Tarcze ROTINGER opinie
-
- Bywalec forum
- Posty: 130
- Rejestracja: 12 sie 13, 20:54
- BMW: e46 320d swap 330i
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Sosnowiec
no to elegancko, trzeba będzie świnkę potłuc
zobaczymy co potrafią te High Carbon - wysokowęglowe na przodzie, na tył nie będę szaleć i założę zwykłe nacinane/wiercone
zobaczymy co potrafią te High Carbon - wysokowęglowe na przodzie, na tył nie będę szaleć i założę zwykłe nacinane/wiercone
-
- Bywalec forum
- Posty: 30
- Rejestracja: 25 sie 11, 23:45
- BMW: 330Cd
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska/UK
- Województwo: śląskie
- Miasto: Zabrze
Mam aktualnie Rotingery gt (nawiercane i nacinane) na przodzie z klockami ferrodo ds2500 przejechałem do tej pory ok 60 tys km tarcze nie bija ale powoli się koncza(minimalne slady freza sa ledwo wyczuwalne).Ogolnie polecam te tarcze aczkolwiek kazda tarcza nacinana, nawiercana przy hamowaniu i szybkiej jeździe więcej halasuje niż zwykla .
271km 543NM by Dynosoft
-
- Bywalec forum
- Posty: 73
- Rejestracja: 27 paź 15, 11:51
- BMW: 330i
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Wroclaw
Kupiłeś bezpośrednio u producenta? Ile kosztowały?Krise46 pisze:Mam aktualnie Rotingery gt (nawiercane i nacinane) na przodzie
Z miękkimi klockami mi nic nie hałasuje (przynajmniej na początku).Krise46 pisze:aczkolwiek kazda tarcza nacinana, nawiercana przy hamowaniu i szybkiej jeździe więcej halasuje niż zwykla .
-
- Bywalec forum
- Posty: 130
- Rejestracja: 12 sie 13, 20:54
- BMW: e46 320d swap 330i
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Sosnowiec
No i tyle się cieszyłem z nawiercanych. Ostatnio jechałem sobie trasą i nagle za zakrętu ukazał się korek. Ze 160 do zera hamowanie ze pedał przepchalem do komory silnika. Tarcze czarne. Myślę sobie zetrze klocek to po czasie. Pech kolejny na drugi dzień zwirz z rogami mi wyskoczył i znów przeciążenie, tarcze fiolet. Od tego czasu mam podczas mocniejszego hamowania hałas okropny. Nie drży kierownica czy buda po prostu głośny hałas. Nie jestem w stanie zlokalizować czy to tył czy przód. Wszystkie tarcze mam nawiercane przy czym przednie wersje wysokoweglowe. Wcześniej hałasu tego nie było. Tak zastanawiam się czy klocki TWR dodane do tarcz nie jednak za twarde. Można na tym etapie jeszcze wymienić na jakieś miękkie?
- saku82pl
- Bywalec forum
- Posty: 872
- Rejestracja: 19 lip 13, 22:20
- BMW: 320D+
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: pomorskie
- Miasto: Gdańsk
O kurde. I co teraz? W tym miesiącu kupuje komplet.
Ja bym pojeździł jeszcze chwile. A jak nie przejdzie to chyba faktycznie klocki na inne zmienić. Powodzenia.
Ja bym pojeździł jeszcze chwile. A jak nie przejdzie to chyba faktycznie klocki na inne zmienić. Powodzenia.
-
- Bywalec forum
- Posty: 130
- Rejestracja: 12 sie 13, 20:54
- BMW: e46 320d swap 330i
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Sosnowiec
No i dupa dalej bez zmian. Tarcze po jednym mocniejszym hamowaniu na trasie łapią kolor. Im dłuższa droga hamowania tym hałas większy.
Pamiętam jak miałem Mikody GT to przez otwarte okno musialem dobrze się wsłuchać bo w środku cisza. W poniedziałek dzwonie do sprzedawcy zobaczymy co powiedzą. Jak się wykręcą od reklamacji zarobią najwyżej negatywa i wkładam jakieś miękkie klocki.
Ma ktoś jakieś klocki miękkie sprawdzone ?
Pamiętam jak miałem Mikody GT to przez otwarte okno musialem dobrze się wsłuchać bo w środku cisza. W poniedziałek dzwonie do sprzedawcy zobaczymy co powiedzą. Jak się wykręcą od reklamacji zarobią najwyżej negatywa i wkładam jakieś miękkie klocki.
Ma ktoś jakieś klocki miękkie sprawdzone ?
-
- Weteran
- Posty: 5880
- Rejestracja: 1 lut 14, 13:22
- BMW: e46 318d
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: świętokrzyskie
- Miasto: Warszawa
Textar jest miękki. Fajnie hamuje ale pyliii. Ale taki urok miękkich klocków
BMW by Zibi - czyli jak feniks z popiołów (dosłownie )
https://e46forum.pl/bmw-by-zibi-318d-320d-podsumowanie-roczne-s-13313#p92483
https://e46forum.pl/bmw-by-zibi-318d-320d-podsumowanie-roczne-s-13313#p92483
-
- Bywalec forum
- Posty: 130
- Rejestracja: 12 sie 13, 20:54
- BMW: e46 320d swap 330i
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Sosnowiec
Mija rok jak śmigam na tych tarczach czyli nacinane/ nawiercane przód i tył przy czym te przednie są w wersji wysokowęglowe. Nic się nie dzieje oprócz tego głośnego szumu przy dłuższym hamowaniu z dużych prędkości ( np 120km/h ). Ostatnio zmuszony byłem dobrać się do szczęk ręcznego i po zdemontowaniu zacisków zobaczyłem klocki wypolerowane na gładko dosłownie nie przesadzając jakbym szybę gładził Czy mi się wydaję czy powierzchnia klocków powinna być chropowata ?????? Może to jest jednak powodem szumu ?
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 48 Odpowiedzi
- 102376 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Daro330cd
-
- 11 Odpowiedzi
- 40604 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 6 Odpowiedzi
- 2125 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Bohun
-
- 31 Odpowiedzi
- 8102 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Adam1003
-
- 0 Odpowiedzi
- 1397 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: artusz94
-
- 14 Odpowiedzi
- 4177 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: lukasz9501
-
- 30 Odpowiedzi
- 10211 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Niedostepny363
-
- 4 Odpowiedzi
- 1827 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: karmaz 13
-
- 0 Odpowiedzi
- 1875 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: KaziDojcz