Otóż piszę do was aby was przestrzec lub też nie, ale ja się spotkałem z takim zjawiskiem. Otóż po zakupie auta wiedziałem że mam do wymiany tuleje wahaczy (z przodu) stare ktore zdejmowalem z auta byly OEM-owe normalnie BMW , poszperałem w necie i niektórzy polecili mi kupić Meyle HD , że dobre wytrzymałe itd, no więc kupiłem założyłem i fakt kierownica juz tak nie trzeslo na dziurach , wybojach itd, ale nadal trzeslo. Myslalem ze E46 tak ma i lodzkie drogi sa dla niego katorga, bylem w miedzyczasie an przegladzie na sprawdzaniu zawieszeniu dodatkowo tez , zero luzow nie ma sie co doczepic, pomyslalem ze to moze zbieznosc ale odlozylem temat na wiosne, no pech chcial ze wbilem sie mocno w dziure i auto zaczelo mi sciagac w prawo pojechalem na zbieznosc, pan mi sprawdza stuk puk zero luzow , mowie moze maglownica ? pan sprawdza kreci na odpalonym na zgaszonym szarpie i wgl nic nie stuka , no nic zbieznosc zrobiona auto jedzie prosto , nawet bardziej sztywno ale nadal bije na kierwonicy w dziurach i czuc kazda nierownosc, nie dalo mi to spokoju szukam po necie szukam szukam znalazlem temat z innego forum , chlopak mial podobny przypadek jak moj co sie okazalo wymienil polowe zawieszenia a problem polegal na tych wlasnie tulejach....
Kolejnym przykładem jest tuleja wahacza do BMW E46 w której w zamienniku nie ma hydropodstawy (oleju) . Niektórzy producenci nawet tym się chwalą oznaczając taką tuleję jako wzmacnianą z pełnej twardej gumy, ale że niewytłumione drgania przenoszone z zawieszenia na przekładnie kierowniczą za kilka tysięcy złotych powodują jej uszkodzenie z powodu braku oleju w tulejach to o tym już nie informują.
Jest to cytat z
http://www.lemforder.pl/index.php?v=lemforder
czyli od LEMFORDERA jedynej firmy ktora znam ktora produkuje tuleje wahaczy w ktorych jest hydropodstawa... mój błąd , ze kupilem wtedy meyle , mam nadzieje ze teraz gdy zmienie na lemfordera auto bedzie sie prowadzilo normalnie na wybojach o ile nie zdazylem juz zalatwic maglownicy...
aaa znalazlem tez ze przy meyle czesto wystepuja drgania na kierownicy w okolicach 90-120km/h
ogolnie to nie polecam tych tulei lepiej dolozyc do lemfordera i miec spokoj... inna opcja to moze to ze trafilem na jakies podrobki i dlatego takie rzeczy sie u mnie dzieje(ale nie sadze) .
Poza meyle oczywiscie inne firmy tez robia te tuleje wylacznie z samej gumy bez hydropodstawy.. Prosba o wasze opinie o Meyle.