"topiące się" nadkole

Regulamin forum
Zanim coś napiszesz, zapoznaj się z krótkim regulaminem działu nadwozie.
Awatar użytkownika
scghost
Bywalec forum
Posty: 7215
Rejestracja: 11 kwie 15, 22:18
BMW: 320i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Krakow
VIN: CF26066
Lokalizacja: Kraków

#11

Post autor: scghost »

Sporo by wyjasnilo zwykle wejscie pod auto w trakcie pracy silnika
Obrazek
Moja zabawka :)
Moje youtuby -> -=klik=-
Okresy wymian i przeglądów -> >klik<
Awatar użytkownika
Rudeboy
Bywalec forum
Posty: 149
Rejestracja: 13 lut 16, 20:48
BMW: E46 318i (143 KM) N42B20
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
VIN: fz52793

#12

Post autor: Rudeboy »

Zaglądałem tam już nie raz.... ale jutro obadam sprawę dokładnie bo denerwuje mnie to już strasznie.

Sprawa się wyjaśniła! wcześniej sprawdzałem od spodu tłumika i git a na górze po podniesieniu na lewarku wielka dziuraaa że spawanie odpada więc muszę kupić nowy i teraz pytanie nowy zaamiennik za 250 zeta czy ori używka w dobrym stanie??? co myślicie o takim ori - pojeździe jeszcze czy raczej nie ma sensu go brać?
http://allegro.pl/bmw-e46-316i-318i-tlumik-wydech-koncowy-7509940-i6977050462.html
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Karoseria”