Interfejs diagnostyczny...
-
- Bywalec forum
- Posty: 67
- Rejestracja: 16 kwie 11, 8:23
- BMW: e46 330d (184KM) black pearl
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Miasto: Toruń
Witajcie, przymierzam się do zakupu interfejsu - abym mógł co jakiś czas kontrolować stan komputerka i ewentualnie usuwać jakieś pojawiające się błędy. Przeszukując internet i fora - natrafiłem na coś takiego:
http://www.diagnostic.com.pl/interfejs-inpa-carsoft-obd2-obdii-p-44.html
Czy ten interfejs wart jest swojej ceny i sprawdzi się w połączeniu z moim autkiem? Nad samym oprogramowaniem się jeszcze zastanawiam i jako pierwszy chcę zakupić interfejs. Proszę o opinię - ewentualnie o polecenie innego, godnego "zamiennika"
http://www.diagnostic.com.pl/interfejs-inpa-carsoft-obd2-obdii-p-44.html
Czy ten interfejs wart jest swojej ceny i sprawdzi się w połączeniu z moim autkiem? Nad samym oprogramowaniem się jeszcze zastanawiam i jako pierwszy chcę zakupić interfejs. Proszę o opinię - ewentualnie o polecenie innego, godnego "zamiennika"
-
- Bywalec forum
- Posty: 3626
- Rejestracja: 17 paź 09, 13:10
- BMW: E91 325d
- Rok produkcji: 2008
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Lubin
- VIN: a546854
- Lokalizacja: Lubin
Powinien pasować,cena odpowiednia oczywiście z "linkiem" do programu lub np:http://moto.allegro.pl/interfejs-diagnostyczny-bmw-usb-obd2-polska-inpa-i1572759542.html
Romanikxxl
-
- Bywalec forum
- Posty: 169
- Rejestracja: 6 gru 10, 13:13
- BMW: e46 320d
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Pruszków
-
- Bywalec forum
- Posty: 67
- Rejestracja: 16 kwie 11, 8:23
- BMW: e46 330d (184KM) black pearl
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Miasto: Toruń
A czy warto zwracać uwagę na certyfikaty RoHs Ce i dopuszczenia ISO z zabezpieczeniami przeciwprzepięciowymi? Czy wszystkie interfejsy to mają i to tylko taki chwyt...?
- Maniek
- Bywalec forum
- Posty: 2406
- Rejestracja: 17 sie 10, 12:22
- BMW: M57N
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: lubuskie
- Miasto:
- VIN: PK14005
- Lokalizacja: celu do zlikwidowania
Ogień na tłoki !
OCEŃ MOJE BMW
Pojemność dwa litry,
Od ziemi trzy zero na luzie w górę,
Od olejowej miski.
How hard can it be ?
OCEŃ MOJE BMW
Pojemność dwa litry,
Od ziemi trzy zero na luzie w górę,
Od olejowej miski.
How hard can it be ?
-
- Bywalec forum
- Posty: 67
- Rejestracja: 16 kwie 11, 8:23
- BMW: e46 330d (184KM) black pearl
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Miasto: Toruń
Ostatecznie zakupiłem interfejs z przejściówką z tej aukcji - z zabezpieczeniem przepięciowym:
http://allegro.pl/okazja-komplet-interfejs-bmw-inpa-adap-20pin-i1579908607.html
Jak dojdzie i go przetestuję - dam znać
http://allegro.pl/okazja-komplet-interfejs-bmw-inpa-adap-20pin-i1579908607.html
Jak dojdzie i go przetestuję - dam znać
-
- Bywalec forum
- Posty: 67
- Rejestracja: 16 kwie 11, 8:23
- BMW: e46 330d (184KM) black pearl
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Miasto: Toruń
Więc tak, interfejs działa jak należy Jako kompletny laik w sprawach diagnozowania chciałbym podpytać - rozumiem, że błędy w komputerze są tak długo dopóki nie zostaną usunięte? W przypadku kiedy się je usunie nie usuwając problemu - pojawią się ponownie - czyli będzie wiadomo, czy jest problem aktualny? Pytam, ponieważ po podłączeniu wykazało mi jakieś błędy:
silnik:
E R R O R M E M O R Y R E P O R T
-------------------------------------
Date: 05/09/11 17:15:37
ECU: DDE40KW0
JobStatus: OKAY
Variant: DDE40KW0
-------------------------------------------------------------
RESULT: 1 errors in error memory !
-------------------------------------------------------------
6660 Coolant temperature heater
Error frequency : 255
Logistic counter: 39
Error occured 1. times at:
Engine speed 1623.38 1/min
Coolant temperature 52.50 Grad C
Einspritzmenge 31.23 mm^3
Supply voltage 14.12 V
Fehler aufgetreten bei 210460.00 km
Error occured 2. times at:
Engine speed 874.13 1/min
Coolant temperature 83.91 Grad C
Einspritzmenge 2.56 mm^3
Supply voltage 14.12 V
Fehler aufgetreten bei 212320.00 km
Error occured 3. times at:
Engine speed 1098.90 1/min
Coolant temperature 57.96 Grad C
Einspritzmenge 11.78 mm^3
Supply voltage 14.12 V
Fehler aufgetreten bei 213180.00 km
Error present
Sporadic error
Over temperature detection
Open circuit or short circuit to B-
Errorcode:
1A 04 27 FF FC 80 41 89 3D 7A 6D 8E 80 23 B7 05
7A 52 F0 01 2C 91 17 7A 53
=============================================================
Air coś tam...
E R R O R M E M O R Y R E P O R T
-------------------------------------
Date: 05/09/11 17:21:51
ECU: IHKA46_2
JobStatus: OKAY
Variant: IHKA46_2
-------------------------------------------------------------
RESULT: 4 errors in error memory !
-------------------------------------------------------------
0 Ventilation flap motor
Error frequency : 225
Open circuit
Error present
Errorcode: 00 44 E1 3C 13 9C 02 10 03 70
-------------------------------------------------------------
2 Footwell flap motor
Error frequency : 225
Open circuit
Error present
Errorcode: 02 44 E1 3C 13 9C 02 10 03 70
-------------------------------------------------------------
33 Solar sensor or Latent heat storage system Temperature sensor
Error frequency : 10
Short circuit to batt+
Error present
Errorcode: 21 41 0A 3C 13 9C 02 10 03 70
-------------------------------------------------------------
28 AUC sensor
Error frequency : 164
Open circuit
Error present
Errorcode: 1C 44 A4 36 13 9C 01 10 03 86
=============================================================
i jeszcze coś takiego:
E R R O R M E M O R Y R E P O R T
-------------------------------------
Date: 05/09/11 17:18:56
ECU: MRS4
JobStatus: OKAY
Variant: MRS4
-------------------------------------------------------------
RESULT: 2 errors in error memory !
-------------------------------------------------------------
81 Fault lamp (AWL)
Error frequency : 1
Error not currently present
Short to ground / (Wiring) break
Error not sporadic
-------------------------------------------------------------
112 Seat occupancy sensor
Error frequency : 114
Error not currently present
(Wiring) break Seat mat
Sporadic error
=============================================================
czy najlepiej wyczyścić wszystkie błędy i dopiero poczekać aż się pojawią ponownie? czy już należy coś grzebać? Mógłby ktoś podać co znaczą te błędy? i gdzie np sprawdzić i INPA przebieg?
Pozdrawiam
PS: co oznaczają nastepujące wartości w danych czujnikow analogowych?
- rate main-injection
- UB operating hours
- lst-Air mass
pytam, poniewaz mam te wartosci przekroczone... sprawdzane tylko na wylaczonym silniku.
silnik:
E R R O R M E M O R Y R E P O R T
-------------------------------------
Date: 05/09/11 17:15:37
ECU: DDE40KW0
JobStatus: OKAY
Variant: DDE40KW0
-------------------------------------------------------------
RESULT: 1 errors in error memory !
-------------------------------------------------------------
6660 Coolant temperature heater
Error frequency : 255
Logistic counter: 39
Error occured 1. times at:
Engine speed 1623.38 1/min
Coolant temperature 52.50 Grad C
Einspritzmenge 31.23 mm^3
Supply voltage 14.12 V
Fehler aufgetreten bei 210460.00 km
Error occured 2. times at:
Engine speed 874.13 1/min
Coolant temperature 83.91 Grad C
Einspritzmenge 2.56 mm^3
Supply voltage 14.12 V
Fehler aufgetreten bei 212320.00 km
Error occured 3. times at:
Engine speed 1098.90 1/min
Coolant temperature 57.96 Grad C
Einspritzmenge 11.78 mm^3
Supply voltage 14.12 V
Fehler aufgetreten bei 213180.00 km
Error present
Sporadic error
Over temperature detection
Open circuit or short circuit to B-
Errorcode:
1A 04 27 FF FC 80 41 89 3D 7A 6D 8E 80 23 B7 05
7A 52 F0 01 2C 91 17 7A 53
=============================================================
Air coś tam...
E R R O R M E M O R Y R E P O R T
-------------------------------------
Date: 05/09/11 17:21:51
ECU: IHKA46_2
JobStatus: OKAY
Variant: IHKA46_2
-------------------------------------------------------------
RESULT: 4 errors in error memory !
-------------------------------------------------------------
0 Ventilation flap motor
Error frequency : 225
Open circuit
Error present
Errorcode: 00 44 E1 3C 13 9C 02 10 03 70
-------------------------------------------------------------
2 Footwell flap motor
Error frequency : 225
Open circuit
Error present
Errorcode: 02 44 E1 3C 13 9C 02 10 03 70
-------------------------------------------------------------
33 Solar sensor or Latent heat storage system Temperature sensor
Error frequency : 10
Short circuit to batt+
Error present
Errorcode: 21 41 0A 3C 13 9C 02 10 03 70
-------------------------------------------------------------
28 AUC sensor
Error frequency : 164
Open circuit
Error present
Errorcode: 1C 44 A4 36 13 9C 01 10 03 86
=============================================================
i jeszcze coś takiego:
E R R O R M E M O R Y R E P O R T
-------------------------------------
Date: 05/09/11 17:18:56
ECU: MRS4
JobStatus: OKAY
Variant: MRS4
-------------------------------------------------------------
RESULT: 2 errors in error memory !
-------------------------------------------------------------
81 Fault lamp (AWL)
Error frequency : 1
Error not currently present
Short to ground / (Wiring) break
Error not sporadic
-------------------------------------------------------------
112 Seat occupancy sensor
Error frequency : 114
Error not currently present
(Wiring) break Seat mat
Sporadic error
=============================================================
czy najlepiej wyczyścić wszystkie błędy i dopiero poczekać aż się pojawią ponownie? czy już należy coś grzebać? Mógłby ktoś podać co znaczą te błędy? i gdzie np sprawdzić i INPA przebieg?
Pozdrawiam
PS: co oznaczają nastepujące wartości w danych czujnikow analogowych?
- rate main-injection
- UB operating hours
- lst-Air mass
pytam, poniewaz mam te wartosci przekroczone... sprawdzane tylko na wylaczonym silniku.
-
- Bywalec forum
- Posty: 3626
- Rejestracja: 17 paź 09, 13:10
- BMW: E91 325d
- Rok produkcji: 2008
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Lubin
- VIN: a546854
- Lokalizacja: Lubin
Pierwszy błąd to podgrzewacz elektryczny płynu chłodzącego,drugi w klimatroniku silnik klapy wentylacyjnej,trzeci chyba czujnik nasłonecznienia, czwarty czujnik smrodu ,piąty nie wiem , szósty dotyczy chyba maty zajętości fotela(nie jestem pewien),wykasuj błędy odpal auto i sprawdź czy się pojawjają
Romanikxxl
-
- Bywalec forum
- Posty: 67
- Rejestracja: 16 kwie 11, 8:23
- BMW: e46 330d (184KM) black pearl
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Miasto: Toruń
A jaką funkcję spełnia czujnik nasłonecznienia? I gdzie w INPA, można sprawdzić przebieg auta - wiem że zapisywany jest ponoć aż w trzech miejscach...
-
- Bywalec forum
- Posty: 3626
- Rejestracja: 17 paź 09, 13:10
- BMW: E91 325d
- Rok produkcji: 2008
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Lubin
- VIN: a546854
- Lokalizacja: Lubin
Czujnik nasłonecznienia kabiny-chodzi o temperaturę w środku auta(tak myślę) Przebieg w aucie zapisuje sie w liczniku ,kluczyku i w światłach(w module świateł ).W inpie przebieg- nie pamiętam-szukaj u wujka google
Romanikxxl
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 3 Odpowiedzi
- 1752 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Juran
-
- 8 Odpowiedzi
- 5208 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: robertoz
-
- 2 Odpowiedzi
- 3062 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Zasada6701
-
- 10 Odpowiedzi
- 3331 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Grzegorzu
-
- 2 Odpowiedzi
- 2051 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Macko0118
-
- 2 Odpowiedzi
- 3185 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Miłosz
-
- 6 Odpowiedzi
- 2324 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: pierozek4
-
- 4 Odpowiedzi
- 1810 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Grzechu16
-
- 2 Odpowiedzi
- 473 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Przemqtm
-
- 5 Odpowiedzi
- 2144 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112