Gaśnie podczas przyśpieszania bmw 330d m57 2000rok

lwsb33
Bywalec forum
Posty: 65
Rejestracja: 21 mar 13, 15:40
BMW: e90 330d
Rok produkcji: 2007
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Konin

#1

Post autor: lwsb33 »

Witam, od jakiegoś czasu sporadycznie podczas ostrego przyśpieszania gaśnie mi silnik(zdarzało się też przejście na tryb awaryjny) i ponownym odpaleniu wraca do normy.
Na poniższym zdjęciu odczytałem błąd 4496.
Obrazek
Auto jest po chipie ok 220km(seryjnie miało 184km).
Sprawdziłem do tej pory już:
-pompa progowa na wolnych obrotach ma 3,93 bara. podczas przyśpieszania potrafi zejść do nawet3,1bara.
-test przelewowy wtryski wypływały niemal idealnie równo
-w inpie na wolnych obrotach wtryski pracowały równo (tolerancja max +- 0,8mm^3)
-filtr paliwa wymieniono, na MANN
-silnik odpala za każdym razem
-pół roku temu wymienione uszczelki w pompie wysokiego ciśnienia bo ciekło i gdzieś od około tamtej pory może trochę później mam ten problem z gaśnięciem :(

Co koledzy doradzacie, jaka może być przyczyna? pozdrawiam miłośników e46
chudy11511
Bywalec forum
Posty: 59
Rejestracja: 4 paź 10, 18:41
BMW: e46
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: czestochowa

#2

Post autor: chudy11511 »

witaj kolego 100% zawór na pompie cr zawór wysokiego ciśnienia

próba naprawy wymontować czujnik zawór i kapać go w myjce ultradźwiękowej plus wymiana filtra paliwa

0281002480

aha a ten błąd to za małe ciśnienie na listwie wtryskowej
lwsb33
Bywalec forum
Posty: 65
Rejestracja: 21 mar 13, 15:40
BMW: e90 330d
Rok produkcji: 2007
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Konin

#3

Post autor: lwsb33 »

dzięki kolego,ostatnio miałem zaśniedziałe styki czujnika ciśnienia na listwie wtryskowej i wczoraj został przeczyszczony. Jak się nie sprawdzi to wtedy się wezmę za zawór :) Pozdrawiam.
lwsb33
Bywalec forum
Posty: 65
Rejestracja: 21 mar 13, 15:40
BMW: e90 330d
Rok produkcji: 2007
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Konin

#4

Post autor: lwsb33 »

Problem wrócił i został na dobre rozwiązany, głównym winowajcą był mały O-ring na zaworze pompy wysokiego ciśnienia. Był popękany i prawdopodobnie przepuszczał paliwo nie tyle ile trzeba. Założyłem nowe, podwójnie zmieściłem nawet i spokój:)wymiana O-ringów kosztowała mi 1zł :ROFL: . chudy11511 miałeś racje i dzięki.
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Diesel”