździe po kostce brukowej ,jak narazie domyślam sie że przyczyna są poduszki amortyzatorów.
Co do jakości to moje zdanie jest takie jak chcesz coś dobrej jakości to szukaj sprzętu wartego 4000zl a nie za 1000zl :) Jak na tą cenę to i tak jest całkiem niezły zestaw zreszta 2 osoby kupiły FK do swoich aut po przejechaniu sie moim autem :)
Ja narazie nie narzekam ... zobaczymy jak to będzie za kolejne kilka tyś.km :wink:
EDIT (15 sty 2014) :Z racji tego iz w zestawie do gwintu nie ma tylnych odboi oraz oslon czesto ludzie w tym tez moj mechanik załozyl mi seryjne odboje.Jezdzilem tak nie zastanawiajac sie jaki to ma wplyw na prace zawieszenia.Po jakims czasie zauwazylem jednak ze auto tak naprawde opieralo sie na tych odbojach i amortyzator tak naprawde w ogole nie pracował.Postanowilem wiec skrocic nieco odboje.Po tym zabiegu tatalna odmiana,tez zdecydowanie wiekszy komfort,tyl pracuje tak jak nalezy i w duzym stopniu wyeliminowany efekt ping ponga. :D
Jak coś jeszcze przyjdzie mi do głowy napewno dopisze wewntualnie jak przychodzą wam jakieśpytanie można pisać w tym temacie.Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 15/01/2014, 6:24 przez xlc, łącznie zmieniany 2 razy.
Chcesz zobaczyć moją e46 kliknij fotkę ;)
Obrazek


Awatar użytkownika
enri4
Bywalec forum
Posty: 112
Rejestracja: 30/01/2012, 16:31
BMW: E46 330CI cabrio
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: o/Wieluń
Kontakt:

Post autor: enri4 » 09/03/2013, 15:35

Dorzucę od siebie kilka słów.
Ostatnio miałem przyjemność pojeździć trochę czasu 330ci na gwincie FK.
Nie był to dokładnie ten co xlc opisuje ale prawie taki sam - FK HighTec. Bardzo sympatyczny zawias, przede wszystkim nie był strasznie twardy tzw. beton a bardzo dobrze wybierał nierówności i co najważniejsze samochód był przyklejony do drogi.
Byłem bardzo pozytywnie zaskoczony tym zestawem a kilka różnych ujeżdżałem.
Jeśli ktoś się zastanawia nad wyborem to śmiało może zainwestować w takie rozwiązanie. :good:
INPA NCS-EXPERT DIS
USUWANIE ZGNIECEŃ BEZ LAKIEROWANIA - PDR
DETAILING=POLEROWANIE=KOREKTA LAKIERU
Obrazek
Aktualnie :
BMW E46 330i CABRIO
BMW E39 540i M-PAKIET INDIVIDUAL
BMW 740i INDIVIDUAL

Awatar użytkownika
Persil
Bywalec forum
Posty: 1027
Rejestracja: 15/12/2010, 16:25
BMW: Volvo S60 2.5T AWD
Rok produkcji: 2007
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Zabrze
Gadu-Gadu: 2698395
Lokalizacja: Dzielnica mordów i gwałtów ...
Kontakt:

Post autor: Persil » 10/03/2013, 12:00

Jestem jedna z osób po przejechaniu się z xlc która kupiła wyżej podany gwint . Twardość jest w sam raz na miasto , jest kompromis między twardością a komfortem .
Też z czystym sumieniem mogę polecić , bo cena nie wielka za dobrą jakość.
Z minusów mogę podać tylko to że przy niskich temp np -5 mam stuki w zawiechu, możliwe ze amortyzatory w jakiś sposób tracą swoje właściwości , no i taka pierdoła ze kiepska regulacja tylnej osi ( słaby dostęp)
Po za tym , nie powiem złego słowa na ten sprzęt .
Było E46 320d M47 Cobra 11 :cry:
Jest Volvo S60 2.5T AWD 260km 419nm :twisted:

Awatar użytkownika
misieekk44
Bywalec forum
Posty: 186
Rejestracja: 27/03/2010, 21:44
BMW: E46 320D 136KM
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Konin
Gadu-Gadu: 8870402
Kontakt:

Post autor: misieekk44 » 30/03/2013, 12:09

,,Szkoda jedynie, że zarówno FK AK Street jak i FK AK nie mają w komplecie osłon na tłoczyska, które czasem trudno dokupić i dopasować, a bez nich łatwo o utratę gwarancji''
zastanawiam się właśnie nad gwintem FK AK Street tylko nie ma właśnie w zestawie osłon na tłoczyska i odboi od czego będą pasowały żeby później nie było kłopotów z dopasowaniem?

Awatar użytkownika
xlc
Bywalec forum
Posty: 1173
Rejestracja: 03/05/2010, 15:50
BMW: e46 320d(M47)
Rok produkcji: 1999
Państwo: Holandia/Polska
Województwo: ---
Miasto: Maassluis/Radzionków
Gadu-Gadu: 9444464
Kontakt:

Post autor: xlc » 30/03/2013, 12:52

misieekk44 pisze:,,Szkoda jedynie, że zarówno FK AK Street jak i FK AK nie mają w komplecie osłon na tłoczyska, które czasem trudno dokupić i dopasować, a bez nich łatwo o utratę gwarancji''
zastanawiam się właśnie nad gwintem FK AK Street tylko nie ma właśnie w zestawie osłon na tłoczyska i odboi od czego będą pasowały żeby później nie było kłopotów z dopasowaniem?
Najlepiej bedzie poprosic sprzedawce zawieszenia zeby ci dolozyl do kompletu odpowiednie odboje i oslony.Powinien miec takie w swojej ofercie.
Z dopasowywaniem na wlasna reke bedzie ciezko.Na tylny amor powinny pasowac ori odboje i oslony z przodem jest problem gdyz odboje na amorach sa ale oslony ciezko dobrac.Objezdzilem kilak sklepow i nic nie udalo mi sie dopasowac.W moich planach mam zamiar zamowic oslony w sklepie internetowym gdzie kupilem zawias (wczesniej oslony byly chwilowo niedostepne w sprzedazy).
Chcesz zobaczyć moją e46 kliknij fotkę ;)
Obrazek


ODPOWIEDZ

Wróć do „Opinie o zawieszeniach”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości