Aytograf pisze:chyba jest
Jednak pozostane przy tym co napisalem wczesniej,jak grzebalem przy silniku zadnych kabli,przewodow i czujnika tym bardziej nie widzialem.
Silnik M47 (zasilany VP44)
ja tam czujnika nie widze
Silnik M47N
nr19 Czujnik impulsow walka rozrzadu
Lista ewentualnych winowajcow zwiazanych z gasnieciem/problemem odpalenia auta:
1.Zlej jakosci paliwo (lub letnie zamiast zimowego)
2.Filtr paliwa (juz wymieniles wiec juz mozna to wykluczyc)
3.Pompa paliwowa w baku (teoretycznie z powodu pompki w baku auto nie powinno zgasnac bpodczas jazdy bo pompa VP44 powinna sama dac sobie rade z ciagnieciem paliwa ale jak zycie pokazuje teoria to jedno a rzeczywistosc to cos innego)
4.Czujnik polozenia walu korbowego
5.Zapowietrzony uklad paliwowy (z tym ze to mogloby miec wplyw na problemy z odpaleniem, niestety tobie auto zgaslo podczas jazdy wiec to raczej odpada)
6.Przeplywka (ostatnio wymienialem bo mialem uszkodzona i auto gaslo chwile po odpaleniu)
7.Pompa wtryskowa (VP44)
Wooly0 jak chcesz to naprawiaj albo wymieniaj kolejno czesci ktore wymienilem lub tak jak zaproponowali
romanikxxl i
sirek podlacz kompa i dzieki temu bedziesz mogl cos wykluczyc lub bedziesz od razu wiedzial co jest nie tak.pozdrawiam