Najekonomiczniejsza?? Pod jakim względem?Mejdzer1988 pisze:A ja powiem Ci tak również mam ten sam motor co ty i sądzę że to bardzo udana jednostka napędową autko jest niewątpliwie najekonomiczniejszym rozwiązaniem
Ciekna z kazdej uszczelki, spalanie w miescie jak m54, jedynie na trasie litr mniej. Rozrzad sie rozpada, walki sie wycieraja, czujniki sie sypia, vanosy tez, uszczelniacze zaworowe w kazdym jednym po przebiegu +/-130tkm do roboty. Gdzie tu ekonomia?
Nie zastanawialo nikogo dlaczego wiekszosc valvotronow na olx ma przebieg wlasnie ok 130tkm? To jest ta granica kiedy zbliza sie spory wydatek, jesli przebieg jest wiekszy to jest szansa ze juz część rzeczy naprawil poprzedni wlasciciel (i dalej nie wytrzymal psychicznie i finansowo, dlatego sprzedaje )
Jesli chodzi o tuningi to mialem u siebie wyciete katy przez poprzednika i duzy stozek bawelnian, auto jechalo bardzo zwawo, caly czas bylem przekonany ze mam b20 i 143km bo bardzo dobrze sie zbieralo, dopiero przy swapie wyszlo ze mialem b18 wsadzone