Objawy kończącej się pompy VP44
-
- Bywalec forum
- Posty: 2279
- Rejestracja: 19 lut 13, 10:45
- BMW: 320D M47
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Zabrze
- VIN: KE44253
Witajcie .
Miałem przyjemność wydać 2500tys zł na nową pompę, nie jest to samo uczucie co kupienie dynavinu ale jednak opłacało się .
A dlaczego ? , chciałbym się podzielić swoimi odczuciami po jej wymianie i opisanie co się zmieniło , również zachęcam innych do podzielenia się z nami o swoich problemach z pompa VP44 .
- akustyka silnika na biegu jałowym się poprawiła ' wyciszyła '
- elastyczność podczas przyspieszania 'szybciej wkręca się na obroty '
- rownomierne ruszanie z 1biegu ' łułułu ' znikło
- pełne przyspieszenie przy wlączonej klimatyzacji ' nie muli '
- mocno odczuwalne zmniejszenie spalania
Ważne jest żeby wiedzieć ,że pompa i sterownik muszą mieć te same numery bo inaczej samochód nie będzie pracować jak powinien!
0 470 504 005
0 470 504 020
0 470 504 025
Dla skrzyni manualnej jak i automatycznej są różne numery,także zanim zostawicie samochod u jakiegos Pana Henia to upewnijcie sie ze wie co robi.
Również taka przestroga ,żeby nie zamawiać regenerowanych pomp ani nie odsyłać!! Bo nie uwzględnią wam gwarancji ! Mimo ,że bedzie sie wam należeć.
Wiem co mówię
Miałem przyjemność wydać 2500tys zł na nową pompę, nie jest to samo uczucie co kupienie dynavinu ale jednak opłacało się .
A dlaczego ? , chciałbym się podzielić swoimi odczuciami po jej wymianie i opisanie co się zmieniło , również zachęcam innych do podzielenia się z nami o swoich problemach z pompa VP44 .
- akustyka silnika na biegu jałowym się poprawiła ' wyciszyła '
- elastyczność podczas przyspieszania 'szybciej wkręca się na obroty '
- rownomierne ruszanie z 1biegu ' łułułu ' znikło
- pełne przyspieszenie przy wlączonej klimatyzacji ' nie muli '
- mocno odczuwalne zmniejszenie spalania
Ważne jest żeby wiedzieć ,że pompa i sterownik muszą mieć te same numery bo inaczej samochód nie będzie pracować jak powinien!
0 470 504 005
0 470 504 020
0 470 504 025
Dla skrzyni manualnej jak i automatycznej są różne numery,także zanim zostawicie samochod u jakiegos Pana Henia to upewnijcie sie ze wie co robi.
Również taka przestroga ,żeby nie zamawiać regenerowanych pomp ani nie odsyłać!! Bo nie uwzględnią wam gwarancji ! Mimo ,że bedzie sie wam należeć.
Wiem co mówię
-
- Bywalec forum
- Posty: 546
- Rejestracja: 17 lip 14, 16:43
- BMW: 318i Touring @ N42B20 & Stag QBOX+
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: WroclawIOpole
Sam kupuję pompę vp44?MARC pisze:Dlaczego ten temat jest w dziale zrób to sam ??
- Krzysiek669
- Moderator
- Posty: 3314
- Rejestracja: 9 lip 11, 18:45
- BMW: było E46 320d, E91 318d, jest E46 325i
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Lubin
Przeniosłem do właściwego działu
-
- Bywalec forum
- Posty: 94
- Rejestracja: 12 cze 11, 21:39
- BMW: E46
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Wrocław
Zaciekawiło mnie to 'łułułu', o którym piszecie. Cóż to takiego?
U mnie szarpanie przy ruszaniu ustało po wymianie poduszek pod silnikiem, a kosztowało to tylko 330zł. Stając na światłach patrzyłem na wskaźnik obrotów bo myślałem, że auto zgasło.
Jeszcze miesiąc temu, jadąc na 4 biegu, wskazówka od obrotów nie chciała przekroczyć 4500. Mój kumpel wymieniając uszczelkę pod termostatem wyciągnął chłodnicę. Oczom swym nie mogłem uwierzyć co ujrzałem gdy wyciągnął intercooler. Na chłodnicy jedna, wielka, zaschnięta bruzda błota, liści i nie wiem czego jeszcze. Po wyczyszczeniu tego syfu, auto w górnych partiach obrotów wkręca się jak marzenie a barierę 4500 obrotów na 4 biegu łamie z palcem w.. tłumiku.
U mnie szarpanie przy ruszaniu ustało po wymianie poduszek pod silnikiem, a kosztowało to tylko 330zł. Stając na światłach patrzyłem na wskaźnik obrotów bo myślałem, że auto zgasło.
Jeszcze miesiąc temu, jadąc na 4 biegu, wskazówka od obrotów nie chciała przekroczyć 4500. Mój kumpel wymieniając uszczelkę pod termostatem wyciągnął chłodnicę. Oczom swym nie mogłem uwierzyć co ujrzałem gdy wyciągnął intercooler. Na chłodnicy jedna, wielka, zaschnięta bruzda błota, liści i nie wiem czego jeszcze. Po wyczyszczeniu tego syfu, auto w górnych partiach obrotów wkręca się jak marzenie a barierę 4500 obrotów na 4 biegu łamie z palcem w.. tłumiku.
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 3 Odpowiedzi
- 9259 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Frost
-
- 0 Odpowiedzi
- 3362 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Miłosz
-
- 1 Odpowiedzi
- 940 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 14 Odpowiedzi
- 4141 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: rafał18
-
- 1 Odpowiedzi
- 1449 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Romello81
-
- 0 Odpowiedzi
- 1409 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: domin997
-
- 41 Odpowiedzi
- 11267 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: deka87
-
- 6 Odpowiedzi
- 6864 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: pawlo1123
-
- 1 Odpowiedzi
- 1132 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: WKRENTEK77
-
- 3 Odpowiedzi
- 3803 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: WKRENTEK77