Pytanie o dół w 320d 150km

Awatar użytkownika
Dobrodziej_1983
Moderator
Posty: 5048
Rejestracja: 24 mar 14, 16:36
BMW: E39 525i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdansk
VIN: PK82840
Płeć:

#11

Post autor: Dobrodziej_1983 »

Spokojnie, też troszkę źle mnie zrozumiałeś.. Jak przeczytałem o bucie w podłogę przy 1200obr/min i to na 3 i 4 biegu to po prostu zareagowałem :wink: Nikt z Nas nie chcę dla Ciebie źle, ale jak czytamy o takim butowaniu to sam rozumiesz.. Ja zanim silnik nie nabierze temperatury to nie przekraczam 2.500obr/min a podnoszę obroty powolutku. Dół w TD jest słaby z wielu powodów. Jak chcesz go poprawić to zrób całkowity przelot od turbo aż do wylotu spalin i powinno być lepiej. Nikt się Ciebie nie uczepia, może źle wyjaśniłeś sytuacje. Zabrzmiało to jak zabrzmiało i stąd Nasza reakcja. Pozdrawiam.
Było: 318d+ m47n supertouring.
Jest: Mercedes ML 500
Awatar użytkownika
rafał18
Partner forum
Posty: 1731
Rejestracja: 5 kwie 14, 17:58
BMW: e46 touring 2.0d
Rok produkcji: 99
Państwo: Islandia
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: kef

#12

Post autor: rafał18 »

Awatar użytkownika
Dobrodziej_1983
Moderator
Posty: 5048
Rejestracja: 24 mar 14, 16:36
BMW: E39 525i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdansk
VIN: PK82840
Płeć:

#13

Post autor: Dobrodziej_1983 »

Muszę takiego mieć :Bravo:
Było: 318d+ m47n supertouring.
Jest: Mercedes ML 500
Awatar użytkownika
Mariusz_E46
Bywalec forum
Posty: 515
Rejestracja: 2 wrz 14, 8:27
BMW: E60 530D
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: lubuskie
Miasto:

#14

Post autor: Mariusz_E46 »

robercuss pisze: Hmmm to ciekawe co piszesz o zabijanii dwumasy skoro ten sam dwumas siedzi w 3.0d 184km i tam od dolu znosi wiecej niz u mnie po modzie.
Dwumas w 3,0 wytrzyma znacznie więcej bo masz mniejsze drgania, które najczęściej zabijają dwumasa.
robercuss pisze: zastanawiam sie jeszcze nad egrem czy nie jest zawalony.
Jaki tuner ci zrobił program bez sprawdzenia takich rzeczy jak EGR, czy katy. Jak chciałem robić u siebie to była podstawa żeby coś zaczął grzebać.
robercuss pisze: choc nie wytlumaczy to dlaczego mam wrazenie, ze po przejechaniu kilku km auto jedzie lepiej od dolu .
Jak sie zmienia po przejechaniu kilometrów, to stawiam na zawalony tłumik albo kata. Powoli się odtyka wraz z jazdą.
Tak czy inaczej zasada jest prosta silnika i reszta doprowadzona do działania w 100% a dopiero potem program.
robercuss
Bywalec forum
Posty: 35
Rejestracja: 18 maja 15, 19:06
BMW: e46 320d
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto:

#15

Post autor: robercuss »

Auto na hamowni wyplulo jak widac bardzo ladny wynik w serii a wiec nie bylo powodu do niepokoju, ja zasialem panike bo nie jestem przyzwyczajony do takiego "mula" od dolu... nie butuje auta i tez czekam az sie rozgrzeje - zawsze:) rozumiem kolego z tym dwumasem, nie pomyslalem o drganiach:) chip robilem w goodhope jak widac na wykresie i diagnostyka rowniez byla. Nic nie mam do zarzucenia:) nie znalazlem o tym Panu zlej opinii dlatego sie na niego zdecydowalem. Nawet inny tunerzy mi Go polecali:) a co do egr to to jakies moje "widzimisie" a to, ze zmienia sie po kilku km to chyba tylko takie zludzenie... zobaczymy, postaram sie z kims pojezdzic zeby odpowiedzial co sam czuje wtedy bede pewien:) na chwile obecna wybaczcie panike z mojej strony... pp prostu staram sie dbac o auto i szukam pomocy jak tylko wydaje sie byc cos nietak - chyba lekko przewrazliwiony jestem;P jeszcze raz Was przepraszam:)
jaszczomppoziomka
Bywalec forum
Posty: 546
Rejestracja: 17 lip 14, 16:43
BMW: 318i Touring @ N42B20 & Stag QBOX+
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: WroclawIOpole

#16

Post autor: jaszczomppoziomka »

zimny diesel ma mniej momentu niż w temperaturze roboczej
Awatar użytkownika
saku82pl
Bywalec forum
Posty: 872
Rejestracja: 19 lip 13, 22:20
BMW: 320D+
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdańsk

#17

Post autor: saku82pl »

A jak sprawdzić katy?? :D Wyciąć i wspawać z powrotem??!! :D Ok. Nie znam się.

Mi po wywaleniu tylnego kata i zamontowaniu tłumika przelotowego dół się lekko poprawił.

Wykres w serii bardzo fajny :)
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Diesel”