Swap sterownika ms43 i przepustnicy b30 do m52tu
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 11 gru 16, 18:54
- BMW: E46 328Ci
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Międzybórz
- VIN: JH30620
Cześć. Szukałem w necie podobnego tematu, ale niestety nic nie znalazłem.
Jestem posiadaczem e46 m52tub28.
Plan jest następujący: swap sterownika ms43 z m54b30, przepustnicy m54b30 i przepływomierza m54b30.
Robił ktoś z was taki zabieg? Jak to dokładnie wyglada i jakie części będą potrzebne dodatkowo?
Tak żeby działało normalnie ASC i tempomat.
Pedał gazu z wiązka? Może być od Angolą?
Wiązkę silnika b30 czy da radę przerobić te z m52tub28? Jeśli nie to czy może być z Anglika?
Coś jeszcze?
Dziękuję za pomoc i pozdrawiam.
PS. Mam już u siebie kolektor, dise, wałek, wtryski od b30 i oczywiście adapter na przepustnicę
Jestem posiadaczem e46 m52tub28.
Plan jest następujący: swap sterownika ms43 z m54b30, przepustnicy m54b30 i przepływomierza m54b30.
Robił ktoś z was taki zabieg? Jak to dokładnie wyglada i jakie części będą potrzebne dodatkowo?
Tak żeby działało normalnie ASC i tempomat.
Pedał gazu z wiązka? Może być od Angolą?
Wiązkę silnika b30 czy da radę przerobić te z m52tub28? Jeśli nie to czy może być z Anglika?
Coś jeszcze?
Dziękuję za pomoc i pozdrawiam.
PS. Mam już u siebie kolektor, dise, wałek, wtryski od b30 i oczywiście adapter na przepustnicę
- Broder
- Specjalista
- Posty: 2090
- Rejestracja: 3 paź 14, 23:28
- BMW: E36 M3 E46 330D 410KM 850Nm
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Wroclaw
- VIN: EX93017
Ostatnio robilem swap do e36 driftowoza m52tub28 na kolektorze z m54b25 i przepustnicy + el. pedal gazu na sofcie b30, ale tam nie ma zadnej kontroli trakcji wiec nie wiem jak z podlaczeniem i obsluga asc.
Robilem tez kiedys przy e46 w ktorym siedzialo m52tub28 na osprzecie i sterowniku m54, z tego co pamietam asc/dsc dzialalo normalnie, ale nie pamietam co powinno byc fabrycznie w aucie a co zostalo dolozone (slupek do osprzetu czy osprzet o slupka).
Wiazka sipnika moze byc z angola, czy da rade przerobic ta z m52tu nie wiem , trzeba by porownac schematy. Pedal gazu z angola chyba podpasuje ale tez nie jestem pewny, kupujac pedal szukaj kompletnego z plastikowa podstawa i wtyczka.
Robilem tez kiedys przy e46 w ktorym siedzialo m52tub28 na osprzecie i sterowniku m54, z tego co pamietam asc/dsc dzialalo normalnie, ale nie pamietam co powinno byc fabrycznie w aucie a co zostalo dolozone (slupek do osprzetu czy osprzet o slupka).
Wiazka sipnika moze byc z angola, czy da rade przerobic ta z m52tu nie wiem , trzeba by porownac schematy. Pedal gazu z angola chyba podpasuje ale tez nie jestem pewny, kupujac pedal szukaj kompletnego z plastikowa podstawa i wtyczka.
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 11 gru 16, 18:54
- BMW: E46 328Ci
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Międzybórz
- VIN: JH30620
Właśnie kolega ma angola b30 bo robił swap do swojego n42 i pedał mu został cały, więc tu ok, wiązkę niestety przełożył
I dużo było grzebania z elektryką w tym e36? Własnie nie wiem jak się do tego zabrać żeby ASC i tempomat działały.
U mnie miałoby to być słupek m52tub28, a praktycznie cały osprzęt m54b30.
Czyli pedał z wtyczką, podstawą i wiązką też?
Coś jeszcze będę dodatkowo potrzebował?
I dużo było grzebania z elektryką w tym e36? Własnie nie wiem jak się do tego zabrać żeby ASC i tempomat działały.
U mnie miałoby to być słupek m52tub28, a praktycznie cały osprzęt m54b30.
Czyli pedał z wtyczką, podstawą i wiązką też?
Coś jeszcze będę dodatkowo potrzebował?
-
- Posty: 1
- Rejestracja: 15 sie 21, 20:35
- BMW: BMW E46 COUPE 320CI
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: pomorskie
- Miasto: Gdynia
- VIN: WBABM11080JK08958
Cześć
chciałbym odświeżyć temat bo non stop mam problemy z przepustnicą i chciałbym sie dowiedzieć czy jeszcze komuś udało sie to ogarnąć
chciałbym odświeżyć temat bo non stop mam problemy z przepustnicą i chciałbym sie dowiedzieć czy jeszcze komuś udało sie to ogarnąć
-
- Posty: 1
- Rejestracja: 15 wrz 21, 22:14
- BMW: E46 323i
- Rok produkcji: 1998
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Sokołów Podlaski
Witam,
Rok temu przerobiłem wiązkę z m52tub pod sterownik ms43 i przepustnicę początkowo m54b25, później m54b30. Zero błędów, trochę kodowania(licznik) i wszystko działa jak fabryka.
Temat jest w miarę prosty, zamiast 9 przewodów idzie 6 do przepustnicy, plus chyba kolejne 6 do dźwigni gazu.
Pomijam kwestię złącz elektrycznych.
Trochę przepinania kabli, polecam zapoznać się z tematem na forum e46fanatics, przedstawiona tam wiedza na temat przekładki ms42 na ms43 jest w miarę kompetentna.
Pozdrawiam
Rok temu przerobiłem wiązkę z m52tub pod sterownik ms43 i przepustnicę początkowo m54b25, później m54b30. Zero błędów, trochę kodowania(licznik) i wszystko działa jak fabryka.
Temat jest w miarę prosty, zamiast 9 przewodów idzie 6 do przepustnicy, plus chyba kolejne 6 do dźwigni gazu.
Pomijam kwestię złącz elektrycznych.
Trochę przepinania kabli, polecam zapoznać się z tematem na forum e46fanatics, przedstawiona tam wiedza na temat przekładki ms42 na ms43 jest w miarę kompetentna.
Pozdrawiam
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 0 Odpowiedzi
- 2357 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: tomeklubon
-
- 3 Odpowiedzi
- 2656 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: pepo1000
-
- 0 Odpowiedzi
- 1190 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: JaQb
-
- 2 Odpowiedzi
- 896 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: blitzpl1
-
- 1 Odpowiedzi
- 1849 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 1 Odpowiedzi
- 1632 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: GolonBMW
-
- 3 Odpowiedzi
- 5576 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: WKRENTEK77
-
- 3 Odpowiedzi
- 4172 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: kubuss
-
- 4 Odpowiedzi
- 2994 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: louiepl
-
- 5 Odpowiedzi
- 2408 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: radekt51