Swap N46B20 na N42B20 czy na 6 cylindrów?

Jeśli Twój temat nie pasuje do żadnej z powyższych kategorii działu "Silnik", umieść go tutaj.
fredek
Bywalec forum
Posty: 159
Rejestracja: 21 cze 14, 23:24
BMW: brak w trakcie poszukiwań
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: OSTROWIEC

#21

Post autor: fredek »

Dobra Panowie , swap super sprawa , mamy moc oraz zadowolenie i poczucie dobrze wykonanej roboty tylko mam do osób które owy swap wykonały ze dwa pytania no może trzy
1--- po wykonaniu owego swap-a jakie macie wpisy dotyczące pojemności i tym podobnych bzdur ???
2--- jakie problemy napotykacie przy przeglądach technicznych ( nie interesują mnie dobre znajomości z diagnostą) ???
3--- tego akurat nie życzę nikomu ale przy stłuczce i dociekliwym psie jak wygląda kwestia niezgodności tego co mamy pod maską , a tego co mamy w dowodzie . Zaznaczam przy stłuczce , bo przy poważnym wypadku to może dojść ocena rzeczoznawcy i co wtedy???
Nie interesowałem się do końca takim tematem ale przy swapie to homologację chyba diabli biorą ???
Miłosz
Specjalista
Posty: 3184
Rejestracja: 30 gru 13, 18:47
BMW: Lexus is 220d
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdansk

#22

Post autor: Miłosz »

Silnik od parunastu lat jest częścią wymienną i nie ma już wpisu jakby auto było tzw "składakiem" po jego zmianie. W dowodzie zmieniasz pojemność czyli zgłaszasz to do urzędu, który wystawia na to papier. Problem solved.
Mój --- > lexus is 220d
mariryb
Specjalista
Posty: 5238
Rejestracja: 9 kwie 11, 9:07
BMW: 330ci 535d
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Radom Wieniawa

#23

Post autor: mariryb »

Odpowiadam na Twoje pytanie

Obrazek
Felgi tak jak dziewczyny - co najmniej 18-tki
fredek
Bywalec forum
Posty: 159
Rejestracja: 21 cze 14, 23:24
BMW: brak w trakcie poszukiwań
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: OSTROWIEC

#24

Post autor: fredek »

Miłosz pisze:Silnik od parunastu lat jest częścią wymienną i nie ma już wpisu jakby auto było tzw "składakiem" po jego zmianie. W dowodzie zmieniasz pojemność czyli zgłaszasz to do urzędu, który wystawia na to papier. Problem solved.
Tak wiem że po zmianie silnika udajesz się do urzędu , tylko jest w moim zaściankowym miasteczku taka sprawa że po wypadku śmiertelnym zabrano auto i wyszło że była zmiana właśnie silnika i jest to potwierdzone wpisem w dowodzie i karcie pojazdu i tu zaczyna się problem z ubezpieczycielem PZU ponieważ zażądał wyciągu z homologacji a tam jest jak wół napisane że pojemność 1.9 w zaokrągleniu czyli 4 cylindry , więc jak się teraz za to zabrać ??? Swap zrobiony kompletny tak jak powinno być . Czy to nie jest zmiana w konstrukcji auta ???
Miłosz
Specjalista
Posty: 3184
Rejestracja: 30 gru 13, 18:47
BMW: Lexus is 220d
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdansk

#25

Post autor: Miłosz »

Ubezpieczyciel biorąc dowód pojazdu po zmianie przecież widzi co ubezpiecza. A skoro auto zostaje ubezpieczone po adnotacji to w czym problem ? Chyba że ofiarą był ktoś z rodziny pisu to rozumiem. Kiedyś taki kolega do e36 wkładał silnik od corvetty jak mnie pamięć nie myli po swapie i po zrobieniu wszystkiego był na stacji i w urzędzie, a potem u ubezpieczyciela na rekalkulacji składki, gdyż był w trakcie swojej polisy.
Mój --- > lexus is 220d
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Ogólne”