• Sponsor
Solidna specyfikacja w mocnej obudowie. Jiayu Polska . PL

Poważny problem m52b20tu

Poważny problem m52b20tu

Postautor: Arturnmp123 » 12/11/2013, 21:41

Witam mam problem następującu gdy z rana odpale auto i dodam gazu do dechy strzela w kolektor ssacy, ciezko sie wkreca na obroty gdy łąpnie jakies 30 stopni w miare możliwosc jedzie juz nie strzela i wogle, gdy przeżuci na gaz to jak ręką odją, na kompie pokazuje następujące rzeczy, Limit sterowania mieszanką paliwa Bank 1 (poza zakresem) Limit sterowania mieszanką paliwa Bank 2 (poza zakresem), sond na wolnych obrotach pokazuja jakies 30/40mv gdy dodam do około 3 tys obr pokazują jakies 800/500mv, wygląda to tak jakby na wolnych miał ciągle bogato Pytanie dlaczego ?, na wolnych ciepły/zimny jak stoi to czuc ze na któryms kuleje, kolejna ciekawa sprawa przy ruszaniu auto jest bardzo osłabione gdy ruszam przygasa przy zmianie biegów z 1na2 z 2na3 szarpie nie jest elastyczne tak jak powinno byc, wahą daje z tułu mocno, zmieniłem rury dolotowe bo były sparciałe, przepływke podmieniałem na 100% sprawną czujniki położenia wałka ssacego, wylotu, temp wody, temp pow, sprawdzane ze sprawnego auta, sondy wsadziłem 2 nowe dedykowane boscha, zostało mi wymienic jeszcze uszczelki kolektora ssacego ale watpie czy to to..., ciekawi mnie to ze sądy ciagle na bogato pokazują ktoś miał taką przyczyne?czytałem gdzies ze mógł sterownik sie wysrac i rózne inne rzeczy, ale ja potrzebuje konkretnych propozycji z życia wziętych a nie dziś czujnik jutro przepływka a pojutrze wszystkie cewki bo dla mnie to niepojętne zeby tak robic heh, dajcie jakies porady posprawdzamy, z góry dzięki :)



Arturnmp123
 
Posty: 88
Rejestracja: 16/04/2011, 16:40
Udzielone podziękowania: 0
Otrzymane podziękowania: 0
BMW: e46
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: podlaskie
Miasto: Bialystok

Wróć do Benzyna

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: xmmisiek i 1 gość