zapowietrzony uklad paliwowy
-
- Bywalec forum
- Posty: 18
- Rejestracja: 7 lis 11, 13:16
- BMW: 320D m47
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Ruda Śląska
witam wszystkich kolegow forumowiczów! ostatnio wzialem sie za wyciaganie wtrysków i czyszczenie ogolne z wymiana podkladek pod wtryskami i uszczelkami przewodow przelewowych. wszystko wyczyszczone poskladane i problem auto nie pali trzy razy juz ladowalem akumulator i nic od krecenia padal. nie wiem czy to moja wina bo moglem zle odpowietrzyc uklad paliwowy. zastosowalem metode odkrecenia wezy wysokiego cisnienia przy wtryskach i brat krecil na stacyjce do momentu az paliwo nie lecialo plynnym strumieniem i dokrecalem kazdy po tym zabiegu. co moglo pojsc nie tak jak rozwiazac problem i go odpalic? licze na jakies fachowe porady z wlasnym doswiadczeniem. bede jeszcze probowal ale nie wiem czy podolam. dodam tylko ze auto nie mialo wczesniej zadnych problemow z odpaleniem. pompa tez sprawna bo cisnienie podaje na przewody. swiece nowe. uszczelki w kolektorze wymienione filtr paliwa filtr powietrza oraz cala nowa odma z filtrem to taki ogolny zarys moich dzialan teraz ktore naraz wykonalem. czekam na sugestie i pomoc
- MARC
- Administrator
- Posty: 5472
- Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
- BMW: Search
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: KRAKOW
- Lokalizacja: KRAKÓW
Chcesz mi powiedzieć że silnik spala paliwo w komorze spalania "beziskrowo" ?? Możesz mi to wytłumaczyć ?tomiwoli pisze:to disel wiec iskry raczej nie dadza sa nowe jak juz pisalem
W takim razie za pomocą czego dokonuje się "praca" spalanie?? Zapłon??
- Maniek
- Bywalec forum
- Posty: 2406
- Rejestracja: 17 sie 10, 12:22
- BMW: M57N
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: lubuskie
- Miasto:
- VIN: PK14005
- Lokalizacja: celu do zlikwidowania
MARCMARC pisze:Chcesz mi powiedzieć że silnik spala paliwo w komorze spalania "beziskrowo" ?? Możesz mi to wytłumaczyć ?tomiwoli pisze:to disel wiec iskry raczej nie dadza sa nowe jak juz pisalem
W takim razie za pomocą czego dokonuje się "praca" spalanie?? Zapłon??
A widziałeś kiedyś żeby mieszanka paliwowo-powietrzna w dieslu odpalała się dzięki iskrzeniu świec?
Jak sama nazwa wskazuje - Silnik wysokoprężny o zapłonie samoczynnym. Świece żarowe mają tylko i wyłącznie ułatwić rozruch zimnego silnika. Jak powszechnie wiadomo diesel lubi wysokie temperatury.
Zapłon mieszanki następuje gdy mieszanka pod wpływem wysokiej temperatury i ciśnienia wybucha dzięki czemu powoduje wsteczny ruch tłoka, dzięki kołu zamachowemu siła pędu jest na tyle duża by tłok wykonał kolejny suw i ponownie sprężył mieszankę...
tomiwoli - Możliwe, że VP44 nie daje odpowiedniego ciśnienia. Sprawdź błędy na kompie.
Ogień na tłoki !
OCEŃ MOJE BMW
Pojemność dwa litry,
Od ziemi trzy zero na luzie w górę,
Od olejowej miski.
How hard can it be ?
OCEŃ MOJE BMW
Pojemność dwa litry,
Od ziemi trzy zero na luzie w górę,
Od olejowej miski.
How hard can it be ?
- MARC
- Administrator
- Posty: 5472
- Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
- BMW: Search
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: KRAKOW
- Lokalizacja: KRAKÓW
Wiem że teoretycznie bez świec zapali.
Lecz tu widać ewidentnie że coś źle złożył podczas naprawy, ponieważ skoro wcześniej było ok, a po "czyszczeniu" już nie halo, no to sorry ale...
Źle się wyraziłem wcześniej pisząc o iskrze... Przyznaję się
Tak czy inaczej chodziło o właśnie o świece.
Prawdę mówiąc to ja kręcę tylko i wyłącznie przy
Lecz tu widać ewidentnie że coś źle złożył podczas naprawy, ponieważ skoro wcześniej było ok, a po "czyszczeniu" już nie halo, no to sorry ale...
Źle się wyraziłem wcześniej pisząc o iskrze... Przyznaję się
Tak czy inaczej chodziło o właśnie o świece.
Prawdę mówiąc to ja kręcę tylko i wyłącznie przy
- xlc
- Bywalec forum
- Posty: 1168
- Rejestracja: 3 maja 10, 15:50
- BMW: e46 320d(M47)
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Holandia/Polska
- Województwo: ---
- Miasto: Maassluis/Radzionków
Mozliwe ze w dalszym ciagu masz powietrze w ukladzie...jak przekrecisz kluczyk na zaplon slyszysz bulgotanie w okolicy baku ? Maniek pewnie powie ze u niego bulgocze i nie ma problemu z odpalaniem ale wg.mnie to jest oznaka ze jest powietrze w ukladzie .Jesli bulgocze(lub nie) mozesz ewentualnie sprobowac zrobic tak jak ja ostatnio czyli przekrecenie kluczyka na zaplon (kilka razy po ok 30sek. az przestanie bulgotac) i pozniej sprobuj odpalic.Tak jak maniek radzil dobrze tez bedzie sprawdzic bledy na kompie.
-
- Bywalec forum
- Posty: 18
- Rejestracja: 7 lis 11, 13:16
- BMW: 320D m47
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Ruda Śląska
tez myslalem wlasnie nad bledami tylko wczesniej juz prawie lapal jak krecilem a pozniej znowu nic. mam jeszcze pecherzyki n przewodzie z 2 i 3 wtrysku tylko nie chce wszystkiego pozalewac bo dopiero co wszystko pieknie wyczyscilem. czy mozliwe jest ze wywalilo na tyle powazne bledy tylko po wyciagnieciu i wyczyszczeniu wtryskow? dodam tylko ze wszystkie wtryski ponumerowalem wiec kazdy jest na swoim miejscu? lubcos nie tak z pierwszym sterujacym jest i to powod. jak radzicie odpowietrzac uklad. krecic samym rozrusznikiem czy na zaplonie i odpowietrzac. bo byc moze wystapil blad jak krece na zaplonie i popuszczam na przewodach bo jednak komp wychwyci spaddek i zmiany cisnienia?! nie chce auta holowac na warsztat to ostatecznosc. jakies sugestie panowie. z gory dzieki
- xlc
- Bywalec forum
- Posty: 1168
- Rejestracja: 3 maja 10, 15:50
- BMW: e46 320d(M47)
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Holandia/Polska
- Województwo: ---
- Miasto: Maassluis/Radzionków
Wg.mnie wazniejsze jest zebys odpalil auto niz to zeby silnik lanie i czysto wygladalmam jeszcze pecherzyki n przewodzie z 2 i 3 wtrysku tylko nie chce wszystkiego pozalewac bo dopiero co wszystko pieknie wyczyscilem
Na poczatek zrob tak jak pisalem czyli przekrec kluczyk na zaplon i pozwol zeby pompka w baku podawala paliwo do filtra mozliwe ze tam tez masz dalej powietrze (czynnosc ta powtorz kilka razy...pozniej popusc znowu nakretki z wtryskow i pokrec rozrusznikiem mysle ze jesli auto nie pali z winy powietrza w ukladzie to po tym powinno odpalic.powodzenia
-
- Bywalec forum
- Posty: 18
- Rejestracja: 7 lis 11, 13:16
- BMW: 320D m47
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Ruda Śląska
auto odpalilo panowie po mojej desperacji i uparciu wkoncu sie udalo dzieki za wszelka pomoc udalo sie auto odpalilo niestety stalo dlugi czas i cos nie gra bo przy wiekszych obrotach slychac buczenie z lekkim dzwiekiem metalicznym dobiegajacym z silnika. nie wiem czy cos z panewkami sie nie stalo bo zauwazylem brak plynu i zapowietrzone weze w ukladzie chlodzenia niestety za pozno bo jak juz zadymil mi podgrzewacz przeplywowy bylo juz pozno i nie pomyslalem o sprawdzeniu ukladu chlodzenia po tak dlugiej 5 miesiecznej przerwie auta. nie wiem co to moze byc?
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 0 Odpowiedzi
- 1202 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Krzych93
-
- 4 Odpowiedzi
- 1097 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Kali1991
-
- 2 Odpowiedzi
- 1535 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: dawidziior
-
- 4 Odpowiedzi
- 1647 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: scghost
-
- 4 Odpowiedzi
- 1799 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: DawCza
-
- 0 Odpowiedzi
- 1083 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Neas
-
- 23 Odpowiedzi
- 8305 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: MARC
-
- 3 Odpowiedzi
- 3328 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Kristof89pl