Tarcze ROTINGER opinie

Awatar użytkownika
Krzysiek669
Moderator
Posty: 3314
Rejestracja: 9 lip 11, 18:45
BMW: było E46 320d, E91 318d, jest E46 325i
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Lubin

#71

Post autor: Krzysiek669 »

Tarcze nawiercane i nacinane szumią przy hamowaniu z wyższych prędkości, to nic nowego, taki ich urok.
morcine
Bywalec forum
Posty: 130
Rejestracja: 12 sie 13, 20:54
BMW: e46 320d swap 330i
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Sosnowiec

#72

Post autor: morcine »

no właśnie nie, na pierwszych 1000km była cisza, a potem po kilku ostrych hamowaniach głośny szum i im dłuższe hamowanie tym głośniej. Jak pisałem wcześniej na tarczach Mikoda w ogóle tego efektu nie było, cisza totalna.
Te klocki mnie martwią czy takie gładkie powinny być ?
Awatar użytkownika
scghost
Bywalec forum
Posty: 7203
Rejestracja: 11 kwie 15, 22:18
BMW: 320i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Krakow
VIN: CF26066
Lokalizacja: Kraków

#73

Post autor: scghost »

pewnie te nacinane tarcze je tak 'zgoliły'
Obrazek
Moja zabawka :)
Moje youtuby -> -=klik=-
Okresy wymian i przeglądów -> >klik<
Młody90
Bywalec forum
Posty: 2274
Rejestracja: 19 lut 13, 10:45
BMW: 320D M47
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Zabrze
VIN: KE44253

#74

Post autor: Młody90 »

Zrobiłem na nich coś około 30-40 k i bez problemu jak narazie . Jeśli wpadnie gotówką idą takie same na tyl
spinecki
Administrator
Posty: 607
Rejestracja: 2 lip 08, 17:55
BMW: 318d Touring
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
VIN: PK82683

#75

Post autor: spinecki »

Mam ROTINGER-y na przód i tył. Na przód poszły nacinane+nawiercane wysokonawęglane, na tył po prostu nacinane+nawiercane.
Dołożyłem do nich klocki bezpyłowe JURID WHITE (przód i tył). Hamują jak wściekłe, ale coś za coś. Pierwsze 1000-2000 km jeździłem z duszą
na ramieniu, bo hamowały średnio... docierały się bardzo długo. Nie przejmowałem się tym zbytnio i na maksa uważałem, bo wiedziałem,
że jak się w końcu dotrą, to będą hamowały jak marzenie :) Nie pomyliłem się. Hamują idealnie, nie biją. Przy okazji tej wymiany robiłem w zasadzie
cały układ hamulcowy (wymiana zacisków na regenerowane, wymiana przewodów na miedziane, wymiana przewodów krótkich + szczęki, linki
i oczywiście wymiana płynu hamulcowego na ATE SL6 DOT4), co też pewnie przełożyło się na idealne działanie układu hamulcowego.

Jedno co może zniechęcać przed takim setup-em (ROTINGER+JURID WHITE), to fakt, że to twarde tarcze, ale klocki też twarde.
Zestaw twardy do tego stopnia, że rano pierwsze hamowanie piszczało jak ocieranie statku o stalowy brzeg przy cumowaniu - totalna masakra.
Ale po pierwszym hamowaniu, a raczej zebraniu tej nocnej korozji na klockach, czy tarczach, po dźwiękach nie było śladu :crazy:

POLECAM.

PS. Aha, rzeczywiście klocki bardzo "wypolerowane", ale to chyba kwestia twardości zestawu.
hackunek
Bywalec forum
Posty: 674
Rejestracja: 20 cze 10, 15:58
BMW: E46 316i , E36 316i
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: podlaskie
Miasto: M-K

#76

Post autor: hackunek »

u mnie nawiercane i nacinane na przodzie boją juz przy 100km/h
fajnie hamuje z klockami meyle - ale niestety bije
elmer80
Posty: 1
Rejestracja: 21 paź 18, 15:21
BMW: E61 525d
Rok produkcji: 2006
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Legnica

#77

Post autor: elmer80 »

Jurid White jest twardym klockiem?
a nie odwrotnie?

Wysłane z mojego XT1650 przy użyciu Tapatalka

Adam1003
Bywalec forum
Posty: 67
Rejestracja: 27 lis 17, 10:26
BMW: 5 G30
Rok produkcji: 2017
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Kleczew

#78

Post autor: Adam1003 »

Nie ma różnych twardości klocków jeżeli mowa o cywilnych.
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Układ hamulcowy”