Łożysko oporowe?

szczur13013
Bywalec forum
Posty: 10
Rejestracja: 3 maja 16, 15:34
BMW: e46
Rok produkcji: 1
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto:

#11

Post autor: szczur13013 »

Rafał czyli mówisz ze od podpory możliwe jest stukanie tak ? nawet jeśli słychać stuka przy skrzyni to może być tak że podpora nie trzyma za dobrze i dlatego tak jest ? bo niby wal w środku jest pusty wiec dźwięk może przenosić. .
Awatar użytkownika
rafał18
Partner forum
Posty: 1731
Rejestracja: 5 kwie 14, 17:58
BMW: e46 touring 2.0d
Rok produkcji: 99
Państwo: Islandia
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: kef

#12

Post autor: rafał18 »

Trzeba by bylo posłuchać.
Przy rozwalonym lozysku powinieneś słyszeć dzwieki w skrzyni jak podniesiesz auto

Śrubokręt przyłóż jedna strona do skrzyni a druga do ucha ;)
szczur13013
Bywalec forum
Posty: 10
Rejestracja: 3 maja 16, 15:34
BMW: e46
Rok produkcji: 1
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto:

#13

Post autor: szczur13013 »

a mam jeszcze pytanie, czy jezeli zerwana bylaby tuleja nad dyfrem, to czy bylyby takie same efekty? albo np peknieta sprezyna tylna
wandii
Bywalec forum
Posty: 917
Rejestracja: 23 lip 11, 15:29
BMW: e60 e92
Rok produkcji: 2009
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Ciechanow

#14

Post autor: wandii »

Wtedy byłby jeden stuk przy wrzucaniu biegu, ruszaniu, wciśnięciu lub odpuszczeniu gazu.
szczur13013
Bywalec forum
Posty: 10
Rejestracja: 3 maja 16, 15:34
BMW: e46
Rok produkcji: 1
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto:

#15

Post autor: szczur13013 »

Witam ponownie. Pogrzebalem trochę przy aucie i wyszło ze tuleja plywajaca to wymiany(średni stan) Tuleja piasty porwana guma ledwo jej tam coś jest.. oraz właśnie myślę o tulei dyfra nr 9. Wstawie zdjęcie i powiedzcie czy ona jest zjechana. .bo wygląda ze trochę popekana ale czy to może mieć duże skutki ?(głównie chodzi o te moje pukanie podczas ruszania) Oraz jeszcze jeden element nawet nie wiem co to jest, jest przy dyfrze wygląda jakby dociazenie (ciezarek) i on cały lata na boki i stuka, ale czy on ma w ogóle udział w czasie jazdy ? (Wstawię zdj jak to wyglada)
https://drive.google.com/file/d/0B9Af_OEcce5gcEV4OUFPTW9ZU2M/view?usp=docslist_api
https://drive.google.com/file/d/0B9Af_OEcce5gTzItS2dZWEUwWTQ/view?usp=docslist_api

https://drive.google.com/file/d/0B9Af_OEcce5gQVlHUWw1NVZab1U/view?usp=docslist_api
Awatar użytkownika
Dobrodziej_1983
Moderator
Posty: 5048
Rejestracja: 24 mar 14, 16:36
BMW: E39 525i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdansk
VIN: PK82840
Płeć:

#16

Post autor: Dobrodziej_1983 »

Drgania i stuki to też może być dwumasa, przedział 1500obr/min by pasował.
Było: 318d+ m47n supertouring.
Jest: Mercedes ML 500
szczur13013
Bywalec forum
Posty: 10
Rejestracja: 3 maja 16, 15:34
BMW: e46
Rok produkcji: 1
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto:

#17

Post autor: szczur13013 »

a te tulejki? Jest szansa ze one wala?
wandii
Bywalec forum
Posty: 917
Rejestracja: 23 lip 11, 15:29
BMW: e60 e92
Rok produkcji: 2009
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Ciechanow

#18

Post autor: wandii »

Tuleja nr 9 jest odpowiedzialna własnie za stukanie podczas ruszania
szczur13013
Bywalec forum
Posty: 10
Rejestracja: 3 maja 16, 15:34
BMW: e46
Rok produkcji: 1
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto:

#19

Post autor: szczur13013 »

A tak jak na zdjęciu jak juz przepruchniala to może być zniszczona no nie? Bo strasznie mało widać bo ma ta oslonke. ..
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Diesel”