Swap na 2.0 / 2.2

Irish_Imola
Posty: 2
Rejestracja: 10 wrz 18, 10:22
BMW: Imola Rot 316i M Pakiet
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Radom

#1

Post autor: Irish_Imola »

Witam, temat pewnie nie raz wałkowany ale potrzebuję konkretnych opinii i porad.
Otóż chciałbym zrobic swapa w swojej buni ale mam też ograniczony budżet więc zastanawiałem się czy zamiast swapa na 3.0 taniej by wyszedł swap na 2.0 (m52b20), 2.2 (m54b22), lub 2.5 (m52b25). Aktualnie mam 1.8 (n46b18). To moja pierwsza beemka dlatego kupiłem mały silnik ale jeżdżę już dwa lata i trochę mało mi mocy. Moje główne pytanie to czy wystarczy jeśli kupię i włoże sam słupek, skrzynie i kompa? Co jeszcze by było do przeróbki i ile by to wszylo cenowo??
Awatar użytkownika
kunike46
Bywalec forum
Posty: 68
Rejestracja: 3 lip 18, 13:48
BMW: e46 n42b18a
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Miastko

#2

Post autor: kunike46 »

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=25&t=159562&start=0
Co prawda z innego forum, ale jest wszystko opisane krok po kroku :-)
Awatar użytkownika
Broder
Specjalista
Posty: 2090
Rejestracja: 3 paź 14, 23:28
BMW: E36 M3 E46 330D 410KM 850Nm
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wroclaw
VIN: EX93017

#3

Post autor: Broder »

tyle ze to n42->m54
powodzenia przy wiazce z n46 :D
Obrazek
mariryb
Specjalista
Posty: 5238
Rejestracja: 9 kwie 11, 9:07
BMW: 330ci 535d
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Radom Wieniawa

#4

Post autor: mariryb »

Najtanszy bedzie na m54b22. Silnik z calym osprzetem, kompem,wydechem, skrzynia, wal, drazek stabilizatora, sprezyny przod
Felgi tak jak dziewczyny - co najmniej 18-tki
Awatar użytkownika
kunike46
Bywalec forum
Posty: 68
Rejestracja: 3 lip 18, 13:48
BMW: e46 n42b18a
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Miastko

#5

Post autor: kunike46 »

Broder pisze: 10 wrz 18, 22:05 tyle ze to n42->m54
powodzenia przy wiazce z n46 :D
No miało to tylko troche zobrazować sytuację :-)
Irish_Imola
Posty: 2
Rejestracja: 10 wrz 18, 10:22
BMW: Imola Rot 316i M Pakiet
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Radom

#6

Post autor: Irish_Imola »

mariryb pisze: 10 wrz 18, 22:07 Najtanszy bedzie na m54b22. Silnik z calym osprzetem, kompem,wydechem, skrzynia, wal, drazek stabilizatora, sprezyny przod
Jeżeli wystarczą tylko te części które wymieniłes wyżej, to poszukalem ich i policzyłem na mniej więcej 2200zl za wszystko bez robocizny. Ile się mogę spodziewać za robotę? I jakby to wyglądało w przypadku nie 2.2 a 2.5 lub 3.0??
Awatar użytkownika
Palec11
Przyjaciel forum
Posty: 1944
Rejestracja: 15 kwie 16, 9:34
BMW: e46
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto:

#7

Post autor: Palec11 »

Myślę że robota to 1500 zł bierz poprawkę na wymianę oleju odmy miski warto porobić to jak silnik na palecie będzie.
Awatar użytkownika
Broder
Specjalista
Posty: 2090
Rejestracja: 3 paź 14, 23:28
BMW: E36 M3 E46 330D 410KM 850Nm
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wroclaw
VIN: EX93017

#8

Post autor: Broder »

Znow Palec i jego cennik :P
A ja znów napisze ceny z moich okolic, bo to takie 2 swiaty ;) Za 1500pln to co najwyzej przekladke silnika w tym rejonie zrobisz (na taki sam)
Drogi Palcu uswiadomie cie tylko ze nawet jesli silnik jest na palecie to nik za darmo wymieniac odmy czy uszczelniac silnika nie będzie. Nie wspomne o wydechu, wymianie hamulcow czy innych udziwnieniach.
Jakis janusz w dziupli zrobi pewnie i za 500, pytanie czy wszystko bedzie dzialac jak powinno.
Obrazek
Awatar użytkownika
Palec11
Przyjaciel forum
Posty: 1944
Rejestracja: 15 kwie 16, 9:34
BMW: e46
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto:

#9

Post autor: Palec11 »

To wiem że nikt za darmo odmy itd nie wymieni. I 1500 to normalna cena za swap na gotowo. Bez żadnych remontów. To że Ty masz wysokie ceny za Profi to jedno A to że to samo można mieć w niższej cenie to drugie tylko kwestia wsadzenia odrobiny wysiłku w odnalezienie odpowiednich ludzi. Ja jak że swapem się wozilem to każdy chciał nie więcej jak 1800 a byli to ludzie co wykonali takich swapow wiele i zadowolenie z wykonanej usługi było podparte realnymi ludzimi A nie sztucznymi wpisami w Internecie przez znajomych mechanika. Ja wiem że rozpromowanie się jako Profi mechanik i kasowanie za byle co to jakiś sposób na zarobek ale ja wiem że można mieć to samo w niższych cenach. Niż oferują te Profi zakłady tylko trzeba poświęcić na to więcej czasu.Bo pojechać wyłożyć pieniądze to nie sztuka tylko że wtedy każdy by jeździł do aso.
Awatar użytkownika
scghost
Bywalec forum
Posty: 7215
Rejestracja: 11 kwie 15, 22:18
BMW: 320i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Krakow
VIN: CF26066
Lokalizacja: Kraków

#10

Post autor: scghost »

przeciez rownie dobrze mozna samemu wiele rzeczy zrobic
Obrazek
Moja zabawka :)
Moje youtuby -> -=klik=-
Okresy wymian i przeglądów -> >klik<
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Benzyna”