Test na uszczelke pod glowica

Jeśli Twój temat nie pasuje do żadnej z powyższych kategorii działu "Silnik", umieść go tutaj.
karambol
Bywalec forum
Posty: 60
Rejestracja: 14/05/2011, 16:47
BMW: 325 xi
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: KrK
Kontakt:

Test na uszczelke pod glowica

Post autor: karambol » 22/03/2017, 14:00

Hejka
Miał ktoś styczność z testami na badanie uszczelki pod glowica tymi z allegro po 20zl?
Na ile one sa wiarygodne?

Pozdrawiam


Awatar użytkownika
GUMMISS
Przyjaciel forum
Posty: 3846
Rejestracja: 08/09/2010, 18:56
BMW: 320d/524td
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: brodnica
Gadu-Gadu: 3231748
Tlen: potrzebny codziennie do życia
VIN: ke68470
Lokalizacja: Środkowowschodnia cześć Europy, Polska, rejon kujaw i pomorza, okolice Brodnicy a dokładnie Kawki
Kontakt:

Post autor: GUMMISS » 22/03/2017, 15:08

Chodzi Ci o plyn zmieniający kolor? W zadnym z moich aut nie pokazal uszkodzonej, a po puszczeniu przez plyn powierza z wydechu natychmiast kolor zrobil sie zolty, czyli cos tam dziala.

Wysłane z mojego LG-H525n przy użyciu Tapatalka
Mój własny Sedan z europy jest na rozbiórkę, pisz jak coś potrzebujesz zanim inni to kupią :good:
Bo Możemy Więcej...
INPA NCS- mogę pomóc z autem, pisz, dzwoń. Będziemy dłubać :good:
Obrazek

karambol
Bywalec forum
Posty: 60
Rejestracja: 14/05/2011, 16:47
BMW: 325 xi
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: KrK
Kontakt:

Post autor: karambol » 22/03/2017, 16:39


Awatar użytkownika
GUMMISS
Przyjaciel forum
Posty: 3846
Rejestracja: 08/09/2010, 18:56
BMW: 320d/524td
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: brodnica
Gadu-Gadu: 3231748
Tlen: potrzebny codziennie do życia
VIN: ke68470
Lokalizacja: Środkowowschodnia cześć Europy, Polska, rejon kujaw i pomorza, okolice Brodnicy a dokładnie Kawki
Kontakt:

Post autor: GUMMISS » 22/03/2017, 17:14

To wlasnie opisałem. Tylko jak badasz to musisz zadbac o to zeby zatkac wszystkie przelewy, i inne wyjscia. Powietrze ze zbiorniczka musi wychodzic tylko przez ta rurke z plynem, inaczej bedzie lipa nie pomiar.

Wysłane z mojego LG-H525n przy użyciu Tapatalka
Mój własny Sedan z europy jest na rozbiórkę, pisz jak coś potrzebujesz zanim inni to kupią :good:
Bo Możemy Więcej...
INPA NCS- mogę pomóc z autem, pisz, dzwoń. Będziemy dłubać :good:
Obrazek

karambol
Bywalec forum
Posty: 60
Rejestracja: 14/05/2011, 16:47
BMW: 325 xi
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: KrK
Kontakt:

Post autor: karambol » 22/03/2017, 17:35

A jeżeli mam lpg to na załączonej instalacji czy nie?


Awatar użytkownika
GUMMISS
Przyjaciel forum
Posty: 3846
Rejestracja: 08/09/2010, 18:56
BMW: 320d/524td
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: brodnica
Gadu-Gadu: 3231748
Tlen: potrzebny codziennie do życia
VIN: ke68470
Lokalizacja: Środkowowschodnia cześć Europy, Polska, rejon kujaw i pomorza, okolice Brodnicy a dokładnie Kawki
Kontakt:

Post autor: GUMMISS » 22/03/2017, 21:29

Niema roznicy. Rodzaj paliwa zmienia tylko kolor plynu, przy brnzynie bodajze robi sie zielony, a przy diezlu zolty.

Wysłane z mojego LG-H525n przy użyciu Tapatalka
Mój własny Sedan z europy jest na rozbiórkę, pisz jak coś potrzebujesz zanim inni to kupią :good:
Bo Możemy Więcej...
INPA NCS- mogę pomóc z autem, pisz, dzwoń. Będziemy dłubać :good:
Obrazek

damiannow
Bywalec forum
Posty: 56
Rejestracja: 22/12/2015, 12:21
BMW: E46 325i
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto: Zamosc
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: damiannow » 28/10/2018, 12:03

Witam.
Z racji, że ubywa mi płynu chłodniczego i z wydechu wydobywa się trochę białego dymu, kupiłem tester upg. Dzisiaj robiłem test. Trwało to ok 4 min, płyn nie zmienił koloru ale zaniepokoiło mnie to, że po tych 4 min zaczęło wywalać plyn chłodniczy przez korek ( dlatego test trwał tylko tyle).
Czy taki czas jest wystarczający żeby wyeliminować uszkodzoną uszczelkę?
Czy normalne jest, że po tym czasie wywala płyn chłodniczy przez korek?
Silnik m54b25 z lpg

Awatar użytkownika
D3jw
Bywalec forum
Posty: 482
Rejestracja: 17/02/2017, 20:36
BMW: e46 318i
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto:
Kontakt:

Post autor: D3jw » 28/10/2018, 12:19

to zamknięty układ ciśnieniowy, płyn się rozszerza wraz ze wzrostem temperatury - moim zdaniem zjawisko 'wywalania' płynu przez odkręcony korek na mocno rozgrzanym silniku to nic dziwnego..
niech ktoś mnie wyprowadzi z błędu jak myślę inaczej

medoff
Bywalec forum
Posty: 51
Rejestracja: 07/01/2018, 15:49
BMW: M54b25
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto: zamość
Kontakt:

Post autor: medoff » 28/10/2018, 14:10

Owszem w układzie panuje ciśnienie - wiadomo jest pompa wody, ale żeby wywalało płyn!! :shock:
Jeżeli robi się fontanna to uszczelka albo głowica, ale skłaniałbym się ku uszczelce.
W żadnym układzie nie panuje takie ciśnienie żeby robiła się fontanna!

damiannow
Bywalec forum
Posty: 56
Rejestracja: 22/12/2015, 12:21
BMW: E46 325i
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto: Zamosc
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: damiannow » 28/10/2018, 14:18

Żeby fontanna to nie;p Delikatnie zaczyna podnosić się i wypływa. Dokładnie tak ja na tym filmiku od 1:20 min. https://www.youtube.com/watch?v=LvpiRwEva4c


ODPOWIEDZ

Wróć do „Ogólne”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości