Ubytek 4l płynu chłodniczego na 100kn-valvetronic :(

Problemy, pytania, porady związane z płynami, klimatyzacją, naprawami, przeglądami, wymianami
rafaltm
Bywalec forum
Posty: 12
Rejestracja: 21/03/2010, 20:29
BMW: 318I 2.0 143PS N42
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto: pUłAWY
Kontakt:

Ubytek 4l płynu chłodniczego na 100kn-valvetronic :(

Post autor: rafaltm » 27/02/2011, 17:29

Witam ubywa mi 4 l na 100km do tej pory dolewałem litr na 1000km i jeździłem, wszędzie sucho, nie dymi, olej czysty -wymieniona uszczelka pod głowicą (potężny koszt na marne), motor igła auto chodzi jak lala -płyn ucieka jak szalony-została pompa do sprawdzenia ale czy to możliwe żeby auto miało tak duży ubytek przez pompę-pomocy bo nie mam już pomysłu a fachowcy u mnie w mieście kiepscy...z góry dzięki-pozdrawiam


COBRA
Bywalec forum
Posty: 198
Rejestracja: 31/10/2010, 19:22
BMW: e46 320i
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: inowrocław
Kontakt:

Post autor: COBRA » 27/02/2011, 17:48

jak nie ma wycieku na zew. to musi łykac nie ma bata,sprawdzałeś głowice na szczelnośc przy wymianie uszczelki?

hackunek
Bywalec forum
Posty: 678
Rejestracja: 20/06/2010, 15:58
BMW: E46 316i , E36 316i
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: podlaskie
Miasto: M-K
Kontakt:

Post autor: hackunek » 27/02/2011, 17:56

nagrzewnica cała?
nie jest pęknięty zbiorniczek wyrównawczy?
u znajomego płyn leciał na kolektor i odrazu parowało- tez nie mógł go zlokalizować

rafaltm
Bywalec forum
Posty: 12
Rejestracja: 21/03/2010, 20:29
BMW: 318I 2.0 143PS N42
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto: pUłAWY
Kontakt:

Post autor: rafaltm » 27/02/2011, 17:57

Nie sprawdzałem głowicy, bo 'fachowiec' stwierdzil ze wymienimy uszczelkę i będzie gitara bo mokre spaliny i to na 100% to....także kaplica i nie wiadomo już co robić nowy motor 4 tysie :cry: i tez huk wie w jakim stanie niby 80 tys. Czy jest iskierka nadziei ze to pompa wody, bo tylko to zostało jak nie pęknięcie głowicy czy bloku??!

COBRA
Bywalec forum
Posty: 198
Rejestracja: 31/10/2010, 19:22
BMW: e46 320i
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: inowrocław
Kontakt:

Post autor: COBRA » 27/02/2011, 18:08

pompa byłby wyciek 4 l na 100km to pięknie dużo byłoby widac


rafaltm
Bywalec forum
Posty: 12
Rejestracja: 21/03/2010, 20:29
BMW: 318I 2.0 143PS N42
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto: pUłAWY
Kontakt:

Post autor: rafaltm » 06/03/2011, 11:27

Witam, wyjeliśmy termostat ze 'znafcą' i płyn sie trzymał, kupiłem nowy termostat znowu to samo płyn ucieka w zatrważającym tempie i nie wiadomo gdzie wzędzie sucho....Macie jakis pomysł co to moze byc?? Pompa podcieka i zasysa powietrze, nagrzewnica, blok==> pomocy !!! Pozdrawiam

danielo6666
Bywalec forum
Posty: 392
Rejestracja: 30/12/2010, 16:43
BMW: e46 318i 143KM
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: mielec
Kontakt:

Post autor: danielo6666 » 07/04/2011, 10:37

witaj
a kolego nie leci ci bialy dym z wydechu?
a jak z rozruchem gdy auto uzej postoi? odpala na dotyk? czy sa problemy?

BART WA
Bywalec forum
Posty: 73
Rejestracja: 20/03/2011, 15:18
BMW: e46 coupe M52TU B25
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Gadu-Gadu: 8281925
Kontakt:

Post autor: BART WA » 10/04/2011, 11:12

Skoro brak wycieków to do głowy od razu przychodzi mi uszczelka pod głowicą lub pęknięcie głowicy/bloku chociaż przy tak dużym apetycie na płyn chłodniczy aż dziwne, że pracuje normalnie. Tak jak kolega napisał, obserwuj spaliny, a także korek oleju (przy takim uszkodzeniu po wewnętrznej jego stronie bardzo często wytwarza się mazista, majonezowata substancja).
Sprawdzenie kompresji tłoków tez może dać jakiś obraz sytuacji.

Dams33
Bywalec forum
Posty: 15
Rejestracja: 22/01/2018, 14:58
BMW: E46 316i 1.8B silnik n42
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto: Lublin
Kontakt:

Post autor: Dams33 » 25/01/2018, 19:50

U mnie chyba wycieka płyn ze zbiorniczka bo tam jest mokro i pytanie moje czy może to wpływać że auto nie chce odpalac a jak odpali to gdy się nagrzeje to nim telepie? Dodam że z pod maski jest dużo dymu bądź pary i nie ma mocy

Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 3209
Rejestracja: 06/09/2017, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps/433nm 328ia sedan M52TU28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica/Wrocław
Kontakt:

Post autor: maniek21112 » 25/01/2018, 20:25

Jak już długo tak jeździsz i silnik zaczął się zacierać od przegrzania to może tak być :sorry: a jak nie to wymieniaj ten pęknięty zbiornik, zalej płyn, odpowietrz i szukaj przyczyny braku mocy oraz problemów z rozruchem.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT pomoc w oględzinach Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
Mój czarnuch 328ia


ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ chłodzenia i ogrzewania”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość