Tarcze ROTINGER opinie

morcine
Bywalec forum
Posty: 130
Rejestracja: 12 sie 13, 20:54
BMW: e46 320d swap 330i
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Sosnowiec

#61

Post autor: morcine »

no to elegancko, trzeba będzie świnkę potłuc :D
zobaczymy co potrafią te High Carbon - wysokowęglowe na przodzie, na tył nie będę szaleć i założę zwykłe nacinane/wiercone
Krise46
Bywalec forum
Posty: 30
Rejestracja: 25 sie 11, 23:45
BMW: 330Cd
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska/UK
Województwo: śląskie
Miasto: Zabrze

#62

Post autor: Krise46 »

Mam aktualnie Rotingery gt (nawiercane i nacinane) na przodzie z klockami ferrodo ds2500 przejechałem do tej pory ok 60 tys km tarcze nie bija ale powoli się koncza(minimalne slady freza sa ledwo wyczuwalne).Ogolnie polecam te tarcze aczkolwiek kazda tarcza nacinana, nawiercana przy hamowaniu i szybkiej jeździe więcej halasuje niż zwykla .
271km 543NM by Dynosoft
losfingeros
Bywalec forum
Posty: 73
Rejestracja: 27 paź 15, 11:51
BMW: 330i
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wroclaw

#63

Post autor: losfingeros »

Krise46 pisze:Mam aktualnie Rotingery gt (nawiercane i nacinane) na przodzie
Kupiłeś bezpośrednio u producenta? Ile kosztowały?
Krise46 pisze:aczkolwiek kazda tarcza nacinana, nawiercana przy hamowaniu i szybkiej jeździe więcej halasuje niż zwykla .
Z miękkimi klockami mi nic nie hałasuje (przynajmniej na początku).
Krise46
Bywalec forum
Posty: 30
Rejestracja: 25 sie 11, 23:45
BMW: 330Cd
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska/UK
Województwo: śląskie
Miasto: Zabrze

#64

Post autor: Krise46 »

Hey.Tarcze kupowalem z Allegro ,a klocki mam ferrodo ds 2500.
271km 543NM by Dynosoft
morcine
Bywalec forum
Posty: 130
Rejestracja: 12 sie 13, 20:54
BMW: e46 320d swap 330i
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Sosnowiec

#65

Post autor: morcine »

No i tyle się cieszyłem z nawiercanych. Ostatnio jechałem sobie trasą i nagle za zakrętu ukazał się korek. Ze 160 do zera hamowanie ze pedał przepchalem do komory silnika. Tarcze czarne. Myślę sobie zetrze klocek to po czasie. Pech kolejny na drugi dzień zwirz z rogami mi wyskoczył i znów przeciążenie, tarcze fiolet. Od tego czasu mam podczas mocniejszego hamowania hałas okropny. Nie drży kierownica czy buda po prostu głośny hałas. Nie jestem w stanie zlokalizować czy to tył czy przód. Wszystkie tarcze mam nawiercane przy czym przednie wersje wysokoweglowe. Wcześniej hałasu tego nie było. Tak zastanawiam się czy klocki TWR dodane do tarcz nie jednak za twarde. Można na tym etapie jeszcze wymienić na jakieś miękkie?
Awatar użytkownika
saku82pl
Bywalec forum
Posty: 861
Rejestracja: 19 lip 13, 22:20
BMW: 320D+
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdańsk

#66

Post autor: saku82pl »

O kurde. I co teraz? W tym miesiącu kupuje komplet.
Ja bym pojeździł jeszcze chwile. A jak nie przejdzie to chyba faktycznie klocki na inne zmienić. Powodzenia.
morcine
Bywalec forum
Posty: 130
Rejestracja: 12 sie 13, 20:54
BMW: e46 320d swap 330i
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Sosnowiec

#67

Post autor: morcine »

No i dupa dalej bez zmian. Tarcze po jednym mocniejszym hamowaniu na trasie łapią kolor. Im dłuższa droga hamowania tym hałas większy.
Pamiętam jak miałem Mikody GT to przez otwarte okno musialem dobrze się wsłuchać bo w środku cisza. W poniedziałek dzwonie do sprzedawcy zobaczymy co powiedzą. Jak się wykręcą od reklamacji zarobią najwyżej negatywa i wkładam jakieś miękkie klocki.
Ma ktoś jakieś klocki miękkie sprawdzone ?
zibi_j1
Weteran
Posty: 5880
Rejestracja: 1 lut 14, 13:22
BMW: e46 318d
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Warszawa

#68

Post autor: zibi_j1 »

Textar jest miękki. Fajnie hamuje ale pyliii. Ale taki urok miękkich klocków
BMW by Zibi - czyli jak feniks z popiołów (dosłownie :) )
https://e46forum.pl/bmw-by-zibi-318d-320d-podsumowanie-roczne-s-13313#p92483

Obrazek
Bemben
Bywalec forum
Posty: 69
Rejestracja: 17 paź 13, 7:46
BMW: 330CiT
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: J-w
VIN: jt66708
Płeć:

#69

Post autor: Bemben »

Ate original.
Textary mialem hamowaly gorzej i przy niskich predkosciach piszczaly na tarczach brembo max.
morcine
Bywalec forum
Posty: 130
Rejestracja: 12 sie 13, 20:54
BMW: e46 320d swap 330i
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Sosnowiec

#70

Post autor: morcine »

Mija rok jak śmigam na tych tarczach czyli nacinane/ nawiercane przód i tył przy czym te przednie są w wersji wysokowęglowe. Nic się nie dzieje oprócz tego głośnego szumu przy dłuższym hamowaniu z dużych prędkości ( np 120km/h ). Ostatnio zmuszony byłem dobrać się do szczęk ręcznego i po zdemontowaniu zacisków zobaczyłem klocki wypolerowane na gładko :shock: :shock: :shock: dosłownie nie przesadzając jakbym szybę gładził :shock: :shock: :shock: Czy mi się wydaję czy powierzchnia klocków powinna być chropowata ?????? Może to jest jednak powodem szumu ?
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Układ hamulcowy”