Strona 3 z 6

Re: Interfejs diagnostyczny...

: 14 maja 11, 11:22
autor: mati86
nie było tych plików ale teraz wcale nie działa inpa

Re: Interfejs diagnostyczny...

: 14 maja 11, 12:38
autor: krzysiek80r
Kolego odinstaluj to co masz, skasuj pliki z C jeśli jakieś zostaną, ściągnij inpe z dobrego źródła i zainstaluj jeszcze raz.
Pliki instalacyjne powinny być w cd lud wirtualnym cd lud dysku c.

powodzenia

Re: Interfejs diagnostyczny...

: 16 maja 11, 18:14
autor: mihuu
Koledzy - właśnie przed chwilką pokasowałem sobie wszystkie błędy. Nie było tego dużo ale zawsze coś tam się znalazło :) Co najdziwniejsze, nie bardzo mogę pojąć co oznaczają te błędy - a jeszcze bardziej pojąć nie mogę co oznaczają wpisane tam (podkreślone) kilometry. Nie uwierzę w to, że ktoś tyle nastukał i później zmniejszył do obecnych 213000... Będę wdzięczny za wyjaśnienie :) Wątpię też, aby silnik, turbina i pozostały osprzęt tak wyglądał i chodził po przejechaniu ponad 650 tyś km :shock:

Obrazek

Re: Interfejs diagnostyczny...

: 16 maja 11, 18:30
autor: romanikxxl
Błędy dotyczą czujnika skrętu tego na kierownicy :) U mnie kilometry pokazane w błędach zawsze pokrywają się z licznikiem ,poprostu przy takim przebiegu zapisał się błąd :( i podejrzewam jednak ,że cofnięto przebieg zapominając o wykasowaniu błędów gdzie przebieg sie zapisuje,oczywiście mogę się mylić i oby.Niemniej jednak wziąłbym auto na innego kompa :D odnośnie stanu podzespołów -wszystko można wymienić,silnik masz nieśmiertelny :D

Re: Interfejs diagnostyczny...

: 16 maja 11, 19:36
autor: mihuu
No właśnie, to jest dziwne - taki przebieg, to jednak sporo godzin za kółkiem - a tu (odpukać) wszystko chodzi jak nowe i tak samo wygląda (poza drobiazgami typu "szur szur" opisywanymi w innych moich postach :)) Żadnych powycieranych foteli, kierownicy, żadnych spękań, zabrudzeń - czy czegokolwiek innego. Stan techniczny zawieszenia, elementów silnika również bardzo dobry i co najważniejsze ma ciąg... 8) Co dziwne nawet w ogóle nie kopci - jak to mają diesle :) Przynajmniej przy odpalaniu, bo w trakcie jazdy ciężko to zobaczyć. Także już sam nie wiem... :oops: Widzę dwa wyjścia, albo ktoś bardzo dbał o auto i wszystko wymieniał na czas na oryginalne części, że dobił do takiego przebiegu z obecnym stanem auta, albo coś źle pokazuje komputer :)

Re: Interfejs diagnostyczny...

: 16 maja 11, 20:00
autor: romanikxxl
Dlatego polecam jeszcze diagnozę innym lepszym (może )kompem :good:

Re: Interfejs diagnostyczny...

: 17 maja 11, 9:05
autor: krzysiek80r
Jak podpiołem znajomego e60 interfejsem ads, też podobna historia w błędach wyszła, ale cofnięty tylko o około 100tyś.
Później jak zaczęliśmy dociekać, okazało się że w jednym niemieckim papierze był zapisany przebieg większy niż obecnie na liczniku.

U mnie błędy pokrywał i pokrywają się z przebiegiem.

Re: Interfejs diagnostyczny...

: 24 maja 11, 20:20
autor: mihuu
OK, tydzień po wykasowaniu błędów po wykonaniu quick testu powróciły następujące errory:

===========================================================================
error memory test V1.41 BMW TI-433 Teepe
===========================================================================

E R R O R M E M O R Y R E P O R T
-------------------------------------
Date: 05/24/11 20:04:18
ECU: KOMBI46
JobStatus: OKAY
Variant: KOMBI46
-------------------------------------------------------------
RESULT: 1 errors in error memory
!-------------------------------------------------------------
190 light module-EEPROM error
Error frequency : 40
Invalid working area
Error present
=============================================================
E R R O R M E M O R Y R E P O R T
-------------------------------------
Date: 05/24/11 20:04:23
ECU: IHKA46_2
JobStatus: OKAY
Variant: IHKA46_2
-------------------------------------------------------------
RESULT: 4 errors in error memory !
-------------------------------------------------------------
0 Ventilation flap motor
Error frequency : 51
Open circuit
Error present
-------------------------------------------------------------
2 Footwell flap motor
Error frequency : 51
Open circuit
Error present
-------------------------------------------------------------
28 AUC sensor
Error frequency : 39
Open circuit
-------------------------------------------------------------
33 Solar sensor or Latent heat storage system Temperature sensor
Error frequency : 10
Short circuit to batt+
Error present
=============================================================


Od czego powinienem zacząć rozwiązywanie tych problemów i gdzie szukać ewentualnych czujników? :oops:

Re: Interfejs diagnostyczny...

: 24 maja 11, 20:37
autor: romanikxxl
Pierwszy błąd modułu świateł a następne cztery w układzie klimatyzacji(wentylacji) ,czujnik nasłonecznienia kabiny,czujnik smrodu i klapy sterowaniem nadmuchu :)

Re: Interfejs diagnostyczny...

: 25 cze 11, 17:26
autor: mihuu
Witam po dłuższej przerwie... Jak na razie niewiele dalej się posunąłem w sprawie ustalenia faktycznego przebiegu auta... Żadne nowe błędy poza tymi drobiazgami o których była już mowa (moduł świateł i klapy klimy...) też się nie pojawiają. Czy mógłbym prosić abyście zerknęli na zrzuty z INPY z czujników analogowych silnika... i o opinię czy wszystko jest w normie?

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Pozdrawiam :)

©2024 phpBB SEO by Inveo