Interfejs diagnostyczny...

Problemy i ich rozwiązania związane z elektroniką i alarmami w Naszych trójkach
mati86
Użytkownik
Posty: 57
Rejestracja: 05/10/2009, 17:09
BMW: e46 320d
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: Osjaków
Gadu-Gadu: 2204389
Kontaktowanie:

Re: Interfejs diagnostyczny...

Postautor: mati86 » 14/05/2011, 11:22

nie było tych plików ale teraz wcale nie działa inpa


krzysiek80r
Użytkownik
Posty: 169
Rejestracja: 06/12/2010, 13:13
BMW: e46 320d
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Pruszków
Kontaktowanie:

Re: Interfejs diagnostyczny...

Postautor: krzysiek80r » 14/05/2011, 12:38

Kolego odinstaluj to co masz, skasuj pliki z C jeśli jakieś zostaną, ściągnij inpe z dobrego źródła i zainstaluj jeszcze raz.
Pliki instalacyjne powinny być w cd lud wirtualnym cd lud dysku c.

powodzenia

Awatar użytkownika
mihuu
Użytkownik
Posty: 61
Rejestracja: 16/04/2011, 8:23
BMW: e46 330d (184KM) black pearl
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Toruń
Kontaktowanie:

Re: Interfejs diagnostyczny...

Postautor: mihuu » 16/05/2011, 18:14

Koledzy - właśnie przed chwilką pokasowałem sobie wszystkie błędy. Nie było tego dużo ale zawsze coś tam się znalazło :) Co najdziwniejsze, nie bardzo mogę pojąć co oznaczają te błędy - a jeszcze bardziej pojąć nie mogę co oznaczają wpisane tam (podkreślone) kilometry. Nie uwierzę w to, że ktoś tyle nastukał i później zmniejszył do obecnych 213000... Będę wdzięczny za wyjaśnienie :) Wątpię też, aby silnik, turbina i pozostały osprzęt tak wyglądał i chodził po przejechaniu ponad 650 tyś km :shock:

Obrazek

Awatar użytkownika
romanikxxl
Użytkownik
Posty: 3629
Rejestracja: 17/10/2009, 13:10
BMW: E91 325d
Rok produkcji: 2008
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Lubin
VIN: a546854
Lokalizacja: Lubin
Kontaktowanie:

Re: Interfejs diagnostyczny...

Postautor: romanikxxl » 16/05/2011, 18:30

Błędy dotyczą czujnika skrętu tego na kierownicy :) U mnie kilometry pokazane w błędach zawsze pokrywają się z licznikiem ,poprostu przy takim przebiegu zapisał się błąd :( i podejrzewam jednak ,że cofnięto przebieg zapominając o wykasowaniu błędów gdzie przebieg sie zapisuje,oczywiście mogę się mylić i oby.Niemniej jednak wziąłbym auto na innego kompa :D odnośnie stanu podzespołów -wszystko można wymienić,silnik masz nieśmiertelny :D
Romanikxxl

Awatar użytkownika
mihuu
Użytkownik
Posty: 61
Rejestracja: 16/04/2011, 8:23
BMW: e46 330d (184KM) black pearl
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Toruń
Kontaktowanie:

Re: Interfejs diagnostyczny...

Postautor: mihuu » 16/05/2011, 19:36

No właśnie, to jest dziwne - taki przebieg, to jednak sporo godzin za kółkiem - a tu (odpukać) wszystko chodzi jak nowe i tak samo wygląda (poza drobiazgami typu "szur szur" opisywanymi w innych moich postach :)) Żadnych powycieranych foteli, kierownicy, żadnych spękań, zabrudzeń - czy czegokolwiek innego. Stan techniczny zawieszenia, elementów silnika również bardzo dobry i co najważniejsze ma ciąg... 8) Co dziwne nawet w ogóle nie kopci - jak to mają diesle :) Przynajmniej przy odpalaniu, bo w trakcie jazdy ciężko to zobaczyć. Także już sam nie wiem... :oops: Widzę dwa wyjścia, albo ktoś bardzo dbał o auto i wszystko wymieniał na czas na oryginalne części, że dobił do takiego przebiegu z obecnym stanem auta, albo coś źle pokazuje komputer :)


Awatar użytkownika
romanikxxl
Użytkownik
Posty: 3629
Rejestracja: 17/10/2009, 13:10
BMW: E91 325d
Rok produkcji: 2008
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Lubin
VIN: a546854
Lokalizacja: Lubin
Kontaktowanie:

Re: Interfejs diagnostyczny...

Postautor: romanikxxl » 16/05/2011, 20:00

Dlatego polecam jeszcze diagnozę innym lepszym (może )kompem :good:
Romanikxxl

krzysiek80r
Użytkownik
Posty: 169
Rejestracja: 06/12/2010, 13:13
BMW: e46 320d
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Pruszków
Kontaktowanie:

Re: Interfejs diagnostyczny...

Postautor: krzysiek80r » 17/05/2011, 9:05

Jak podpiołem znajomego e60 interfejsem ads, też podobna historia w błędach wyszła, ale cofnięty tylko o około 100tyś.
Później jak zaczęliśmy dociekać, okazało się że w jednym niemieckim papierze był zapisany przebieg większy niż obecnie na liczniku.

U mnie błędy pokrywał i pokrywają się z przebiegiem.

Awatar użytkownika
mihuu
Użytkownik
Posty: 61
Rejestracja: 16/04/2011, 8:23
BMW: e46 330d (184KM) black pearl
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Toruń
Kontaktowanie:

Re: Interfejs diagnostyczny...

Postautor: mihuu » 24/05/2011, 20:20

OK, tydzień po wykasowaniu błędów po wykonaniu quick testu powróciły następujące errory:

===========================================================================
error memory test V1.41 BMW TI-433 Teepe
===========================================================================

E R R O R M E M O R Y R E P O R T
-------------------------------------
Date: 05/24/11 20:04:18
ECU: KOMBI46
JobStatus: OKAY
Variant: KOMBI46
-------------------------------------------------------------
RESULT: 1 errors in error memory
!-------------------------------------------------------------
190 light module-EEPROM error
Error frequency : 40
Invalid working area
Error present
=============================================================
E R R O R M E M O R Y R E P O R T
-------------------------------------
Date: 05/24/11 20:04:23
ECU: IHKA46_2
JobStatus: OKAY
Variant: IHKA46_2
-------------------------------------------------------------
RESULT: 4 errors in error memory !
-------------------------------------------------------------
0 Ventilation flap motor
Error frequency : 51
Open circuit
Error present
-------------------------------------------------------------
2 Footwell flap motor
Error frequency : 51
Open circuit
Error present
-------------------------------------------------------------
28 AUC sensor
Error frequency : 39
Open circuit
-------------------------------------------------------------
33 Solar sensor or Latent heat storage system Temperature sensor
Error frequency : 10
Short circuit to batt+
Error present
=============================================================


Od czego powinienem zacząć rozwiązywanie tych problemów i gdzie szukać ewentualnych czujników? :oops:

Awatar użytkownika
romanikxxl
Użytkownik
Posty: 3629
Rejestracja: 17/10/2009, 13:10
BMW: E91 325d
Rok produkcji: 2008
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Lubin
VIN: a546854
Lokalizacja: Lubin
Kontaktowanie:

Re: Interfejs diagnostyczny...

Postautor: romanikxxl » 24/05/2011, 20:37

Pierwszy błąd modułu świateł a następne cztery w układzie klimatyzacji(wentylacji) ,czujnik nasłonecznienia kabiny,czujnik smrodu i klapy sterowaniem nadmuchu :)
Romanikxxl

Awatar użytkownika
mihuu
Użytkownik
Posty: 61
Rejestracja: 16/04/2011, 8:23
BMW: e46 330d (184KM) black pearl
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Toruń
Kontaktowanie:

Re: Interfejs diagnostyczny...

Postautor: mihuu » 25/06/2011, 17:26

Witam po dłuższej przerwie... Jak na razie niewiele dalej się posunąłem w sprawie ustalenia faktycznego przebiegu auta... Żadne nowe błędy poza tymi drobiazgami o których była już mowa (moduł świateł i klapy klimy...) też się nie pojawiają. Czy mógłbym prosić abyście zerknęli na zrzuty z INPY z czujników analogowych silnika... i o opinię czy wszystko jest w normie?

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Pozdrawiam :)



Wróć do „Elektronika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości