Temperatura silnika m43
-
- Specjalista
- Posty: 5238
- Rejestracja: 9 kwie 11, 9:07
- BMW: 330ci 535d
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Radom Wieniawa
Temperatura prawidłowa.
Co do wymiany chłodnicy to już się pytałeś o to i pisałem o tym na 2 stronie tego tematu.
Co do wymiany chłodnicy to już się pytałeś o to i pisałem o tym na 2 stronie tego tematu.
Felgi tak jak dziewczyny - co najmniej 18-tki
-
- Bywalec forum
- Posty: 82
- Rejestracja: 25 gru 13, 14:20
- BMW: E46 318
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Pielgrzymka
Chłodnica wymieniona bez problemu. Oczywiście problemy pojawiły się potem z odpowietrzeniem. Zrobiłem jak piszą powietrze juz nie leciało. Ale temperatura na początku drogi dochodzi po 107 potem za kolejnym razem do 105 i zabija do 103
.waz górny po wystygnieciu auta robi się wklesly.
Co sądzicie żeby przez odpowietrznik wlewac płyn?
.waz górny po wystygnieciu auta robi się wklesly.
Co sądzicie żeby przez odpowietrznik wlewac płyn?
Bo Możesz Więcej !
-
- Bywalec forum
- Posty: 159
- Rejestracja: 21 cze 14, 23:24
- BMW: brak w trakcie poszukiwań
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: świętokrzyskie
- Miasto: OSTROWIEC
Mati1690 , co do zassanego węża to na początek nie zaczynaj od korka bo masz to samo co u mnie po wymianie pompy chłodzenia, po prostu masz zapowietrzony układ na 100%, więc powalcz z odpowietrzeniem , ja zrobiłem to tak że na kompletnie ostudzonym silniku odkręciłem odpowietrznik i korek wlewowy (oczywiście temperatura i nawiew zgodnie z instrukcją odpowietrzania) , wlałem płyn aż się przelewał przez odpowietrznik , następnie go zakręciłem i odpaliłem auto 2-3 przegazówki i zakręcasz korek wlewowy i ruszasz w drogę , nagrzewasz silnik do otworzenia termostatu i to wszystko, ja zrobiłem to dwa dni z rzędu i wszystko jest ok, powodzenia
-
- Bywalec forum
- Posty: 82
- Rejestracja: 25 gru 13, 14:20
- BMW: E46 318
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Pielgrzymka
fredek to jak wlałeś płyn aż się przeleje to lałeś powyżej max w zbiorniczku ? bo jak leje do max to się nie przelewa przez odpowietrznik ,
Bo Możesz Więcej !
- piotrek1474
- Bywalec forum
- Posty: 1731
- Rejestracja: 15 sie 13, 20:53
- BMW: 318I N42 143KM
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: ---
- Miasto: Wrocław PL Stuttgart DE
To zakręć korek wlewowy i odpal auto i ustaw ogrzewanie na gorące powietrze i po kolei odkręcaj śróby odpowietrzajace i patrz czy leci sam płyn czy z pecherzykami powietrza.
-
- Bywalec forum
- Posty: 82
- Rejestracja: 25 gru 13, 14:20
- BMW: E46 318
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Pielgrzymka
Jest tylko jedna śruba odpowietrzajaca w tym silniku. Wydaje mi się ze górny wąż chłodzenia juz jest zmęczony nie odzyskuje swojego kształtu jak jest zimny silnik bez ciśnienia a jak wzrasta ciśnienie wąż odzyskuje swój kształt. A przez to ze robi się większy jest w nim powietrze. Przy odpowietrzaniu lekko się zapada i przez to nie daje się dobrze odpowietrzyc
Bo Możesz Więcej !
-
- Specjalista
- Posty: 5238
- Rejestracja: 9 kwie 11, 9:07
- BMW: 330ci 535d
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Radom Wieniawa
Ja kiedyś też miałem z tym wężem ze na zimnym czasem sie zapadał. Kilka miesięcy temu pękł (na łączeniu z zbiorniczkiem wyrównawczym). Miałem tak nieciekawie ze i chłodnice musiałem wymienić. Wsi za kupiłem używanego, ładnego i twardego za 30zl. Tmu juz nic sie nie dzieję. Wiec bardzo możliwe ze Twój już zmęczony życiem..
Aha stary waz miał nieszczelność na łączeniu z zbiorniczkiem-lekko lekko sie pocil, wiec mógł układ sie zapowietrzac i to też mogło mieć wpływ na zapadanie sie węża.
Aha stary waz miał nieszczelność na łączeniu z zbiorniczkiem-lekko lekko sie pocil, wiec mógł układ sie zapowietrzac i to też mogło mieć wpływ na zapadanie sie węża.
Felgi tak jak dziewczyny - co najmniej 18-tki
-
- Bywalec forum
- Posty: 159
- Rejestracja: 21 cze 14, 23:24
- BMW: brak w trakcie poszukiwań
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: świętokrzyskie
- Miasto: OSTROWIEC
wlałem powyżej max , jak się zaczęło przelewać to zakręciłem odpowietrznik ( korka wlewowego nie zakręcałem) odpaliłem auto i potrzymałem obroty około 3000 kilka razy , następnie zakręciłem korek wlewowy i pozwoliłem silnikowi popracować kilka minut i odkręciłem delikatnie odpowietrznik i upuściłem resztki powietrza. Co do wklęśniętego (zassanego) węża to też na początku myślałem że nie wraca do właściwych wymiarów ze starości itp. nic bardziej mylnego okazało się że był zapowietrzony, powodzenia
-
- Bywalec forum
- Posty: 82
- Rejestracja: 25 gru 13, 14:20
- BMW: E46 318
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Pielgrzymka
A co może się stać przez jazdę z zapowietrzonym układem? Tzn nie do końca odpowietrzony bo ogrzewanie dobre. Temperaturę 103-105 trzyma.
Pytam bo jadę w sobotę nad morze (430 km) i stresuje się tym chłodzeniem.
Pytam bo jadę w sobotę nad morze (430 km) i stresuje się tym chłodzeniem.
Bo Możesz Więcej !
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 10 Odpowiedzi
- 13511 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: savart
-
- 28 Odpowiedzi
- 17167 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: WKRENTEK77
-
- 26 Odpowiedzi
- 8597 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 3 Odpowiedzi
- 2368 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: logan
-
- 8 Odpowiedzi
- 3097 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 11 Odpowiedzi
- 5558 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 3 Odpowiedzi
- 2052 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: GUMMISS
-
- 3 Odpowiedzi
- 5298 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 7 Odpowiedzi
- 3299 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: krychap
-
- 1 Odpowiedzi
- 1201 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112